Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Új ügyfél Morphónál
A Légtér.hu, a magyar légtérhasználati szolgáltatások és drónképzés egyik meghatározó szereplője a Morphót választotta kommunikációs partnerének.Az együttműködés célja, hogy a Légtér.hu szolgáltatásai minél szélesebb...
Úttörő technológiával készült a Richter Gedeon új reklámfilmje
A gyógyszeripari szektorban egyedülálló technológiával készült és a vállalat erős nemzetközi jelenlétét hangsúlyozó üzenetekkel debütáltak a Richter Gedeon Nyrt. új reklámfilmjei május 1-jén. A...
Izgalmas programokkal készül a BKK a hétvégére
A közlekedés résztvevőinek egymásra figyelését, a fenntartható, biztonságos, kulturált együttközlekedést helyezi fókuszba a közlekedési kultúra napja. A Budapesti Közlekedési Központ május 11-én, vasárnap a...
Villanyautó-offenzívába kezdett a Ford
Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a Ford modellpalettája, amelyben kiemelt figyelmet kap az elektromos személygépkocsik immár öt modellre bővülő kínálata. Kővágó-Laky Andreával,...
Rekordot döntött a brit hirdetési piac
A múlt évben rekordnak számító 42,6 milliárd fontra nőtt az Egyesült Királyság hirdetési piaca, ez abszolút értékben 10, reálértéken (vagyis az inflációval kiigazítva) pedig...
Stratégiai befektetéssel erősít a Follow Marketing
A Follow Marketing online marketing ügynökség stratégiai részesedést szerzett a feltörekvő LEMONart tartalomgyártó ügynökségben, hogy házon belülre vigye videós tartalomgyártási kapacitást.Az együttműködés két fiatal,...
Pozitívan hat a munkáltatói márkánkra, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a karrierépítés támogatására
Hozzájárulás jelentős ügyekhez az elvégzett munka által, innovatív környezet, folyamatos tanulási és fejlődési lehetőséggel segített karrierépítés, a sokszínűséget és az együttműködést támogató vállalati kultúra,...
Ismét a JabJabot választotta az ÉlményPláza
10 év után írt ki újra tendert az ÉlményPláza, Magyarország egyik vezető élményajándék-szolgáltatója a teljes portfóliójára vonatkozó, átfogó performance marketing feladatokra. A megbízást a...
Júniustól a BeSocial építi az Euronics social platformjait
Habár az „Ez Ennyi” üzenet már sokunknak ismerősen csenghet, júniustól újabb szintre lép: az Euronics social tenderét a BeSocial nyerte, így a márka a...
Országos összefogásra hív a SPAR
Ötödik alkalommal szervezi meg a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös, „Mancs a bajban!” névre hallgató állateledel-gyűjtő akcióját. A kezdeményezés célja, hogy...
Tovább szeretnénk erősíteni – interjú Győri Krisztinával és Híves Beátával
Rekordárbevétellel zártuk a tavalyi évet, de azt is érzékeltük, hogy az eddiginél sokkal pontosabb folyamatok és működés szükséges a folyamatosan növekvő feladatmennyiséghez. Győri Krisztinával...
Zöld akcióban a Direct One
A Föld napja alkalmából a Direct One egy különleges kampánnyal mutatta meg, hogyan válhat a digitális világ a valódi változás eszközévé. A 10 millió...
Célegyenesben az építkezés, árulják a jegyeket a MotoGP futamokra
Elindította a VIP-jegyek értékesítését a MotoGP és a World Superbike hazai futamaira a magyar promóter HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Ezzel egy időben leterítették...
A média nem sprint, hanem maraton – interjú R. Kovács Dániellel
Aki ismer, tudja, hogy hosszútávfutó típus vagyok. A média nem sprint, hanem maraton: a mostani időszak az építkezésről szól – nyilatkozta lapunknak R. Kovács...
Az iProspect mellett döntött a Wolt
A következő három évben a dentsu ügynökségi csoporthoz tartozó iProspect végzi a hazai piacon a Wolt médiatervezési és médiavásárlási feladatait az offline szolgáltatások (TV,...
Még több segítséget kapnak a Budapesten közlekedők
Minden eddiginél egyszerűbb és könnyebb lesz a fővárosi közlekedés változásairól tájékozódniuk a Budapesten közlekedőknek. A BKK Info megújult weboldala nemcsak letisztultabb és korszerűbb lett,...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Különleges helyszínen játszódó krimisorozat érkezik a TV4-re
Október 20-án, hétfőn este láthatják először a magyar nézők a Majdnem paradicsom (Almost Paradise) című sorozat első évadának első epizódját a TV4-en. A Majdnem paradicsom az első amerikai nagyköltségvetésű krimisorozat, amelyet teljes egészében a...
Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered...
Palackvisszaváltás – futár is jöhet érte
A Kifli.hu vásárlói összesen több, mint 5,5 millió üveg-, palackot és dobozt váltottak vissza házhoz menő visszaváltással a szolgáltatás indulása óta. Ez a mennyiség mintegy 277 millió forint visszaváltási díjnak felel meg, amit levásárolható...
Filmes legendák a Reklamátorban
A Reklamátor podcastsorozat “Reklámfilmezés: út az aranykorból az AI világába” című 7. epizódjában két Balázs Béla-díjas filmes szakemberrel a reklámfilmgyártás múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon és Spotity csatornáin már...
Ide utaznak a hosszú hétvégén a magyarok
Az október 23-i négynapos hosszú hétvégén Eger, Budapest, Miskolc, Gyula és Hajdúszoboszló a legnépszerűbb úti cél a Szallas.hu foglalási adatai alapján. A vendégek zöme a hoteleket és az apartmanokat keresi, és 2-3 éjszakás pihenést...
Digital Center
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...
Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok
Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...
Ez kell a sikeres AI-projektekhez
Az EU AI Act előírásainak való megfelelés előkészítése szervezetenként eltérő ütemben halad, miközben a kötelezettségek teljesítésére vonatkozó határidők közelednek – derül ki a Deloitte legfrissebb Magyar AI Körképéből. Komoly probléma, hogy miközben a technológia...
A vállalatok 75 százaléka kudarcot vallhat AI-projektjeivel
A kezdeti AI-próbálkozások sok vállalatnál nem hozták meg a várt eredményeket. A Forrester szerint ezért most olyan stratégiákra van szükség, amelyek képesek hosszú távon is biztosítani a megtérülést. Ehhez az üzleti célokra épülő, átgondolt...
Ilyen lesz a jövő háztartása
Képzeljük el, hogy a mosógépünk előre szól nekünk, amikor szüksége van egy kis törődésre, vagy a hűtőnk automatikusan spóroló üzemmódba áll, amikor nem vagyunk otthon. Az LG ThinQ mesterséges intelligenciájával ez nem csak filmben...