- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

A cégek harmada létszámbővítést tervez

A következő negyedévben a hazai munkáltatók 32 százaléka jelez előre bővülést jelenlegi munkaerő-állományában, miközben csökkentést 19 százalékuk tervez. Az álláskeresők különösen az IT, technológia,...

Sörözni csábít a SPAR

A hazai kiskereskedelmi üzletlánc polcain egyre nagyobb teret nyernek a magyar kézműves és kisüzemi sörök, a fogyasztók közül pedig sokan már inkább a minőségre...

Rengeteg programmal érkezik a Budapesti Tavaszi Fesztivál

Százhetven programot, köztük közös táncot, koncerteket és színházi előadást is kínál a Budapesti Tavaszi Fesztivál április 29. és május 15. között száz helyszínen. A fesztivál...

Áprilisban érkeznek a legújabb Samsung mobilok

A Samsung Galaxy A53 5G és Galaxy A33 5G készülékei nagyszerű áron hozzák el a legújabb Galaxy innovációkat és a különleges mobilélményt. A vadonatúj...

Rekordot hozott a márciusi hosszú hétvége

A 2019-es vendégszám közel dupláját közvetítette a Szallas.hu az idei első hosszú hétvégére, a foglalások összértéke pedig a 2,6-szorosára nőtt a 2019-es márciusi 15-ei...

Halmozta a díjakat a Lounge a Muse Awards-on

Összesen 16 platinum és 13 arany díjat nyert el a Lounge Group a New York-ban rendezett Muse Creative Awards-on, ahová több mint 6000 nevezés...

Díjazták a legjobb HR-megoldásokat

Az Erste Bank, valamint a Get Work Trend Kft. – DokiLab Kft. páros nyerte el a Microsoft Magyarország által harmadszor meghirdetett Futureproof Organizations kategória...

Egyre többen váltanának munkahelyet

2021-ben átlagosan 107 nap alatt pörgött ki egy álláshirdetés, míg minden harmadik dolgozó külföldön is keresett állást. A kékgalléros álláshirdetésekben széles választékot felvonultató Jófogás...

Csökkent a termékmegjelenítések száma

A tavalyi második félévben csökkent az RTL Klubon és a TV2-n a termékmegjelenítések száma egy friss tanulmány szerint. Az Aldi toronymagasan vezet ebben a...

Újabb kihívás előtt a munkáltatók

Jelentősen megugrottak a bérek, újra a járvány előtti szinten az elvándorlás, miközben egyre irreálisabb igények jelentek meg a jelentkezők körében. Mindez komoly kihívás elé...

Több mint száz díjazott a Marketing Diamond Awards-on

Összesen 137 pályázat érkezett be az „év ügynöksége” és az „év megbízója” cím megszerzéséért, ezek közül 104 kapott gyémánt díjat a Magyar Marketing Szövetség...

A Positive Adamsky-t választotta a Béres

Meghívásos pályázaton választotta ki új social media ügynökségét a Béres, a nagy múltú gyógyszergyár tenderén a Positive Adamsky lett a befutó. Ők tervezhetik meg a...

Gyors felépülés a reklámpiacon

Amíg 2020-ban nagyon odacsapott a reklámpiacnak a pandémia, addig a tavalyi költésekben már nem sok nyomát lehet látni a járványnak. A Kantar-féle listaáras mérés...

Velük indítja TikTok aktivitását a Rossmann

Schobert Larával, Viszkok Fruzsival és Varga Csengével startol a Rossmann TikTokon, a három fiatal influencer tartalomgyártással segíti majd a cég munkáját, megcélozva a fiatalabb...

Nevet vált a 4iG Telenorja is

Márkanevet vált a 4iG csoport tulajdonába tartozó Telenor Montenegro, amely új logóval és ONE márkanévvel folytatja működését a montenegrói mobilpiacon. A brandváltás részeként montenegrói...

Újraválasztották Blaskó Nikolettet a MAKSZ elnökének

Több éves kihagyás után tartott ismét tisztújító közgyűlést a marketingszakma egyik legfontosabb hazai szervezete, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), az eseményen újraválasztották Blaskó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A felelős reklámhatásról a Reklamátorban

A Reklamátor podcastsorozat “ Felelős reklámhatás: a márkák társadalomformáló ereje” című 8. epizódjában Geszti Péterrel és Sásdi Helgával a reklám és társadalmi felelősségvállalás kapcsolatáról és ennek különböző aspektusairól beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon...

A magyar rádiózást ünnepelték

Idén októberben a hazai rádiózás indulásának 100. évfordulója alkalmából ünnepi helyszínen, a Magyar Zene Házában rendezte meg a MiértRádió? iparági összefogás a Nagyon Rádiós Napot. Az esemény célja az volt, hogy felhívja a hirdetési...

Harmincéves a Meglepetés magazin

Sokaknak talán még az ikonikus masnis dobozos plakát vagy a „Meglepetés? Nőknek szól!” szlogen is eszébe jut az már harminc éve útjára indult hetilapról. 1995. október 5-én jelent meg először a Meglepetés magazin és...

Új kommunikációs vezetővel erősít az Auchan

Nyár elején Gál Judit érkezett az Auchan Magyarország kommunikációs vezetői posztjára, Balázs Ildikó irányítása alatt, aki vállalati kapcsolatokért, fenntarthatóságért és kommunikációért felelős igazgató. A vállalati kapcsolatokat már több mint 20 éve aktívan alakító szakember...

Időszorítóba kerültek a cégek

Jövő nyártól a hazai vállalatoknak is átláthatóan kell biztosítaniuk, hogy az azonos, vagy hasonló értékű munkáért egyenlő díjazást kapjanak a dolgozóik. Egy országos kutatás szerint a munkáltatók többsége még nem készült fel a szervezeti...

Digital Center

Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást

Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...

Különleges monitort mutatott be az LG

Az LG Electronics bemutatta a világ első 6K felbontású monitorát, az UltraFine evo 6K (32U990A) modellt, amely Thunderbolt 5 csatlakozást is lehetővé tesz. Az LG új, prémium kategóriás, ultranagy felbontású monitorokat kínáló UltraFine evo...

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...