- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Új szolgáltatás az Adverticumnál

DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. 2018 decemberében tesztüzemben elindult, 2019 januártól pedig már széles körben...

Egyelőre nincs komoly riválisa a tévének

Továbbra is a televízió a legerősebb képernyős hirdetési platform a WARC elemzése szerint, a szervezet által vizsgált 12 piacon 140 milliárd dollárt költöttek tévés...

Ügynökségi vezetők 2018-ról

Meglehetősen nagy a szórás, amikor a teljes hirdetési piac idei növekedéséről kérdeztünk ügynökségi szakembereket, a becsléseik ugyanis öt és tizenöt százalék között szóródtak. Az...

Döntött a Player csoport: az Evomediát választották

Az Evomedia értékesíti 2019-től a Player csoport magazinjait. A Player.hu-t, Roadster.hu-t, Urbanplayer.hu-t, és a Mitvegyekacsajomnak.hu-t üzemeltető lifestyle kiadó az év végén négy sales house...

Így kampányol a Baba

A Kiosk.advertising budapesti irodája jegyzi az Unilever Baba márkájának új stratégiai és kreatív platformját. Éljen a ramazuri! A Baba új kreatív platformja az Unilever kommunikációs...

Jó ügyért küzdöttek a vízilabdás legendák

A DeepInsight a Pfizer Magyarország megbízásából szervezte és kommunikálta azt a rendhagyó vízilabda mérkőzést, amely bakteriális tüdőgyulladásra és annak megelőzésére figyelmeztetett a Tüdőgyulladás Világnapja...

Kampányol a Women’secret

A Women'secret idén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját. Ennek kapcsán elindította a #VERYUS (Ilyenek vagyunk) című videósorozatát, amelyben 9 különleges női karakter osztja meg a...

Harc a jövő fogyasztóiért

Digitális platformok, videós tartalmak, közösségi média – többek között ezekre kell helyezniük a hangsúlyt azoknak a cégeknek és márkáknak, amelyek harcba szállnak a Z...

Daloló ajándékokkal kampányol a UPC

Tavaly rekordot döntött az online megrendelések száma karácsonykor. Az utolsó hetek tumultusában több ezer csomag maradt a raktárakban, és lekéste az ünnepeket, így sokan...

Így költenek itthon a hirdetők

Az év első kilenc hónapjában is egy gyógyszeripari cég vezeti a reklámköltési toplistát. A teljes gyógyászati hirdetői szektor esetében viszont a korábbi évek vágtató...

Kampányol a Visa

A Visa kampányt indított azzal a céllal, hogy emlékeztesse a vásárlókat arra, hogy Magyarországon már több mint 130 ezer helyen van lehetőség készpénzmentes fizetésre....

Díjazták a marketingeseket

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards...

Elképesztő reklámmal jött a Lexus

A Lexus bemutatja a világ első, teljes egészében mesterséges intelligencia által írt, és egy Oscar-díjas rendező által forgatott reklámfilmjét. Az érzelmi húrokat megpendítő reklámfilm...

Európa átlépheti az 50 milliárd eurós határt

Az első félévben 10 százalékkal bővült az európai digitális hirdetési piac az IAB Europe adatai szerint. A szervezet előrejelzése alapján az egész éves digitális...

Elképesztő mennyiségű reklám a tévékben

Folyamatosan nő a tévékben sugárzott reklámok száma és ez a trend idén sem törik meg. A Nielsen Közönségmérés adatai szerint ebben az évben november...

A magyar reklámpiac második a régióban

A múlt évben a hirdetők 2 milliárd euróval többet költöttek reklámra a közép- és kelet-európai régióban, mint 2016-ban, így a hirdetési piac értéke elérte...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új járat a Budapest Airport kínálatában

A VINCI Airports hálózat részeként működő Budapest Airport bejelentette, hogy a Condor, Németország egyik legismertebb légitársasága 2026. május 1-jétől elindítja Frankfurt-Budapest járatát. A naponta háromszor közlekedő összeköttetés további kapacitást és rugalmasságot kínál a kulcsfontosságú...

Ennyibe kerül a kötelezőbiztosítás az e-rollerekre

Idén átlagosan 6500 forintos éves átlagdíj mellett, alapvetően két biztosító termékei közül választanak az elektromos rollerek tulajdonosai – derül ki az Insura.hu biztosításközvetítő portál mikromobilitási eszközökre fejlesztett kalkulátorának adataiból. Az ellenőrzés nehézségei miatt piaci...

Komoly inflációt érzékelnek a középkorúak

A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a hivatalos statisztikákban szereplő értéket a K&H biztos jövő felmérése szerint. A legfrissebb adatok szerint 2025 májusában a megkérdezettek átlagosan 22 százalékos éves inflációval számoltak,...

A szülők a hibrid munkavégzést választanák

Az International Workplace Group legfrissebb kutatása szerint a szülők több mint fele (58%) számára stresszt jelent az iskolai szünet alatti gyermekfelügyelet megszervezése. A megkérdezett szülők 72 százaléka nyilatkozott úgy, hogy ilyenkor szívesebben dolgozna többet...

Így javíthatod a hitelképességed

A várhatóan ősszel induló Otthon Start Program új lehetőséget kínál az első lakásukat vásárlóknak, ám a kedvezményes hitel csak azok számára lesz elérhető, akik nemcsak a jogszabályi, hanem a banki hitelképességi feltételeknek is megfelelnek....

Digital Center

Ezért nem lesz informatikus a lányokból

A Smartiz program 7 év alatt több mint 150 diáklánynak segített, hogy megtalálja a helyét a tudomány és technológia világában.Június közepén háromnapos táborral zárult le a Smartiz oktatási program hetedik évada, melynek során egy...

Új okosórákkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung bemutatta a Galaxy Watch8 és Galaxy Watch8 Classic okosórákat, amelyek ikonikus formatervezésükkel friss arculatot képviselnek a teljes Galaxy Watch termékcsaládban. A Galaxy Watch párnázott kialakításán alapuló új készülékek a széria történetének eddigi...

Már lehet nevezni az egyik legnagyobb mobilfotós versenyre

Elindult a nevezés a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotó-versenyre, amelyet idén a HUAWEI Pura 80 okostelefon-széria bemutatóján jelentettek be. A pályázat évről évre lehetőséget ad a világ minden tájáról érkező fotósának, hogy megosszák alkotásaikat,...

Így védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben

A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem...

Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők

Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...