Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Ez a torta lett idén a gyerekek kedvence
Új fejezet nyílt az Egy Csepp Figyelem Alapítvány Magyarország Cukormentes Tortája versenyében. Idén először nem csak a felnőtt szakmai zsűri döntött, hanem az édességek...
Gasztroforradalom a horvát tengerparton
A horvátországi Kvarner régió nyerte az Európai Gasztronómiai Régió rangos címét, amelyet a Nemzetközi Gasztronómiai, Kulturális, Művészeti és Turisztikai Intézet (IGCAT) ítélt oda. Ez...
Signature 40: már több mint 930 szakembert ajánlottak a toplistára
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig már több mint 930 szakembert jelöltek a hazai marketing- és kommunikációs iparág operatív kiválóságait...
Idén is hozza a Coca-Cola a hangulatot a Szigeten
A Coca-Cola idén is ott lesz a legnépszerűbb hazai fesztiválokon. A SZIN, a Strand mellett Európa egyik legnagyobb zenei eseményén, a Szigeten is megjelenik,...
Özönlenek a lengyelek és a csehek a Szigetre
Többszörösére nőtt a Budapestre utazó lengyelek és csehek száma a Sziget Fesztivál hetében a tavalyihoz képest, de dánok is jóval többen érkeznek, mint egy...
Ezek lettek 2025 Országtortái
2025-ben egy formabontó vajkrémes torta bizonyítja be egy ország számára, hogy a klasszikus technikák is képesek teret adni a kreativitásnak – különösen, ha valóban...
Rónai Egonnal, B. Tóth Lászlóval és Héder Barnával folytatódik a Rádió 100 podcast
Az eredetileg a kelet- és nyugatnémetek találkozásait segítő Danubius, a Magyar Rádió kereskedelmi csatornájaként indult Calypso, valamint a George H. W. Bush magyarországi látogatására...
Folytatódik a Libri tehetséggondozó programja
A tavaly elindított Libri Talent sikerrel zárult első évadát követően a jövőben még többen mutathatják meg írói tehetségüket, hiszen Magyarország piacvezető könyvkereskedelmi és kiadói...
Elindult az IKEA legújabb kampánya
Az IKEA új, éves kampánya a főzés és az étkezés örömét helyezi a középpontba. „Minden, amit kifőzünk, a konyhában kezdődik” - így hangzik a...
Megújul a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek megfelelő BB borokkal és pezsgőkkel ajándékozza meg a borfogyasztókat a balatonboglári székhelyű borászat. Szándékuk...
Programmatic out-of-home megoldás a Telekom kampányában
A Magyar Telekom elsőként alkalmazott programmatic digital out-of-home (PDOOH) megoldásokat hazai reklámközzétevők felületein futó kampányaiban. Az aktivitáson a WPP Medián belül a Wavemaker ügyfélmárka...
Nemzetközi piacra is elvinnék a különleges magyar produkciót
Különleges projektbe kezdett a Friends Club Hungary rendezvényszervező és produkciós cég, 2025. november 27-én, az MVM DOME-ban saját erőből megvalósít egy ötórás Depeche Mode...
Idén is lesz Art Piknik
Különösen örömteli év az idei: a soron következő 30. nemzetközi művészeti seregszemlének ad otthont az apró, de annál pezsgőbb nógrádi falu, Cered. Bizonyos szempontból...
A Revolut lesz a leendő Audi F1 Csapat névadó partnere
A leendő Audi F1 Csapat és a Revolut, a több mint 60 millió ügyféllel rendelkező globális vezető fintech-szolgáltató egyesíti erőit egy mérföldkőnek számító megállapodás...
Egy Mercedes modellel debütál a HOLOBOX
Új, holografikus reklámeszköz mutatkozik be a magyar piacon, elsőként az Allee Bevásárlóközpontban látható a Digital PromOOH Zrt. HOLOBOX megoldásai, ami a Mercedes-Benz CLA EQ...
Izgalmas játékra hív a Westend
A Westend idén nyáron izgalmas játékkal lepi meg látogatóit: több ezer sárga gumikacsa rejtőzik el a bevásárlóközpont különböző pontjain, amelyek összegyűjtésével értékes ajándékokat lehet...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek
November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...
Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR
Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









