- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Inspiráló példaképeket díjaz az InStyle

Idén is jön a #Képesvagyok díjátadó gálája, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom...

Novák Péter az MRSZ új elnöke

Novák Pétert választották meg elnöknek a következő három éves ciklusra a Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlésén. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben...

Sok pénzt veszíthetünk a digitális készségek hiánya miatt

Az uniós átlag alatt teljesít Magyarország az Európai Unió legutóbbi jelentése szerint a digitális készségek terén: a honi lakosság mindössze fele rendelkezik legalább alapszintű...

Varázslatos az IKEA új kollekciója

A gyermekeknek szóló, SKOGSDUVA kollekciót a varázslatos svéd erdők ihlették, és 20 oktató, inspiráló és praktikus terméket tartalmaz, amelyek játékosságot csempésznek a mindennapokba. A...

Mágnesként vonzza a hirdetőket a retail media

A tavalyi 11,3 milliárd euró után idén már 13,8 milliárd eurós lehet a retail media hirdetési költés Európában – derül ki az IAB Europe...

Hosszú Katinkával kampányol a Kifli.hu

A Kifli.hu, Magyarország vezető online élelmiszeráruháza, és Hosszú Katinka háromszoros olimpiai bajnok úszónő bejelentette együttműködését, amely kiemelten támogatja az anyaságot és az egészséges életmódot....

Ikarus legendák az Aeroparkban

Ismét jön az két nap, amikor nem csak a történelmi repülőgépek játsszák a főszerepet az Aeroparkban. A legendás Ikarus gyár 130 autóbusza – köztük...

Minden, amit a keresőmarketingről tudni kell – új e-book segíti a fejlődést

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Keresőmarketing Tagozata új, átfogó e-bookot adott ki, amely gyakorlati alapokat biztosít a kattintás alapú hirdetések (PPC), keresőoptimalizálás...

Érkezik az ország legnagyobb gitárshowja

A Papp László Budapest Sportarénában aratott elképesztő sikere után újra színpadra lép a Palladio Orchestra, de ezúttal megújult formában. Az egyedülálló, „100 gitár egy...

Sztárok főznek a látogatóknak az otthonkiállításon

Négy helyszínen több száz nappali, konyha, hálószoba és étkezőbútor várja a látogatókat október 4. és 6. között Magyarország egyik legnépszerűbb otthonkiállítása. Az ingyenes eseményen...

Ezért rózsaszín a saláták csomagolása

Októberben a megszokottnál több helyen találkozhatunk rózsaszínnel, hiszen a mellrák elleni küzdelem jegyében telik világszerte. Az Eisberg Hungary Kft. idén is kiveszi a részét...

Limitált különlegességekkel erősít a Starbucks

A kávézólánc két, limitált ideig elérhető szemeskávéval lepi meg a kávérajongókat: a Starbucks Milano Duetto különlegességek újraértelmezik az otthoni kávézás élményét, és megmutatják, hogy...

Magyarországot is eléri az akciós újságok digitalizációs hulláma

Az Offerista, a világ egyik vezető digitális kiskereskedelmi marketing szolgáltatója, és a Publitas, a digitális kiadványok tervezésének vezető szereplője együttműködést jelentettek be a nyáron....

Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában

A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt. Az új marketingigazgató a magyar, szlovák és cseh piacokon felel a Rowenta, a Krups,...

Jelentős adomány gyűlt össze a GLAMOUR Gardróbfrissítés akción

A GLAMOUR magazin 2011 óta rendezi meg a Gardróbfrissítés projektet, amelynek célja, hogy az olvasók által beküldött, jó állapotban lévő, stílusos, de már megunt...

Megújult a Human Telex

Megújult arculat, weblap és egy óriási graffiti készült a Human Telex Advertising & Event jubileumára.Az 1989-ben alapított Human Telex Advertising & Event ma már...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem elég okos a Balaton

Az okos turizmus korszakában, már csak kevés ideig használhatunk kőkorszaki módszereket, ezért a Balatoni Turizmus Szövetség arra kéri az önkormányzatok döntéshozóit, hogy jelöljék ki azokat a helyi szakembereket, akinek „kötelezően” ott kellene lenniük azokon...

Adaptív streaming technológiát vezet be a Marie Claire

A Central Médiacsoport kiadóhoz tartozó Marie Claire úttörő lépést tesz a digitális élmények terén, és elsőként alkalmazza hazánkban a svéd fejlesztésű ’SeenThis’ adaptív streaming technológiát a marieclaire.hu felületen. A felhasználói igényekre reagáló innovatív megoldás...

Romantikát és izgalmas kalandokat ígér a Disney+

A Disney+ márciusi programkínálata is izgalmakat és önfeledt szórakozást ígér. Jön a Marvel Television „Daredevil: Újjászületés", a „David Blaine Do Not Attempt”, a „Deli Boys” és a „Szívek szállodája” című sorozat.DAREDEVIL: ÚJJÁSZÜLETÉSMárcius 5. ,két...

Idén is lecserélhetik a lakásbiztosítások több mint 10 százalékát

A második alkalommal sorra kerülő márciusi kampány során a lakásbiztosítási ügyfelek 59 százaléka tervezi összehasonlítani a lakásbiztosítási kínálatot – derül ki az Insura.hu biztosításközvetítő közel 2500 fő megkérdezésével lefolytatott online kutatásából. Az előző év...

A szlovák TV Markízának gyártott sorozatot a Paprika Studios

Tizenhat epizódos krimit gyártott a budapesti központú Paprika Studios a vezető szlovák csatornának, a TV Markízának. A VINA című széria a brit sikersorozat, a Broadchurch szlovák adaptációja. A lebilincselő történetet feldolgozó széria három országban...

Don't Miss

Díjazták a leginspirálóbb vezetőt

252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...

Shopfully néven alakul újjá az Offerista

Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...

Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója

Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....

Pályázatot hirdettek a HUSAT missziós jelvényének megtervezésére

Pályázatot hirdet a 4iG Űr és Védelmi Zrt. a HUSAT Program egye⁣di missziós jelvényének megtervezésére.⁣ ⁣A „HUSAT” a legnagyobb magánkezdeményezésben és finanszírozásban megvalósuló műholdprogram Magyarországon és a kelet-közép-európai régióban. A pályázaton 2 kategóriában a...

Bedőlnek az álhíreknek a fiatalok

A fiatalok több mint felére veszélyt jelentenek az álhírek – derül ki az első Nagy Diák TudatosNet Teszt válaszaiból. Az országos edukatív játékot másodjára is elindította a DUE Médiahálózat és a Yettel többek közt...