- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Hosszabbítás a CTA pályázaton, november 25-ig lehet nevezni

A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig. A pályázatok benyújtási feltételei a CTA weboldalán érhetők...

Mi mindent kell tartalmaznia egy jól felszerelt irodai étkezőnek? (x)

Dolgozóink naponta átlagosan 8 órát töltenek el a munkahelyükön, ennek során pedig legalább egy étkezésre biztosan sort kerítenek. Egyáltalán nem mindegy, hogy ezt milyen...

Díjazták a Praktiker webáruházát

Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A barkácsáruház online felületét a Digitális Kereskedelmi Szövetség, az Ecommerce Hungary, valamint a Growww Digital...

Elkészült az első felmérés a PR-ügynökségek óradíjairól

Először készített reprezentatív díjfelmérést a PR-szakmáról a Magyar Public Relations Szövetség. Az anonim megkérdezésben huszonöt PR- illetve integrált ügynökség adta meg nettó listaóradíjait és...

Fenntarthatósági díjat nyert a Wizz Air

A Wizz Air nyerte el idén a CAPA (Centre for Aviation) által megítélt Év Fenntartható Légitársasága elismerést az európai, közel-keleti és afrikai régióban (EMEA’s...

Black Friday: így kampányol az Euronics

Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az Euronics. A Black November majdnem felöleli a teljes novembert, az erre készült kampány pedig...

Új szerepben mutatkozik be Majka

Majka lett a 4iG új távközlési márkája, a jövőre induló One egyik márkanagykövete, mellette Szilágyi Áron olimpiai bajnok kardvívó is hasonló szerepet tölt majd...

Irány Brazília! (x)

Elindult a Mol és a Mastercard harmadik közös kampánya, az együttműködés részleteiről meséltek a márkák marketingvezetői. (x) (kiemelt fotón balról jobbra: Mondovics Péter, Nagy Petra,...

One néven folytatja januártól a Vodafone

A 4iG Csoport 2025. január 1-jétől egyesíti telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait, a Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati...

Megújult az egyik legnépszerűbb pezsgőmárka

Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel jelenik meg Magyarország egyik legkedveltebb palackban erjesztett pezsgőmárkája, a Hungaria. A Hungaria márka szlogenjéhez...

Harmadannyit érhet egy vállalkozás, ha nem sikerül a generációváltás

Közel 900 ezer vállalkozás működik ma Magyarországon, amelyek nagy része mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül. A kkv-k adják tehát a magyar gazdaság gerincét és...

Nagy változások jönnek a Yettel üzleteiben

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem...

Hasznos eszközt kapnak az akciókra vadászók

A modern, tudatos online vásárlás jelentős része az akciók figyelése és meglelése, hogy a lehető legjobbkor a legjobb áron juthassunk hozzá új termékekhez. Az...

Eldőlt, mennyivel drágulnak jövőre a tévés hirdetések

Mindkét nagy televíziós saleshouse 15 százalékos emelésre készül a televíziós hirdetési árakban 2025-ben – derült ki a tegnapi Big Picture konferencián. Tisztult a kép azzal...

Megvan, kik nyertek Nők Lapja Irodalmi Díjat

2024. október 30-án este harmadik alkalommal adták át a Nők Lapja Irodalmi Díjat, idén az olvasók előtt is megnyitva az eseményt. A legjobb kortárs...

Fontos megállapodást kötött a Hisense a FIFA-val

A Hisense bejelentette, hogy hivatalos partnerként vesz részt az új FIFA Klubvilágbajnokság sorozatban. Az új 2025-ös FIFA Klubvilágbajnokság négyévente hozza össze a világ 32...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Majkával indít új gameshow-t az RTL

Szeptember 29-én indul Majka új gameshow-ja, a Tizenkét okos ember az RTL-en. A műsorban az is nyerhet, aki azt is tudja, hogy mit nem tud. Az RTL vadonatúj gameshow-jában az is nyerhet, akinek nincs...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...