Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Ismét lehet pályázni a Green Pledge védjegyekre
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által elindított Green Pledge kezdeményezés 2025-ben harmadik...
Így formálja át a reklámipart a mesterséges intelligencia
A jövőbe nyújtott betekintést az Ügynökségek Éjszakáján, június 6-án a VML, a WPP ügynöksége, megmutatva a mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt marketing és a...
Különleges kampányba kezdett a LEGO
Újragondolta a RUN–D.M.C. „It’s Like That” című dalát a LEGO Csoport, ezzel bátorítják a lányokat, hogy bízzanak a kreativitásukban. A játékgyártó célja egyrészt, hogy...
Rekordszámú magyar az Effie Awards Europe zsűrijében
Az Effie Awards Europe 2025 zsűrijében magyar szakemberek is rekordszámban kaptak helyet, miután a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) - a hazai Effie társszervezője...
Bécsben akciózott a Republic Group
A Republic Group ügynökség vezetésével nyílt meg Bécsben a Salvador Dalí műveit bemutató kiállítás, amely a világhírű művész kevésbé ismert oldalát tárja a látogatók...
Tarolt a Noguchi a PREXA-n
Ünnepi díjátadón hirdette ki a Magyar PR Szövetség a PREXA (PR Excellence Awards) versenyének nyerteseit. Ismét a Noguchi lett az év ügynöksége, és a...
Digitális akadálymentesség: út az inkluzivitás és innováció felé
Világszerte több mint 1,2 milliárd, Magyarországon közel 600 ezer ember él valamilyen regisztrált akadályoztatottsággal. Az Európai akadálymentességi törvény idei nyári hatálybalépésével az akadálymentesség és...
A nőkre fókuszál a Caffè Vergnano
A Coca-Cola HBC Magyarország Caffè Vergnano márkájával 2025 júniusától új szintre emeli a hazai kávézókultúra fejlesztését: a Women in Coffee program debütálásával egyszerre nyújt...
Hosszabbított a Magyar Olimpiai Bizottság és a Toyota
A Toyota és a nemzetközi olimpiai és paralimpiai mozgalom közötti mobilitási partnerségi szerződés 2024 végével lejárt, az autógyártó pedig úgy döntött, hogy világszinten stratégiát...
Az Influence Media nyerte az Europ Assistance PR tenderét
Meghívásos tender keretében választott kommunikációs partnert az Europ Assistance Magyarország. A megbízást az Influence Media nyerte el, a közös munka pedig idén márciusban el...
Újabb titkokat tudhatunk meg Sissi királynéról
Június 8-a fontos dátum a magyar történelemben: 158 évvel ezelőtt ezen a napon koronázták meg Ferenc Józsefet és Erzsébet királynét. Sissi számára pokolian hosszú...
Közelítenek a kétharmadhoz a digitális csatornák
A marketingköltések 61,1 százaléka már digitális csatornákon történik a Gartner felmérése szerint. A digitális dominancia átformálja az egyes iparágak marketingstratégiáját, 10-ből 7 szektorban már...
Különleges étel került fel a kulturális örökségek listájára
Korea kultúráját, zenéjét, bölcsességét, a szépséghez való viszonyát szeretni mára egyet jelent az érzékeny trendkövetéssel. Mindegy, hogy a K-popról, szépségápolási trükkökről vagy éppen gazdag...
Tiszta művészet – különleges akció a Szépművészeti Múzeumnál
A városi terek és műemlékek eredeti szépségének visszaállítása és állapotuk hosszú távú megőrzése a célja a Kärcher, június 2-án Magyarországon is útjára indította társadalmi...
Keresik az Év Magyar Autóját
Az Autós Nagykoalíció (ANK) hetedik alkalommal hirdeti meg az Év Magyar Autója díjakat. Nagy példányszámú online- és print lapok elismert autós újságíróiból álló független...
AI művésszel dolgozott a Városliget ikonikus épülete
A Városliget ikonikus épülete és lassan Budapest egyik legrégebben üzemelő szórakozóegysége, a Pántlika már 1963 óta működik egyfajta közintézményként a kultikus szinuszgörbe tető alatt....
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Érdemes frissíteni a nyaralóbiztosítást
A júliusban pusztító viharok miatt nemcsak az állandóan lakott ingatlanok, hanem a nyaralók is veszélybe kerültek. Éppen ezért fontos ezeknek az ingatlanoknak is a megfelelő védelme, amelyre a lakásbiztosítás a legkézenfekvőbb megoldás. A K&H...
Nagyot nőtt a SZÉP kártyák forgalma
2025 első felében jelentős változásokat mutattak a SZÉP-kártyás költések: a K&H Bank adatai alapján az elmúlt hat hónapban 1,5 milliárd forinttal nőtt a forgalom a tavalyi év azonos időszakához képest, és a pénzintézet több...
Meglepetés az albérletpiacon: a vártnál kisebb volt a drágulás
A KSH–ingatlan.com lakbérindex júliusi adatai szerint a felsőoktatási ponthatárhirdetéshez köthető főszezonhoz képest mérsékelt drágulás történt a bérleti piacon: országosan 1,4, Budapesten pedig 1,3 százalékos volt a havi áremelkedés. Ez jóval visszafogottabb tempó a korábbi...
Mozihangzás a nappaliban – új korszakot nyit az otthoni tévézésben a Hisense
A Hisense saját fejlesztésű technológiája automatikusan szinkronizál a kompatibilis televíziókkal, hogy a házimozi-élmény minden eddiginél tökéletesebb legyen. A HT SATURN ezzel új korszakot nyit a térhatású hangzásban. A Hisense bemutatta új házimozi hangrendszerét, a...
Felpörögtek az ingatlanvásárlók
2025 júliusában a hazai ingatlanpiac továbbra is a nyári szezonalitásnak megfelelő, visszafogottabb tranzakciószámmal működött, ugyanakkor az Otthon Start Program bejelentése óriási keresletélénkülést indított el.A Duna House adatai szerint a hónapban 9 492 lakóingatlan cserélt...
Digital Center
Mozihangzás a nappaliban – új korszakot nyit az otthoni tévézésben a Hisense
A Hisense saját fejlesztésű technológiája automatikusan szinkronizál a kompatibilis televíziókkal, hogy a házimozi-élmény minden eddiginél tökéletesebb legyen. A HT SATURN ezzel új korszakot nyit a térhatású hangzásban. A Hisense bemutatta új házimozi hangrendszerét, a...
Szeretnénk a márkát támogató kommunikációt új szintre emelni – interjú Elkán Péterrel
Milyen eredményeket értek el a One márka piaci bevezetésével az elmúlt hónapokban, hogyan élte meg ezt a folyamatot, mivel lehet kitűnni a hatalmas kommunikációs zajból – többek között ezekről is beszélt az mmonline.hu-nak adott...
A régi laptop is lehet villámgyors
Napjainkban az iskolakezdési bevásárlásnál már nem csupán a füzetek, tankönyvek és tolltartók kérdése merül fel, de a digitális eszközöké is. 2025-ben a legtöbb diáknak szüksége van stabil internetkapcsolatra és egy megbízható, megfelelő teljesítményű számítógépre,...
Szupervékony okosmobil érkezett a boltokba
2019-es megjelenésük óta az összecsukható okostelefonok az innováció több lépésén mentek keresztül. A hajtásnál gyűrődésnyomot hagyó, vastag készülékeket olyan vékony, praktikus modellek váltották fel, amelyek használhatósága a hagyományos mobilokéval vetekszik. A világ legvékonyabb összecsukható...
Lassan terjed a mesterséges intelligencia a munkahelyeken
A dolgozók közel fele egyáltalán nem használja a mesterséges intelligenciát munkája során. A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán felmérést végzett a lakosság körében a mesterséges intelligencia (AI) elterjedtségéről. A dolgozók közel fele egyáltalán...