Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Az Ads Interactive-ot választotta a RAS
Az Ads Interactive-ot bízza meg online hirdetési felületeinek képviseletével a Ringier Axel Springer Magyarország (RAS). A kiadóvállalat és a hazai médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018....
Az ACG-t választotta az E.ON Hungária
Az ACG Reklámügynökség kapott megbízást az E.ON Hungária Zrt. kommunikációs stratégiájának támogatására, és az ehhez kapcsolódó aktivitások és integrált kampányok menedzselésére. Az ACG 2018....
Lényegre törő a Flip reklámfilmje
A TV-t, internetet, vezetékes telefont egy csomagban kínáló Flip májustól van jelen a telekommunikációs piacon. A márka most leforgatta első élőszereplős reklámfilmjét, melyben egy...
A Mito-t választotta a Coca-Cola Magyarország
Januártól a Mito felel a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. komplex digitális kommunikációjáért. A vállalat több hónapos, háromfordulós tenderen választotta ki a teljes portfóliója, így...
Reklámért ingyen wifit ad a magyar startup
A fesztiválokat, az éttermeket és a kávézókat, később pedig akár a tömegközlekedési eszközöket és taxikat is meghódítaná a reklámokért cserébe ingyen WiFi elérést biztosító...
Újabb botrány a YouTube videók miatt
Több nagy márka, köztük a Mars és az Adidas is úgy döntött, hogy felfüggeszti kampányait a YouTube-on, miután hirdetéseik olyan videók mellett jelentek meg,...
Platina EFFIE-t nyert az OMD
A legrangosabb EFFIE elismerést a K&H és az OMD nyerte el a bank számára kialakított kampányért. A reklámhatékonysági versenyen az OMD emellett 2-2 arany...
Halmozta az EFFIE-ket az ACG
A K&H: üzletet ide! kampánya kapta idén a Platina Effie-t, a versenyen az ügynökségek közül az ACG szerepelt a legjobban, a 12 díjat söpörtek...
A televízió a leghatékonyabb
Minden más médiatípusnál jobban növeli a piaci részesedést az OTC (vény nélkül kapható gyógyszerek) termékek esetében a televízió – derül ki az Atmedia és...
Hihetetlen, de igaz: már elindult a hangszépségverseny!
A zsűri 10 női és férfi ügyfélszolgálatost választott a VI. Contact Center Hangszépségverseny döntőjébe, mostantól a közönség dönthet róla, hogy kik legyenek 2017-ben Magyarország...
Listaháború újra?
Új ügynökségi listával áll elő Fabricius Gábor, a Republic Group innovációs igazgatója. Megkérdeztük őt is, és a MAKSZ elnököt is. Az tény, hogy az...
Díjat nyert az OTP és a Café PR kampánya
Közép-kelet Európa egyik legjelentősebb kommunikációs versenyén, az Eventiada Awards-on „Best Public Awareness Campaign” kategóriában különdíjat nyert a Café PR OTP Egészségpénztár számára készített „A...
Jelölniük kell a reklámozást az online véleményvezéreknek
Az internetes véleményvezérek és más, jelentős követői bázissal rendelkező magánszemélyek oldalain megjelenő hirdetéseknél egyértelműen jelölni kell a reklámozást a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint.
A fogyasztók...
Különleges kampány a Rossmanntól
Az animációt az élő forgatással ötvöző, különleges technikával készült a Rossmann „Városi Legenda” hűségprogramjának tv-szpotja. A film zenéjét a Wellhello jegyzi, sőt, a kampány...
Új kreatív platform a K&H-nál
A K&H márkaépítésének következő állomásaként a mai napon új kreatív platformot vezet be. Az árnyjáték középtávú kreatív kampány után a fényfestés koncepcióját használja mostantól...
UNIX-kampányban a Mediator
A Mediator reklámügynökség és az UNIX Autó Kft. egy nemrég indult közös kampány során kezdett el együtt dolgozni a Waze navigációs alkalmazás bevonásával. A...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Küzdenek a magyar cégek az ESG beszámolókkal
Komoly erőforrást igényel az ESG beszámoló összeállítása a vállalkozások számára, miközben ajánlott a legkisebb beszállítókat is átvilágítaniuk – hangzott el az EY és a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) közös rendezvényén, ahol ismertették az...
Csődbe megy a magyar vállalatok vevőinek 6 százaléka az idén
A magyar cégek 53 százaléka nem kapja meg határidőre a számlái ellenértékét, és ezt az ügyfelek likviditási problémái okozzák. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében. A kifizetések általában...
Így védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben
A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem...
Ezt tudja a Samsung legújabb csúcsmobilja
A Samsung bemutatja a Galaxy Z Flip7 kompakt, multimodális képességekkel rendelkező AI-telefonját, amely az új, teljes képernyős Flip fedlappal érkezik. Ultrakompakt méretének köszönhetően könnyen elfér akár egy zsebben is, miközben elég erős ahhoz, hogy...
Nem csak a turistaparadicsomokat keresik a nyaralók
Egyre több fiatal magyar utazó dönt úgy, hogy nem csak a klasszikus látnivalók miatt kel útra. A Kiwi.com reprezentatív kutatása szerint a 18–37 év közötti magyarok kétharmada tudatosan keresi a kapcsolatot a helyiekkel abban...
Digital Center
Így védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben
A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem...
Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők
Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...
A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t
A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One
A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...