- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Már lehet jelentkezni a Westend hackathonjára

Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend szeptember 11–12. között rendezi meg a HackTheMall: a Westend élmény nevű kihívást, ahol csapatok...

A Balatonhoz költözik a művészeti világ krémje

Idén nyáron is Balatonfüredre költözik a művészeti világ krémje: július 18-20. között rendezik meg a Füred Art Weeket (FAW), amelyen 23 galéria és aukciósház...

Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?

A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és...

Nagyot mentek az IPRA-n a Lounge PR kampányai

A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA)...

Kiderült, mennyire hatékony a retail media

A vásárlók negyede tartja hasznosnak a retail média hirdetési módszereket, és egyharmaduk a termékajánlókat tartja a legfigyelemfelkeltőbbnek – derül ki a PwC és a...

Fesztivállá nőtte ki magát a Depeche Mode buli

Papp Szabi, Fehér Balázs és Lányi Lala is énekel november 27-én, az MVM Dome-ban Papp Szabi, Fehér Balázs, Lányi Lala, Szakos Krisztián és Késmárki...

Űrcsokit ehet Kapu Tibor

Sikeresen elindult Kapu Tibor kutatóűrhajós a Nemzetközi Űrállomásra a HUNOR program keretében. A történelmi jelentőségű küldetés részeként néhány órán belül a Nemzetközi Űrállomáson is...

Extrém élménypark nyílt Budapesten

Megnyílt az Extreme Park Budapest - a magyar fővárosban működik Európa egyik legnagyobb beltéri, családoknak szóló élményparkja. Az attrakció 4000 négyzetméteres területén mászófalak, akadálypályák,...

Idén is lesz SUP Fesztivál Budapesten

Idén június 28-án, tizedik alkalommal rendezi meg a Kiteline SE hazánk leglátványosabb és legnagyobb SUP-túráját, mely során Budapestet hosszában szelik át az résztvevők. A...

A vásárlás istennőjével kampányol az Árukereső

Az Árukereső.hu új, hosszú távú kommunikációs stratégiával jelentkezik. A cél a magyar fogyasztók bevett vásárlási sztereotípiáinak megváltoztatása és annak elérése, hogy az online vásárlások...

Krízistérkép: nőtt az elhúzódó válsághelyzetek aránya

450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ a Krízistérkép 2024 kiadványban. Az év valamennyi válságos kommunikációs helyzetét összegző krízislistában a közéleti...

Michael Jackson relikvia érkezett Budapestre

Különleges relikviával lepi meg a Madame Tussauds Budapest Michael Jackson rajongótáborát. Magyarországra érkezett a popzene királyának eredeti kézlenyomata, amelyet 1989-ben készítettek Los Angelesben, amikor...

Owen Wilsonnal kampányol a Wolt

Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves együttműködéssel így az egyik legnépszerűbb kiszállítási platform a szórakoztatóipar ikonikus arcával áll össze. A...

Játékpiaci trendek: a puzzle reneszánsza (x)

A digitális világ zajában egyre többen fordulnak újra a kézzel fogható, nyugodt és figyelmet igénylő szabadidős tevékenységek felé. Ezek közül is kiemelkedik a puzzle,...

Vámpírszerepben tér vissza a magyar James Bond

Egy világhírű divatmárka új reklámfilmjében Tordai István kapott főszerepet, aki ezúttal vámpírként tűnik fel. A kampány korábban olyan neveket vonultatott fel, mint Bruce Willis...

Siófok vezeti a belföldi nyári toplistát

Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási toplistáját, közel két és félszer annyi foglalással, mint a második helyezett Budapest. A Balaton...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar kampány lett Európa legjobbja az ICCO Global Awards-on

A Lounge Group kommunikációs ügynöksége és a Magyar Posta közös „Postásnak lenni nem küzdősport!” kampánya elnyerte az ICCO Global Awards 2025 Campaign of the Year: Europe kategóriájának fődíját a november 12-i, Mumbaiban megrendezett díjátadón.A...

Átértékeled a történelmet, ha megnézed ezt a filmet

A Hitler DNS-e: Egy diktátor lenyomata című nagyívű, két részes új dokumentumfilm, amelyet a londoni székhelyű Blink Films készített, és amelyet Magyarországon hamarosan a Viasat History csatorna mutat be, Adolf Hitler DNS-éről mutat be...

Idén ennyiből lakhatunk jól a karácsonyi vásáron

A 15. Advent Bazilika és a Vörösmarty Classic Xmas gasztronómiai kínálatát a tavalyi évhez képest jóval az infláció alatt maradó, átlagosan mindössze 1,5 százalékos átlagos árváltozás jellemzi, miközben az ételek közel 70 százalékának ára...

Így ünnepelt a Mediator

A független, full-service reklámügynökség szerda este tartotta 20. születésnapi party-ját ügyfelei, partnerei, illetve jelenlegi és ex-kollégái társaságában a budapesti Kioskban.A laza hangulatú ünnepségen az elmaradhatatlan gyertyafújás és tortavágás mellett levetítették az ügynökség elmúlt húsz...

Hatalmas vagyon van az Ersténél

Szeptember végén meghaladta a tízezer milliárd forintot a magyarországi Erste-csoport által kezelt ügyfélvagyon, ezen belül a lakossági befektetések és betétek összértéke hétezer milliárd forint fölé nőtt. Lendületesen bővült a lakossági-, valamint a kis- és...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...