- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Knapcsek Katalin és Pajor Attila

Az idei év egyik legnagyobb sporteseménye a németországi foci EB, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a...

Nagy változás az OMV kutakon

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában. Az arculatváltás teljes folyamata 7 ország mintegy 1000 töltőállomásán történik meg a következő 3...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Vágvölgyi Mihály és Garam Tamás

A múlt hétvégén elrajtolt az EB Németországban, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a...

Marketingguruk kerestetnek

A Marketing&Media kommunikációs szaklap idén is elkészíti a legsikeresebb marketinges döntéshozók rangsorát. A longlistre június 30-ig lehet még jelentkezni. 2024-ben kilencedik alkalommal állítjuk össze...

Magyar sikerek és aktív márkák – így indult a Cannes Lions

Cannes-ban elrajtolt a világ legnagyobb kreatívipari fesztiválja, a Cannes Lions, amelyen a Robert Capa Központ „1943” kampánya két bronz oroszlánt is elnyert. Az mmonline.hu-nak...

Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje

Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra épül a hazai McDonald's új kampánya, ami a globális Famous Orders, itthon ”Mekis kedvencek”...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Bánhegyi Zsófia és Kanyó Roland

A múlt hétvégén elrajtolt az EB Németországban, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a...

Idén is jön az ARC pályázat, a központi téma a család

Meghirdették a 24. ARC közérzeti pályázatot, idén ismét Újbuda önkormányzatával együttműködve, a tervek szerint a Bikás parkban mutatják be a kiállítást szeptember elejétől. Az...

Focirajongóknak kedvez a Lidl

Egy hónapon át hamisítatlan focifieszta hangulatot ígér a Lidl Fan Zone. Az UEFA EURO 2024TM hivatalos partnereként a Lidl Magyarország a labdarúgó Európa-bajnokság teljes...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Aczél László és Baradits Szilárd

  A múlt hétvégén elrajtolt az EB Németországban, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a...

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs...

Hatalmas felvonulás lesz Budapesten

Június 30-án Budapesten ismét az energiatakarékosság és a fenntartható közlekedés iránti elkötelezettség jegyében szervezik meg a VI. Budapesti Rollerbike Felvonulást. Ez a különleges esemény...

Vadiúj színpaddal jön a Szigetre az ibis MUSIC és az ALL

Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és...

Nyereményjátékra hívja a focirajongókat a Viber

A Rakuten Viber minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez. A...

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Vissza az irodába vagy győzött a home office?

A közösségi élmény mellett a napi rutin könnyebb érvényesíthetőségét és a munka–magánélet egyensúlyának egyszerűbb fenntartását emelték ki az irodában végzett munka előnyeiként azok az irodai munkakörnyezetben foglalkoztatottak, akik az iO Partners irodahasználatra vonatkozó kutatásában...

Zöld IT: kevesebb energia, több innováció

A vállalatok világszerte keresik a választ arra, hogyan tehetik működésüket fenntarthatóbbá – az egyik legnagyobb lehetőség épp az informatikában rejlik. A „Zöld IT” megoldásokkal egyszerre csökkenthető a környezetterhelés és a működési költség. Ilyen például...

Rádiós és filmes szaktekintélyt is díjazott az NMHH elnöke

A média és a műsorszórás területén végzett kiemelkedő munkája elismeréseként Goldmark Péter Károly-díjat vehetett át Radetzky András, a Magyar Katolikus Rádió vezérigazgató-helyettese, valamint Kollarik Tamás producer, filmrendező, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöki...

Kétmilliárd fölött hoztak az NFI által támogatott filmek

A Nemzeti Filmintézet (NFI) által támogatott mozifilmek 2025 első háromnegyed évében valamivel több mint kétmilliárd forintnyi bevételt hoztak össze a mozikban. A Hogyan tudnék élni nélküled mozinézettsége már meghaladta az egymilliót. Január elseje és...

Országos hajszát indít az RTL

A „Most Wanted – A hajsza” az RTL legújabb és az egyik legizgalmasabbnak ígérkező őszi, menekülős reality-je, ahol Sebestyén Balázs és két segítője arra vállalkozik, hogy elkapjon és letartóztasson 24, párban menekülő hazai hírességet....

Digital Center

Ilyen lesz a jövő háztartása

Képzeljük el, hogy a mosógépünk előre szól nekünk, amikor szüksége van egy kis törődésre, vagy a hűtőnk automatikusan spóroló üzemmódba áll, amikor nem vagyunk otthon. Az LG ThinQ mesterséges intelligenciájával ez nem csak filmben...

Együttműködik a 4iG Űr és Védelmi Zrt. és a Széchenyi István Egyetem

Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a 4iG Űr és Védelmi Zrt., valamint a győri Széchenyi István Egyetem Budapesten a napokban. A partnerség célja, hogy hosszú távon erősítse a magyar űripari és védelmi szektor szakember-utánpótlását,...

Új okosmobilt mutatott be a Huawei

A Huawei új fejezetet nyit Magyarországon: egyszerre mutatta be zászlóshajó termékeit, köztük a Pura 80 okostelefont, amely iparágvezető kameraképességeivel új mércét állít a mobilfotózásban. Az eseményen Fetter Erik, Esztergályos Patrik és Abosi Barna osztotta...

A cégek már használják az AI-t, de még van egy gyenge láncszem

A hazai IT-infrastruktúra még nincs felkészülve a küszöbön álló AI-robbanásra. A vállalatok egyre több adatot mozgatnak, elemeznek és integrálnak, ugyanakkor az alapok még nem elég erősek, beruházások nélkül a vállalatok hosszú távon nem tudják...

A K&H anyavállalatáé a legjobb mobilbankos app

A K&H anyavállalata, a belga KBC ismét elnyerte a „Legjobb mobilbanki alkalmazás” címet Belgiumban az Sia Partners független nemzetközi kutatócég értékelése alapján. A KBC Mobile nemcsak hazájában bizonyult piacvezetőnek, hanem globális szinten is a...