Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Új bankot építünk, új arculattal – interjú Pataky Piroskával
Márka szempontjából egy teljesen új bankot építünk, új arculattal – mondta el a Marketing&Media magazinnak Pataky Piroska. A Magyar Bankholding marketingigazgatója szerint rendkívül fontos...
Kétezer forint egy gyermekálomért – Segítsünk!
Már hagyomány, hogy az év végén rettegett betegséggel küzdő gyermekek álmait lehet örökbe fogadni a Ments életet karácsonyra mozgalom keretében. A már kilencedik éve...
Húszezer családnak segítettek a SPAR vásárlói
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! adománygyűjtő akciója révén 2022-ben 143 tonna élelmiszerből készülhetett ajándékcsomag, amelyet 19.500 családnak juttatnak...
Fékezhet jövőre a globális reklámpiac
Az idei 7 százalékos bővülés után jövőre valamivel kisebb mértékű, 5 százalékos fejlődést prognosztizál a Magna a hirdetési piacon. A digitális reklámköltés növekedése 2022-ben...
Halászhálók újrahasznosításáért díjazták a Samsungot
A Samsung Electronics fenntarthatósági stratégiája részeként tett zöld-törekvéseiért 2022 SEAL Business Sustainability Awards díjat kapott. A vállalat az óceánokban, tengerekben hagyott halászhálókat hasznosítja újra...
Fontos elismerést kapott a L’Oréal
A CDP globális nonprofit szervezet immáron 7. alkalommal ismerte el a L'Oréal vezető szerepét a vállalati átláthatóság és a környezetvédelmi teljesítménye terén, beleértve a...
Karácsonyi kikapcsolódások
A hotelek gazdag kínálatának, valamint a külföldi kampányoknak köszönhetően a válság ellenére az ünnepek alatt eredményes időszakot zárhatnak a magyarországi szállodák. A változatos programkínálat...
Milyen üzenetek relevánsak a fogyasztóknak gazdasági válságban?
Első magyarországi kommunikációs szakmai elismerését vehette át Guy Libot, a K&H vezérigazgatója: az idén először átadott Signature CEO díj egyik nyerteseként az átadó után...
Díjazták a BMW művészeti világ iránti elkötelezettségét
A BMW Group Magyarország nyerte a forprofit szféra és a művészeti világ összekapcsolódását elismerő Art is Business Díj Vállalati kategóriáját.A bajor prémiumgyártó hazai képviseletének...
Egyetemi projektben a MITTE
A MITTE felel Magyarország első, a BME-n indnuló fizikus-mérnök alapképzésének ügynökségi feladataiért.
Magyarországon elsőként indít fizikus-mérnök alapszakot a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME). Az...
A Wavemaker story – akik jókor kapták el a hullámot
Közel 20 milliárdos nettó árbevétel, győzelem a RECMA-listán, a Top 50 marketinges rangsorban pedig nagy létszámú ügyfélkör, de bármilyen is a piaci helyzet, jól...
Szakértőnek bizonyultak tippversenyünk résztvevői
Parádés döntővel zárult a katari foci VB, amelyet végül 11-esekkel az argentin csapat nyert meg. Még a torna előtt az mmonline.hu a focit kedvelő...
Fontos elismerést kapott az LG
Az LG Electronics (LG) már 11 egymást követő évben érdemelt ki helyet a Dow Jones Fenntarthatósági Indexben (DJSI World), ami jól mutatja a vállalat...
Új ügyfél a Clue PR-nál
A Clue PR-t választotta kommunikációs partneréül a Munkahelyeink.hu munkavállalói és munkáltatói platform. A megbízás magába foglalja a nemzetközi start-up vállalat marketingkommunikációs stratégiájának lokalizációját, valamint...
Budapestre jön a Madame Tussauds kiállítás
Elkezdődött a visszaszámlálás: elérhetővé váltak a Madame Tussauds Budapest első, exkluzív belépői. Akik beszerzik a limitált ideig megvásárolható jegyeket, azok VIP-vendégként, az elsők között...
A Gyermekmentőknek segített a T-Systems
Egy informatikai nagygenerált követően az IT-rendszerek nonstop üzemeltetésével támogatja a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat működését a T-Systems Magyarország, amely évek óta ápol szoros partneri kapcsolatot...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Új kampányt indít az Alfa Biztosító
Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...
Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic
Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...
Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra
Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...
Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat
A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően.
Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...
Majkával indít új gameshow-t az RTL
Szeptember 29-én indul Majka új gameshow-ja, a Tizenkét okos ember az RTL-en. A műsorban az is nyerhet, aki azt is tudja, hogy mit nem tud.
Az RTL vadonatúj gameshow-jában az is nyerhet, akinek nincs...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...