Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Ömlenek a szponzorüzenetek az időjárás-jelentések alatt
A TV2, a Hír TV és az RTL Klub időjárás-jelentései összesen több mint 26 ezer támogatói üzenetet tartalmaztak 2021 második felében – derül ki...
Nagyot nőhet idén a reklámpiac
Idén 9,2 százalékkal bővülhet a világ reklámpiaca a dentsu globális médiaügynökségi hálózat előrejelzése szerint A reklámköltések összértéke 2022-ben várhatóan eléri a 745 milliárd dollárt...
Hétfőn indul a mobilcsere program
Egy hét sincs már hátra és elindul a Nemzeti Média– és Hírközlési Hatóság, valamint az innovációs tárca által tavaly októberben bejelentett, célzott és nagyszabású...
Átlag felett drágultak a lakások a megyeszékhelyeken
A KSH legfrissebb lakáspiaci jelentése1 alapján 17 százalékkal bővült a lakáspiaci forgalom a tavaly január-szeptember közötti időszakban, a pandémia befolyásolta, 2020. évi visszaesés után....
Nyilvános az M-lista: a Mito, a Wavemaker és a Telekom az élen
Bemutatták a hazai kreatívszakma rangsorát, az M-listát, az ügynökségek között a Mito végzett az élen, a médiaügynökségeknél a Wavemaker, míg az év hirdetője a...
Hétfőn jelenik meg az M-lista
Hétfőn érkezik az M-lista, amit a MAKSZ 2010-ben a kreatív kiválóság díjazására hozta létre. A rangsor megalkotásával az egyik legnagyobb, kizárólag kommunikációs ügynökségeket tömörítő...
Új arculatra vált a Sanofi
A Sanofi bemutatta új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul a cég 2019 decemberében indított modernizációs stratégiájához.
Szerteágazó vállalati gyökereinek köszönhetően napjainkban a Sanofin...
Ragadd meg a figyelmet rövid videós formátummal! (x)
A Teads új Smart6 formátuma nagy sikereket ért el számos országban és már a hazai piacon is elérhető a hirdetők számára. Az egyedülálló formátum...
Lehet pályázni a Roger Hatchuel Academy képzésére
Elindult a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) idei első projektjének – Roger Hatchuel Academy – nevezési időszaka. A képzésre...
Kávémárkát népszerűsít az Astoria
Idén az Astoria Agency látja el az igazságos kereskedelmi rendszeren alapuló specialty kávékat forgalmazó Daisuke PR-feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége abban segíti...
Új arculat a Dehernél
Új arculatot kapott a teljes Dreher termékcsalád, amelynek kialakításáért a The Purple Agency nemzetközi kommunikációs ügynökség felelt. A formanyelv és az elemek azonosak, a...
Új néven folytatja a LogMeIn
Nevet vált a LogMeIn, mostantól GoTo néven folytatja a társaság. A GoTo mai bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól, mivel a...
Közel negyedével nőtt a marketingbüdzsé
A múlt évben ismét elkezdtek költeni a hirdetők, a COVID-sokkból történő kilábalás jegyében közel negyedével nőttek a marketing költségvetések a WARC éves, Global Marketing...
Névváltásról döntött a Daimler
Nevet vált a Daimler, a német járműgyártó társaság Mercedes-Benz csoport (Mercedes-Benz Group) néven működik tovább.
A vállalat a teherautógyártási üzletág - Daimler Truck - sikeres...
Padel By Night – éjszakai sikerek
Először rendezték meg a Padel by Night sporteseményt a Premier Padel Parkban Budapesten, a Feneketlen tónál a múlt hétvégén. Az éjszakai eseményre közel 100-an...
Így alakult tavaly a belföldi turizmus
Tavaly számos rekord született a belföldi turizmusban, idén a Szallas.hu szakértői legalább a járványt megelőző 2019-es évhez hasonló, azaz 120-130 milliárd forint bruttó szobaárbevételre...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Ma este érkezik a marketinges és PR-es toplista
Pár óra és kiderül, hogy kik kerültek fel idén a legsikeresebb hazai marketingszakemberek és PR-esek 50-es toplistájára. A Marketing&Media magazin rangsorait a mai Marketing Summit esti programjában mutatják be, az élen végzettek a helyszínen...
Irodaházpiac és az MI két oldala
Tényleg szükség van még ennyi irodaházra, amikor rengetegen dolgozunk otthonról? Erről a témáról Gereben Mátyás, a CPI Magyarország ügyvezető igazgatója beszélt a Business Lounge júliusi adásában. Keleti Arthur Kibertitok jövőkutató, IT Biztonsági stratéga, az...
Húszmilliárd már megérkezett az e-autóra váltó cégekhez
Az eredeti keretösszeg kétharmadát, a 40 milliárdra megemelt teljes forrásmennyiség felét mostanra kifizették a nyertes pályázóknak a vállalati e-autó programban, amelyből decemberig igényelhető járművenként akár 4 millió forint a tiszta és csendes gépkocsik megvásárlásához...
Szülők közt – új videósorozatot indít a Magyar Telekom
Hazánkban egyedülálló videóformátumot indít a Magyar Telekom családokat támogató platformja, a Hello Szülő. A Szülők közt egy 8 részes videósorozat, mely a digitális kor szülőket érintő legfontosabb kihívásaira hívja fel a figyelmet, egyúttal rávilágít...
Európa-szerte is ritkaságnak számító rendezvény jön Budapestre
Először rendeznek Magyarországon olyan nagyszabású vegán csúcstalálkozót, amely méretében és programjában Európa-szerte is ritkaságnak számít. Bemutatkozik a Vegan Summit Budapest, az eddigi legnívósabb magyar vegán rendezvény, amelynek november 22-én ad otthont a budapesti Europa...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...