A Daniella Villamosság életében mindig kiemelt szerepet töltött be a társadalmi felelősségvállalás és a nemes ügyek támogatása. A piacvezető villamossági családi vállalkozás és Cseh...
A Duna House ÉPP JÓKOR! márkakommunikációs platformhoz tartozó brandkampányának AI segítségével megálmodott outdoor kreatívjaival 2025. október 1. és 31. között, Budapesten és 20+ további...
Ikonikus épület, meghatározó városképi elem, messziről látható üzenet a technológiai kiválóságról, a fenntarthatóságról és az emberközpontú térszervezésről – gondoltál már rá rendezvényhelyszínként? Mindazok, akik...
A reklám 2030-ban is kulcsszereplő marad a gazdaságban, de a siker feltétele a technológiai, adatvédelmi és fogyasztói trendekhez való gyors és hiteles alkalmazkodás lesz...
Az Effie Awards Hungary közzétette a 2025-ös verseny shortlistjét, amely a döntőbe jutott pályaműveket tartalmazza. Idén 63 sikeres pályamű jutott a döntőbe, ezek a...
Ha belépsz egy kreatív vagy marketing ügynökség irodájába, az első, amit észreveszel, az nem a tárgyalóasztal vagy a whiteboard lesz, hanem az emberek. Pontosabban...
A cégek egyre inkább felismerik, hogy a sikeres működés alapja nem csupán a szakértelem, hanem a jól összedolgozó, motivált csapat is. A klasszikus, sokszor...
Az üzleti életben sok minden múlik a tudáson, a kapcsolatokon és a tapasztalaton, mégis gyakran az első benyomás határozza meg, milyen irányba indul el...
Egy váltásnak mindig vannak kockázatai, nagyon nagy nevek mentek el, akikhez sokan ragaszkodtak. Ugyanakkor a világ változik, az ügynökségi piac pedig még gyorsabban, amihez...
A Kallos Cosmetics három nemzetközi szinten is sikeres sportolónővel – olimpiai bajnok Márton Vivianával, világbajnok Márton Luanával és európa- és világbajnok Tőrös Tamarával –...
A Magyar Reklámszövetség alapításának félévszázados jubileuma alkalmából szakmai podcastsorozatot indít Reklamátor címmel. A 25 részesre tervezett széria szeptember másodikán indul és hetente egy-egy adással...
A vállalati arculat nemcsak a logón, a weboldalon vagy a marketingkampányokon múlik. Egyre több cég ismeri fel, hogy a belső működés, különösen a munkavédelem...
A Bitget, a világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 vállalata újra pályára lép a LALIGA-val egy vadonatúj szezonban, a szlogennel: Back in Play, Bitget...
Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...
2025 szilveszter estéjén újra a TV2 képernyőjén lesz látható a legendás szórakoztató zenés műsor, a Dáridó. A 23 év után visszatérő show házigazdája természetesen a műsor atyja, Galambos Lajcsi lesz, akinek meghívására a legnépszerűbb...
2026. február 18-án, az Eiffel Műhelyházban rendezi meg az 50 éves Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a 30 éves Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen a „THE SHIFT” nevű konferenciát, ahol felvonul a hazai marketing,...
A saját vízióit és ötleteit követve, búcsúzik a radiocafé-tól és a Trend FM-től Marosi Viktor műsorvezető. A rádiós a két csatornán összesen több, mint 1500 adást vezetett. Most úgy látja: más irányra van szüksége...
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér az utóbbi években a régió egyik legdinamikusabban fejlődő repülőterévé vált. A tavalyi 17,6 milliós utasszám után az idei év újabb rekordokat tartogatott: április óta minden hónapban több mint másfélmillió...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...
A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...
Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...