- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Szélesíti partneri hálózatát a FERLING

Új szintre emeli az együttműködést és szélesíti is partneri hálózatát 2025-ben a FERLING. Az elmúlt években már nemcsak Magyarországon, hanem a szomszédos országokban is...

PR és rendezvényes toplisták élén a Lounge Group

Két kategóriában is a dobogó legfelső fokára állhatott a Lounge Group az M- és Apex-listák díjátadóján. A cégcsoport PR divíziója, a Lounge Communication a...

Kiderült, mivel küzd a reklámszakma

Az Ügynökségi Népszámlálás legújabb adatait tapasztalt reklámosokkal beszélték át a SKVOT első hazai offline eseményén.Az ügyfelekre vetül ki az a feszültség, amit sokszor a...

Nagy lehetőségeket hagynak ki a magyar befektetők

Annak ellenére, hogy egyre nagyobb az érdeklődés a tartós befektetési számlák (TBSZ) iránt, a befektetők többsége még mindig nem használja ki ennek az adóhatékony...

Újabb kisvasúttal gazdagodott az ország

Tízéves kisfiú – a Dinnyési Várpark és Skanzen tulajdonosának gyermeke – ötlete alapján indul el 2025. március 1-től a több mint fél kilométeres pályán,...

Idén is a Lexus lesz ATP Tour mobilitási partnere

A Lexus 2025-ben is az ATP Tour, a nemzetközi férfi teniszsport legmagasabb szintjének platina fokozatú támogatója és hivatalos mobilitási partnere lesz. Ennek aprópójából környezettudatos...

Nissan-fiaskó: A rossz reklám is reklám?

Az utóbbi napokban a marketing- és üzleti világ egyik legforróbb témájává vált a Nissan botrányos reklámkampánya. A hirdetések szexista tartalmuk miatt óriási felháborodást váltottak...

Már lehet nevezni a PREXA 2025 versenyre

Elindult a nevezés a Magyar PR Szövetség PREXA 2025 versenyére, a megmérettetésre a tavalyi évben megvalósított projektekkel lehet jelentkezni. Március 12-ig early bird díjjal...

Sportos együttműködésben a Toyota

A Toyota megkezdte a Speciális Olimpia 2025-ös Torinói Téli Világjátékokat támogató járművek szállítását. A KINTO autómegosztó leányvállalaton keresztül biztosított 140 elektrifikált meghajtású járműből álló...

Fiatal zenészek kapnak lehetőséget

Tavaly év végén indította útjára a Jägermeister Magyarországon a Hangadó zenei tehetségprogramot, melynek célja - eltérően a „hagyományos” tehetségkutató versenyektől – nem az, hogy...

Nem elég okos a Balaton

Az okos turizmus korszakában, már csak kevés ideig használhatunk kőkorszaki módszereket, ezért a Balatoni Turizmus Szövetség arra kéri az önkormányzatok döntéshozóit, hogy jelöljék ki...

Átnevezték a veszprémi kézilabdacsarnokot

Újabb mérföldkőhöz érkezett a One Magyarország és a Veszprémi Kézilabda Club tavaly bejelentett együttműködése: mostantól nemcsak a csapat viseli a One Veszprém HC nevet,...

Mérsékelt optimizmus a közép-európai ingatlanszektorban

A közép-európai ingatlanpiaci szereplők többsége arra számít, hogy idén a gazdasági, befektetési és finanszírozási környezet is kedvezőbb lesz annál, amilyen 2024-ben volt. A Deloitte...

Itt az első magyar AI szóvivő

A mesterséges intelligencia szinte minden területen megváltoztatja az életünket. Az üzleti életben hatékonyabbá teszi a fordítói munkát, a kommunikációt vagy akár a döntéshozatalt. Egyre...

Marketing ügynökséget választott a Segafredo

A Chiro Marketing felel a Segafredo magyarországi közösségi média kommunikációjáért.A Segafredo többkörös kreatív tender eredményeként a Chiro Marketinget választotta magyarországi közösségi média partnerének. Az...

Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő

2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs és értékesítéstámogatási tevékenységét.Csonka Attila 2024 májusban, szenior marketing menedzserként csatlakozott a Gránit Alapkezelőhöz, korábban...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közel 600 millió jutott az 1 százalékokból a Telexnek

A NIOK (Nonprofit Információs és Oktató Központ Alapítvány) által, a NAV adataiból készített gyorselemzésből kiderül, hogy 2025-ben a felajánlások száma közel 3,5%-kal nőtt 2024-hez képest, így a tavalyinál majdnem 3 milliárd forinttal több, összesen...

Újabb fordulópont az e-kereskedelemben

Az online vásárlás világa újabb fordulóponthoz érkezett: egyre több tinédzser - sőt, már fiatalabb gyerek - dönt önállóan arról, hogy mit rendel az interneten. Míg korábban a szülők választottak, és csak a gyerek véleményét...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

A VML-lel vezeti be új kreatív platformját a K&H

Új kreatív platformot vezetett be a K&H, amelyet az idei kreatív tenderen is győztes VML-lel együttműködésben fejlesztettek. A mesterséges intelligenciával készült platform a könnyű és gyors bankváltásról és digitális számlanyitásról szóló kampányban debütál. A megújuló...

Idén így nyaraltak a magyarok Horvátországban

Vir volt az idei nyári főszezon abszolút sztárja a Horvátországba utazó magyarok körében a Szallas.hu foglalási adatai szerint. A vendégek jellemzően az utazás előtt legalább 3 hónappal foglalták le szállásukat nyaralásukhoz, és a legtöbben...

Digital Center

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...

Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo

A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...