- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Megújul a Positive Adamsky

A Positive Adamsky mostantól a PDKY elnevezést is használja a hazai és nemzetközi piacokon. Magyarország egyik legnagyobb integrált ügynöksége frissítette vizuális és szakmai identitását,...

Fiatalok közösségi programjait támogatja a Tesco

Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója, amely elsősorban a gyermekekre, illetve 25 év alatti fiatal felnőttekre fókuszáló helyi projektek számára...

Magyar szakember vezeti a Dentsu Lab varsói központját

A Dentsu Lab a dentsu kreatív innovációs műhelye, melynek új kelet-közép-európai központját Varsóban nyitotta meg a globális ügynökségi hálózat. A most létrejött kreatív technológiai...

Ismeretterjesztő program indul a fenntarthatóságért és a vásárlói tudatosságért

A védjegyes magyar termékek választásának fontosságára hívja fel a diákok figyelmét a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Naszálytej Zrt. közös edukációs programja. A...

Jótékony akcióban a Honor

A Honor régóta elkötelezett a technológiai innovációk területén, de tisztában van azzal is, hogy ez kizárólag természetünk megóvásával történhet – ez derül ki legutóbbi...

Budapesten koncertezik Jennifer Lopez

Jennifer Lopez 2025. július 20-án lép fel Budapesten, az MVM Dome színpadán „Up All Night – Live in 2025” című exkluzív turnéja keretében. A...

Snoopy a Starbucksba költözik

Mi történik, ha a világ legismertebb beagle-je és a Starbucks összefog? Egy hónapon át minden a kedvességről szól, miközben Snoopy-val kávézhatunk, akár az egyik...

Felnőtteknek szánt Minecraft menüvel csábít a McDonald’s

A McDonald’s-ot már eddig is számtalan módon jelenítették meg a Minecraft világában, kezdve a híres Aranyívek logó, vagy egyes menüelemek pixeltökéletes változatától, egészen akár...

Újabb családbarát fejlesztés a Városligetben

Európa legnagyobb kulturális fejlesztéseként a Liget Budapest olvasási mozgalmat indít, melynek keretében a Városliget újabb családbarát attrakcióval bővül: megérkezik a Bookline Lapozó a parkba!...

Bárhonnan fel lehet állni

Egy autoimmun betegség következtében 2022 őszén majdnem életét veszítette Borsi Dávid, a BKK korábbi szóvivője és kommunikációs vezetője. Most Felállok néven indított podcastot, amely...

Hogyan lehetnek hitelesek az influencerek?

Az influencer marketing 2025-ben olyan, mintha egy állandóan változó hullámon próbálnánk egyensúlyozni. Aki nem figyel és nem alkalmazkodik, könnyen elveszítheti a lendületét, és el...

Így lehet sikeres a B2B marketing

A B2B marketing világa folyamatosan változik, így az ügynökségeknek és a cégeknek is alkalmazkodniuk kell a legújabb trendekhez, ha sikeresek akarnak maradni. A ContentPlus...

Mesterséges intelligenciával készült az Allee új kampányarca

AI segítségével alkotott kreatív, női karakter vezeti fel az Allee bevásárlóközpont tavaszi kampányát: az Alíz nevet viseli, kiemelt szerepet kap majd a programok, termékek...

Startra kész a Telekom Vivicittá

Április 12-én startol Budapesten a tavasz legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a negyvenedik, jubileumi Telekom Vivicittá. A kétnapos futóverseny-sorozat helyszíne az áprilisban már zöldben pompázó Margitsziget, idei...

A DIEGO a Positive PR-t választotta

A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető lakberendezési franchise szakáruházlánc, a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége. A márciustól induló együttműködés célja a DIEGO...

Új ügyfél a SternComnál

A SternCom integrált kommunikációs ügynökség és a Natur Tanya, a tudományosan megalapozott alapanyagokkal készült étrend-kiegészítők piacának egyik meghatározó szereplője, bejelentették kommunikációs együttműködésüket. A partnerség...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

A VML-lel vezeti be új kreatív platformját a K&H

Új kreatív platformot vezetett be a K&H, amelyet az idei kreatív tenderen is győztes VML-lel együttműködésben fejlesztettek. A mesterséges intelligenciával készült platform a könnyű és gyors bankváltásról és digitális számlanyitásról szóló kampányban debütál. A megújuló...

Idén így nyaraltak a magyarok Horvátországban

Vir volt az idei nyári főszezon abszolút sztárja a Horvátországba utazó magyarok körében a Szallas.hu foglalási adatai szerint. A vendégek jellemzően az utazás előtt legalább 3 hónappal foglalták le szállásukat nyaralásukhoz, és a legtöbben...

Fenntarthatóság és zeneipar a Business Lounge-ban

Már kreditekért is meg lehet vásárolni a fenntarthatóságot, de vajon nem hat ez visszásan az eredeti célra? Erről Nagy Levente, a Mitigia Zrt. ügyvezető igazgatója mesélt a Business Lounge júliusi adásában, Horváth Rolanddal, a...

Egy év alatt ötödével nőttek a lakásárak Budapesten

Országos szinten havi összevetésben 1,1, Budapesten pedig 1,4 százalékkal emelkedtek a lakásárak. Az egy évvel ezelőtti szinthez képest 14,7 százalékkal, a fővárosban pedig 21,3 százalékkal kerülnek többe a lakások. Régiós szinten a Dél-Alföld kiugró,...

Digital Center

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...

Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo

A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...