- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

A Mediam Group lett a Google Ads hivatalos értékesítési képviselője

Az Aleph cégcsoporthoz tartozó Mediam Groupot a Google Ads hivatalos médiavásárlási képviselőjévé nevezték ki Magyarországon. A stratégiai partnerség célja, hogy helyi támogatást nyújtson a...

Optimisták és alkalmazkodók – így látják a piacot az ügynökségi vezetők

Új ügyfelek, emelkedő bevételek, eredményjavulás. Elég kedvezően nyilatkoznak a legnagyobb médiaügynökségek vezetői az elmúlt egy évről lapunknak. És a kilátások is elég jók. MI...

Magára talált a kreatív iparág

A 25 legnagyobb full service és kreatívügynökség együttes árbevétele tíz százalékkal nőtt az elmúlt évben, az összesített profitjuk viszont enyhe csökkenést mutat. A top...

Médiaügynökségi visszapattanás

Infláció feletti mértékben, 9,8 százalékkal nőtt tavaly a 15 legnagyobb médiaügynökség együttes árbevétele. A hazai és a külföldi tulajdonú cégek egész hasonlóan teljesítettek a...

Nagyot mentek az IPRA-n a Lounge PR kampányai

A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA)...

Kiderült, mennyire hatékony a retail media

A vásárlók negyede tartja hasznosnak a retail média hirdetési módszereket, és egyharmaduk a termékajánlókat tartja a legfigyelemfelkeltőbbnek – derül ki a PwC és a...

A vásárlás istennőjével kampányol az Árukereső

Az Árukereső.hu új, hosszú távú kommunikációs stratégiával jelentkezik. A cél a magyar fogyasztók bevett vásárlási sztereotípiáinak megváltoztatása és annak elérése, hogy az online vásárlások...

Owen Wilsonnal kampányol a Wolt

Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves együttműködéssel így az egyik legnépszerűbb kiszállítási platform a szórakoztatóipar ikonikus arcával áll össze. A...

Játékpiaci trendek: a puzzle reneszánsza (x)

A digitális világ zajában egyre többen fordulnak újra a kézzel fogható, nyugodt és figyelmet igénylő szabadidős tevékenységek felé. Ezek közül is kiemelkedik a puzzle,...

Vámpírszerepben tér vissza a magyar James Bond

Egy világhírű divatmárka új reklámfilmjében Tordai István kapott főszerepet, aki ezúttal vámpírként tűnik fel. A kampány korábban olyan neveket vonultatott fel, mint Bruce Willis...

Így rontják el sokan az online indulást vállalkozóként (x)

Az online jelenlét mára elengedhetetlenné vált, de a friss vállalkozások gyakran ugyanazokat a hibákat követik el. Ezek pedig nemcsak pénzbe, hanem ügyfelekbe is kerülhetnek....

Melyik a legjobb CBD olaj? Mi alapján döntsünk tudatos vásárlóként? (x)

Az elmúlt években a CBD olaj a természetes eredetű termékek egyik legismertebb szereplőjévé vált. Egyre többen teszik fel a kérdést: melyik a legjobb CBD...

Idén nem jött össze a magyaroknak Cannes-ban

Ma zártul az idei Cannes Lions, a kreatívipar legnagyobb eseményén ezúttal halványabban teljesítettek a magyarok, mint tavaly, nem jött össze egy újabb oroszlán. A...

Reklámelhelyezési útmutatót adott ki az ÖRT és az IAB Hungary

Milyen jogszabályok vonatkoznak a podcastokra? Ki felel a podcast tartalmáért? Mi a különbség a reklám és a támogatói megjelenés között? Ha egy hirdető, márka...

A korábban vártnál lassabban nőhet idén a reklámpiac

Erre az évre 6,2 százalékos reklámpiaci növekedést jelez előre a WARC Media legújabb, múlt héten publikált tanulmánya, a globális reklámköltés 1160 milliárd dollár lehet...

Így formálja át a reklámipart a mesterséges intelligencia

A jövőbe nyújtott betekintést az Ügynökségek Éjszakáján, június 6-án a VML, a WPP ügynöksége, megmutatva a mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt marketing és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Amerikai youtuber horrorfilmje érkezik Halloweenkor a mozikba

A híres amerikai youtuber, Christ Stuckmann első nagyjátékfilmjében egy videós stáb eltűnése után nyomoznak. A Shelby Oaks – A gonosz nyomában október 30-tól a mozikban.Chris Stuckmann amerikai youtuber és filmkritikus első professzionális nagyjátékfilmje a...

Kihirdették a Golden Drum idei programját

A 31. évfordulóját ünneplő Golden Drum Fesztivál idén is kivételes szakmai programmal jelentkezik: inspiráló előadások, viták és eszmecserék mutatják be a nemzetközi kreatívipar élvonalát. A színpadon világhírű szakértő is megjelenik A Complete Pass a fesztivál...

Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...