Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Szélesíti partneri hálózatát a FERLING
Új szintre emeli az együttműködést és szélesíti is partneri hálózatát 2025-ben a FERLING. Az elmúlt években már nemcsak Magyarországon, hanem a szomszédos országokban is...
PR és rendezvényes toplisták élén a Lounge Group
Két kategóriában is a dobogó legfelső fokára állhatott a Lounge Group az M- és Apex-listák díjátadóján. A cégcsoport PR divíziója, a Lounge Communication a...
Kiderült, mivel küzd a reklámszakma
Az Ügynökségi Népszámlálás legújabb adatait tapasztalt reklámosokkal beszélték át a SKVOT első hazai offline eseményén.Az ügyfelekre vetül ki az a feszültség, amit sokszor a...
Nagy lehetőségeket hagynak ki a magyar befektetők
Annak ellenére, hogy egyre nagyobb az érdeklődés a tartós befektetési számlák (TBSZ) iránt, a befektetők többsége még mindig nem használja ki ennek az adóhatékony...
Újabb kisvasúttal gazdagodott az ország
Tízéves kisfiú – a Dinnyési Várpark és Skanzen tulajdonosának gyermeke – ötlete alapján indul el 2025. március 1-től a több mint fél kilométeres pályán,...
Idén is a Lexus lesz ATP Tour mobilitási partnere
A Lexus 2025-ben is az ATP Tour, a nemzetközi férfi teniszsport legmagasabb szintjének platina fokozatú támogatója és hivatalos mobilitási partnere lesz. Ennek aprópójából környezettudatos...
Nissan-fiaskó: A rossz reklám is reklám?
Az utóbbi napokban a marketing- és üzleti világ egyik legforróbb témájává vált a Nissan botrányos reklámkampánya. A hirdetések szexista tartalmuk miatt óriási felháborodást váltottak...
Már lehet nevezni a PREXA 2025 versenyre
Elindult a nevezés a Magyar PR Szövetség PREXA 2025 versenyére, a megmérettetésre a tavalyi évben megvalósított projektekkel lehet jelentkezni. Március 12-ig early bird díjjal...
Sportos együttműködésben a Toyota
A Toyota megkezdte a Speciális Olimpia 2025-ös Torinói Téli Világjátékokat támogató járművek szállítását. A KINTO autómegosztó leányvállalaton keresztül biztosított 140 elektrifikált meghajtású járműből álló...
Fiatal zenészek kapnak lehetőséget
Tavaly év végén indította útjára a Jägermeister Magyarországon a Hangadó zenei tehetségprogramot, melynek célja - eltérően a „hagyományos” tehetségkutató versenyektől – nem az, hogy...
Nem elég okos a Balaton
Az okos turizmus korszakában, már csak kevés ideig használhatunk kőkorszaki módszereket, ezért a Balatoni Turizmus Szövetség arra kéri az önkormányzatok döntéshozóit, hogy jelöljék ki...
Átnevezték a veszprémi kézilabdacsarnokot
Újabb mérföldkőhöz érkezett a One Magyarország és a Veszprémi Kézilabda Club tavaly bejelentett együttműködése: mostantól nemcsak a csapat viseli a One Veszprém HC nevet,...
Mérsékelt optimizmus a közép-európai ingatlanszektorban
A közép-európai ingatlanpiaci szereplők többsége arra számít, hogy idén a gazdasági, befektetési és finanszírozási környezet is kedvezőbb lesz annál, amilyen 2024-ben volt. A Deloitte...
Itt az első magyar AI szóvivő
A mesterséges intelligencia szinte minden területen megváltoztatja az életünket. Az üzleti életben hatékonyabbá teszi a fordítói munkát, a kommunikációt vagy akár a döntéshozatalt. Egyre...
Marketing ügynökséget választott a Segafredo
A Chiro Marketing felel a Segafredo magyarországi közösségi média kommunikációjáért.A Segafredo többkörös kreatív tender eredményeként a Chiro Marketinget választotta magyarországi közösségi média partnerének. Az...
Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs és értékesítéstámogatási tevékenységét.Csonka Attila 2024 májusban, szenior marketing menedzserként csatlakozott a Gránit Alapkezelőhöz, korábban...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
A DIEGO a Positive PR-t választotta
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető lakberendezési franchise szakáruházlánc, a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége. A márciustól induló együttműködés célja a DIEGO sajtókommunikációs tevékenységének erősítése, a márka láthatóságának növelése online és offline...
Új ügyfél a SternComnál
A SternCom integrált kommunikációs ügynökség és a Natur Tanya, a tudományosan megalapozott alapanyagokkal készült étrend-kiegészítők piacának egyik meghatározó szereplője, bejelentették kommunikációs együttműködésüket. A partnerség célja, hogy a Natur Tanya termékportfólió még szélesebb körben váljon...
Megérkezett az MVM Dome-ba a Heineken
A következő három évben a legendás Heineken sör teszi még felejthetetlenebbé a legnagyobb hazai és nemzetközi sztárok koncertjeit és a bravúros sportrendezvényeket az ország legmodernebb arénájában, a Heineken Hungária és az MVM Dome új...
A gyerekek több mint felét éri inzultus online
A gyerekek több mint felét keresik fel idegenek online, és minden harmadik gyerek kapott már felszólítást arra, hogy beszélgetését privát üzenetküldő alkalmazásokba vigye át – derült ki a HMD és a Perspectus Global 25...
Az 5G lesz a domináns mobil szabvány 2026-tól
A globális telekommunikációs szektor bevétele 4,3%-kal nőtt 2023-ban, elérve az 1,1 billió USD-t, de továbbra sincs könnyű helyzetben annak ellenére, hogy az 5G-előfizetések várhatóan megnégyszereződnek 2028-ra – derül ki a PwC Global Telecom Outlook...
Digital Center
A gyerekek több mint felét éri inzultus online
A gyerekek több mint felét keresik fel idegenek online, és minden harmadik gyerek kapott már felszólítást arra, hogy beszélgetését privát üzenetküldő alkalmazásokba vigye át – derült ki a HMD és a Perspectus Global 25...
Az 5G lesz a domináns mobil szabvány 2026-tól
A globális telekommunikációs szektor bevétele 4,3%-kal nőtt 2023-ban, elérve az 1,1 billió USD-t, de továbbra sincs könnyű helyzetben annak ellenére, hogy az 5G-előfizetések várhatóan megnégyszereződnek 2028-ra – derül ki a PwC Global Telecom Outlook...
Videójátékos moziban a Samsung
A Samsung bejelentette partnerségét a Warner Bros. és a Legendary Picutres hamarosan érkező mozifilmjével, az „Egy Minecraft filmmel”, amely az első nagyvászonra készült, élőszereplős adaptációja minden idők egyik legsikeresebb videójátéknak. A nagy várakozással övezett...
Változás a DIGI-nél
A DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást. Az alkalmazás funkciói és a felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradnak. 2025. január 1-jétől One...
Egyre okosabbak a hűtőszekrények
A Samsung bejelentette legújabb okoshűtőszekrény-kínálatának nemzetközi bevezetését, megerősítve ezzel a CES 2025 kiállításon bemutatott „Képernyők mindenhol” vízióját. Az új termékcsalád részeként a négyajtós hűtőszekrény 9 hüvelykes AI Home kijelzővel érkezik, míg a Side-by-Side modell...