- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Fiatalokat célzó kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H

A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75....

Folytatódik a lányoknak szóló ingyenes program

A CETIN Hungary és a Nők a Tudományban Egyesület (NaTE) tehetségprogramja, a STEMpowered idén 10-12. évfolyamos lányokat vár. Az érdeklődő jelentkezők november 25-én egy...

Nyereményesővel zúdul a Niagara a Westendben

A Westend november 12-én ünnepli 25. születésnapját, ez alkalomból pedig számos izgalmas eseménnyel készül, hogy mind részesei lehessünk az élménynek.A szemfülesek már észrevehették, hogy...

Összeállt a Carbon Group és a Hab Advert, itt a SOODA

A Carbon Group és a Hab Advert fúziójával új szereplő jelent meg a hazai reklámügynökségek piacán. A SOODA márkanév mögött több évtizedes szakmai tapasztalat...

Sportos szponzorációban a Helia-D

Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda Sportegyesület. Magyarország egyik legismertebb kozmetikai márkája lesz az UVSE női vízilabda csapatának kiemelt támogatója...

Közös kollekcióval rukkolt elő a Glamour és az RTL

November 10-én útjára indult az RTL-en és az RTL+ -on az Álarcos Énekes negyedik évada. A népszerű műsor rajongói mostantól nemcsak a képernyőn élvezhetik...

CALL TO ACTION – még várják a nevezéseket

A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.A pályázatok benyújtási feltételei a CTA weboldalán érhetők...

Innovatívabb és izgalmasabb kereskedelmi kommunikáció – interjú Zámbó Szabinával

Zámbó Szabina, a K&H marketingkommunikációs menedzsere szerezte meg a Signature 40 összesített listájának második helyét, nem mellesleg pedig a Signature Brand mellett az idén...

Ünnepel a Westend – ezt érdemes tudni a népszerű plázáról

A bevásárlóközpont ikonikus, impozáns, a budapesti építészet történetének része. Idén pedig betölti 25. születésnapját, amire rengeteg meglepetéssel készülnek a szervezők. De mit is érdemes...

Különlegességekkel fokozza az ünnepi hangulatot a Starbucks

Kezdődhet az évszak egy forró vagy épp jeges kávéval? A Starbucks az ünnepi szezonra idén is izgalmas italkülönlegességekkel készül, amelyek épp úgy passzolnak a...

Ismét keresik a legjobb játékokat

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek be a legnagyobb játékgyártók. A verseny nyolc kategóriában zajlik,...

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen...

Hangsúlyt fektetünk a fenntarthatóságra – interjú Harmati Tamással

A Coca-Cola HBC Magyarország kereskedelmi marketingvezetője a Signature 40-, a Signature Trade- és a Signature FMCG-listák élén végzett idén. Harmati Tamással a szakmai siker...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Majkával indít új gameshow-t az RTL

Szeptember 29-én indul Majka új gameshow-ja, a Tizenkét okos ember az RTL-en. A műsorban az is nyerhet, aki azt is tudja, hogy mit nem tud. Az RTL vadonatúj gameshow-jában az is nyerhet, akinek nincs...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...