Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Szintet lép az Árukereső.hu hirdetések kezelése
A Growww Digital lett az Árukereső.hu hirdetések automatizált kezelését segítő szofver, a Beed első ügynökségi partnere Magyarországon. A tapasztalatok szerint az árösszehasonlító-optimalizálással jelentős, 50-150...
A JóAutók.hu az Adaptive Mediát választotta
Partneri megállapodást kötött a JóAutók.hu és az Adaptive Media. Április 1-től a sales house végzi a portál display hirdetési megoldásainak ügynökségi értékesítését.
A JóAutók.hu Magyarország...
A Human Telex-szel kampányol a MOST mobilszerviz
A komoly partnerhálózattal és referenciával rendelkező TMX mobilszerviz új B2C szolgáltatással jelent meg a piacon MOST mobilszerviz néven. A teljes körű online bevezető kampányt...
Nőtt a tévés reklámpiac
A múlt évben meghaladta a 63 milliárd forintot a hazai televíziós reklámbevétel, az árubartelt nem számolva – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete...
A Republic Groupot választotta a Scitec
A Republic Group nyerte a Scitec év elején meghirdetett meghívásos lead ügynökségi tenderét.
A több mint 100 főt foglalkoztató Republic Group a nem kevesebb, mint...
Újabb magazinnal bővült az Atmedia portfóliója
Az Indirekt.hu közéleti, szórakoztató portállal bővült a multimédiás kereskedőház, az Atmedia portfóliója április elsejétől. Az év elején indult videótartalomra is specializálódott szerkesztőség ismertsége folyamatosan...
Új partnerrel erősít a cAD Media
Sales house-t választott a haszon.hu és a haszonagrar.hu.
A kis- és középvállalkozások, befektetések, adózás és személyiségfejlesztés témákban már 15 éve jelenlévő magazin jelentős bővítést tervez...
Így hat a reklámpiacra a járvány
A hagyományos médiumoknál tíz százalék fölötti zuhanás jöhet idén a reklámbevételekben az Egyesült Államokban a MAGNA legújabb elemzése szerint. A digitális hirdetési piac ugyan...
Reklámfaló gyerekek
Bár itthon is hódítanak a videós platformok, a gyermekcsatornák továbbra is nagyon népszerűek minden korosztály körében. Ennek megfelelően egyre több márka jelenik meg hirdetéseivel...
Tovább bővült a cAD Media portfóliója
Tovább bővítette portfólióját a Cadabra sales house a családosok, szülők és diákok elérésében. A Gyerekkel.com országos gyermekbarát programkereső applikáció és weboldal felületei, a KidsOasis...
Kulcsfeladat jut a marketingszakmának
A jelenlegi helyzetben a marketingszakma kiemelt felelőssége éppen abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot – derül ki a Magyar Marketing...
A generációk együttműködéséért kampányol a Telekom
A Magyar Telekom arra hívja fel a figyelmet, hogy a Tettek Hálózatán generációk segítik egymást, eszmét cserélnek és együtt előbbre jutnak.
A március 16-án...
Magyar startuppal reklámoz az Apple
Miközben lézeres precizitással alkotott térbeli modellekkel zsonglőrködni időtöltésnek sem utolsó, a mérnökök, a tervezők és az építészek órákat vagy akár napokat takaríthatnak meg az...
Így hirdetnek a tévécsatornák
Elsősorban a műsorok hirdetése jellemzi a tévécsatornák reklámjait, akik aktívan igyekeznek terelni a nézőket más médiatípusok használatával is a képernyő elé. Megjelentek már a...
Járványhelyzet – ezt kéri a MAKSZ
A tenderek elhalasztását, illetve a digitális számlázás lehetőségének biztosítását kéri tagügynökségei partnereitől és ügyfeleitől a MAKSZ. A szervezet már a múlt hét végén bejelentette,...
Tíz százalék fölötti növekedést jósolt az Adexpect
A hazai digitális reklámpiac további növekedését várták az iparági szereplők, az IAB Hungary Adexpect jelentése szerint 12,7 százalékos bővüléssel számoltak. A felmérést február 13....
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Dubajban is szerencsét próbál a Duna House
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Duna House nemzetközi terjeszkedése, amelynek köszönhetően most Dubaj ingatlanpiaca is elérhetővé válik a magyar és közép-európai ügyfelek számára. Legyen szó befektetési vagy magáncélú vásárlásról.
„Dubaj ma nemcsak a világ egyik leggyorsabban...
Újabb amerikai sorozatban nézhetünk budapesti helyszíneket
Budapest ismét egy hollywoodi szuperprodukció hátteréül szolgál. Magyarországon a TV4 mutatja be az FBI International 4. évadát, amelyben a magyar főváros számos ikonikus helyszínét is felismerhetik a figyelmes rajongók. A sorozatot lezáró epizódokban feltűnik...
Kívánságműsorok titkai és az MI hatása a Rádió 100 új epizódjában
A hazai rádiósoknak összetartó közössége van, amelyben mindenkit meg tud érinteni egy-egy élesebb váltás – egyebek mellett erről beszélt Garami Gábor, Juhász Gergely és Somogyi Zoltán a „Rádió 100” tizenhatodik epizódjában. Az adás vendégei...
A MATCH4-en nézhetjük a NASCAR Cup Series döntőjét
Vasárnap eldől, hogy ki lesz a 2025-ös NASCAR Cup Series bajnoka - az év utolsó versenyét a MATCH4 és a NET4+ képernyőjén láthatják a magyar nézők. A bajnoki címért négyen küzdenek meg a sivatagban,...
Az Indamedia megvette a Ringier Hungary-t
A Ringier Hungary Kft. és vele együtt a portfóliójába tartozó kiadványok az Indamedia Csoport tulajdonába kerültek. A tranzakcióval az Indamedia portfóliója, sokszínűsége jelentősen bővül, a magyar médiapiac egyik legmeghatározóbb szereplőjévé válik. Az értékesítés többek...
Digital Center
Újabb csodás képek a Samsung tévéken
A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül...
Több milliós fizetést kaphat, aki ért a mesterséges intelligenciához
A mesterséges intelligencia radikálisan átalakítja a hazai IT-munkaerőpiacot: a középszintű pozíciók elértéktelenednek, miközben nő a kereslet az AI-t, felhőt és automatizációt értő szenior szakemberekre. Pulay Gellért, az Országos IT Megmérettetés ötletgazdája szerint az AI...
Magyarország elsők között csatlakozik Európa legnagyobb szuperszámítógépéhez
A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat stratégiai vezetésével létrejött és a HUN-REN SZTAKI által vezetett HunAIFA konzorcium elnyerte a EuroHPC AI Factory Antenna programjának támogatását. A program célja, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztéséhez szükséges ökoszisztémákat...
Újabb hackathont indít a Bitget és a Google Developer Group
A világ legnagyobb univerzális tőzsdéje, a Bitget bejelentette együttműködésének folytatását a Google Developer Group (GDG) szervezetével. A két fél második közös hackathonját, az „AI Accelerate Hack” eseményt rendezi meg a Bitget Blockchain4Youth CSR-kezdeményezése keretében....
Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást
Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...









