- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Jövő héten nyit a karácsonyi vásár Budapesten

2025. november 14-én, pénteken látványos ünnepi díszbe öltözve, az adventi időszak illataival, ízeivel és fényeivel megnyitja kapuit a főváros két ikonikus adventi vására, a...

Zöld kampány a Jófogástól

A Black Friday az impulzív, felesleges költésre ösztönöz az időnyomással és a korlátozott készletekkel. Ez felesleges terhet jelent vásárlónak és eladónak egyaránt. A jelenség...

Ifjúsági regény készült az iskolai zaklatásról

Az iskolai zaklatás a témája Keszthelyi Gréta Kata új könyvének. A népszerű írónő, akinek előző regényét elkapkodták a boltokból, ezúttal a gimnazista Sára történetét...

A mesterséges intelligenciát bevonva dalra fakadnak az autóhirdetések

Lehet-e markánsabb megkülönböztető jelzése egy hirdetésnek, mint az, hogy el lehet énekelni? A kocsi.hu innovatív megoldása dalt farag az autóhirdetésből, hogy a potenciális vevők...

Highlights of Hungary: Kapu Tibor is a díjazottak között

A közönség szavazatai alapján Kapu Tibor, Kalányos Ottó és az Örökké Haza projekt vehette át idén az MCC égisze alatt működő Highlights of Hungary...

Egyeztetne a reklámadó jövőjéről az MRSZ

Míg a korábbi, október 2-i őszi adócsomag tervezet még a reklámadó további egy évre való felfüggesztését javasolta, addig az október 14-i módosításban már csak...

Idén már harmadszor adják át a Creator Awards díjakat

A Creator Awards-on már harmadik alkalommal – idén 13 plusz 1 kategóriában – díjazzák a legkiemelkedőbb és legtehetségesebb magyar influenszereket. A legnagyobb hazai ügynökségek...

Gigászi nappali kell az LG új kijelzőjéhez

3 méter széles és 1,7 méter magas házimozi-kijelzőt mutatott be az LG. Az LG MAGNIT Active Micro LED kijelző aktív mátrix technológiával, Dolby Visionnel,...

Ismét jön a TECHXPO

Idén novemberben ismét Budapest lesz Közép-Európa technológiai fővárosa: november 13–16. között a Hungexpon rendezik meg a TECHXPO 2025-öt, amely a legnagyobb nemzetközi technológiai show-k...

Ezért vannak rózsaszín kamionok az utakon

Rózsaszín kamionok, kortárs művészek és bátor nők – idén ősszel ismét új formát kap a mellrák elleni küzdelem. A Waberer’s, a Volvo Trucks Hungary...

Magyar vörösbor kapott aranyérmet Dél-Koreában

Stratégiai áttörést ért el egy magyar borászat Ázsiában: a villányi Jammertal Borbirtok két aranyérmet nyert a Korea Wine Challenge 2025 nemzetközi versenyen. A Koh-I-Noor...

Ismét díjazzák a legjobb városmarketing-megoldásokat

A Magyar Marketing Szövetség, a Városmarketing Intézetének koordinálásával 2025-ben immár tizenegyedik alkalommal hirdeti meg a „Városmarketing Gyémánt Díj” a „City Diamond Award”, a szakszerű...

Ilyen egy jó online reklámújság

Zajlik a reklámújságok digitális átalakulása. Az online reklámkiadványok terjedésével változnak a felhasználói szokások és elvárások is. A magyar vásárlók számára a gyors, egyszerű és...

Újra díjazzák a kiemelkedő sportmarketing-megoldásokat

Elindult a nevezés a 2025-ös Sportmarketing Diamond Awardsra. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozata idén még szélesebb körben keresi a leginspirálóbb sportmarketing-aktivitásokat és...

A felelős reklámhatásról a Reklamátorban

A Reklamátor podcastsorozat “ Felelős reklámhatás: a márkák társadalomformáló ereje” című 8. epizódjában Geszti Péterrel és Sásdi Helgával a reklám és társadalmi felelősségvállalás kapcsolatáról...

Új kommunikációs vezetővel erősít az Auchan

Nyár elején Gál Judit érkezett az Auchan Magyarország kommunikációs vezetői posztjára, Balázs Ildikó irányítása alatt, aki vállalati kapcsolatokért, fenntarthatóságért és kommunikációért felelős igazgató. A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....