- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Az elfogadásért is dolgozik az ÖRT

Az ÖRT tevékenysége nemcsak a szolgáltatásokra korlátozódik, de fontos feladata az is, hogy az önszabályozást, mint szabályozási formát (a jogi szabályozás mellett, vagy annak...

Kreatív környezet – interjú a WPI régiós vezetőjével

Progresszívek, gyorsan dolgoznak, hatékonyak a közös munkában – sorol néhány indokot Lisa Kettman-Kervinen, miért is választották új magyar partnerüknek a Mediatort. A WPI európai...

Milliárdok nyomában – ügynökségeknél gyűjt információt a NAV

Több hazai ügynökségnél is érdeklődött az elmúlt hónapokban a NAV a Google- és Facebook-hirdetések kapcsán a Marketing&Media magazin információi szerint. A két cég egyelőre...

Viberen újított a neo

Neobot néven szórakoztató chatBOT-ot készített a Neo Interactive a reklámügynökségi élet mindennapjainak illusztrálására.  Ennek során a „deadline motivátor”, „kicsimmel ügynökségekbe’”, „love me tender”, „random szívküldi”...

Különleges kampány a Schweppes-től

Igazán csak akkor fedezheted fel a világot, ha ki mersz próbálni új dolgokat: a csodák a komfortzónádon kívül történnek. Ez a fő üzenete a...

Különleges reklámfilm készült

Különleges VR-filmekkel indítja kármegelőzési kampányát a Generali. A Generali Előrelátó kampány célja, hogy a VR-élmény által nyújtott személyes megtapasztalás rádöbbentse a lakosságot arra, hogy...

Így plakátolna a szakma

A törvényi előírások betartásának támogatása, uniós gyakorlathoz történő alkalmazkodás, minőségi és környezetvédelmi szempontok is meghatározták az MRSZ közterületi tagozata által elkészített ajánlást a közterületi...

Youtuberekkel kampányol a Telekom

Először szerepelnek a legnépszerűbb magyar youtuberek egy nagy márka reklámfilmjében. Az Y-generáció eltérő kommunikációs szokásaira reagálva a Telekom úgy döntött, hogy a fiatalok körében...

Az Ads Interactive-ot választotta a Zoom.hu

Az Ads Interactive értékesíti az augusztusban indult hírportál, a Zoom.hu felületeit. A klasszikus megoldások mellett egyedi kreatívokkal is készülnek a hirdetők számára.  „A kezdetektől nagy...

Pályázat a villanyoszlopok reklámcélú hasznosítására

A Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén támogatta a közvilágítási oszlopok reklámcélú hasznosítását nyilvános pályázat útján. A testület döntött arról is, hogy kivizsgálják, miért nem fizetett...

Jöhetnek a reklámok a gyerekcsatornán

A Turner Broadcasting második legnagyobb, gyermekeknek szóló márkája, a Boomerang októbertől hirdetési és promóciós lehetőségeket kínál Magyarországon.  A világ legnagyobb animációs film gyűjteményének hatalmas erőforrásaira...

Magyar bombázóval kampányol a Coca-Cola

Ismét Mihalik Enikő lesz a Coca-Cola kampányának arca: épülethálókról, óriásplakátokról, buszmegállókról, citylightokról mosolyog majd ránk. Az őszi közterületi márkakampányban a híresség modelltársaival az esti...

Világsztárral kampányol a Columbia

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. A közös munkát egy humoros teaser videóval jelentették be, amiben Efron és...

Reklámügynökségeket választott a K&H

Megvannak a K&H reklámügynökségi tenderének nyertesei, a Laboratory Group és a McCann Budapest készítheti mostantól a bank új reklámjait. A K&H még tavaly decemberben...

Változások a közterületi piacon

A JCDecaux Hungary az eddigi egy hónapos időszakok helyett már csak fél hónapra fogad el citylight-plakátkampányra vonatkozó hirdetéseket.Mostanáig, aki csak két héten át tartó...

Kormánybarát cégek vitték el a négymilliárdos tendert

A 4 milliárd forint zöme a gyűlöletkampányról elhíresült Balásy Gyula cégeihez kerül. A korábbi potentátnak, Csetényi Csabának 160 millióval kellett megelégednie.A Nemzeti Kommunikációs Hivatal...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

1,5 milliárd forint jogdíjat fizetett az EJI

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) egyre kifinomultabb módszerekkel és rendkívüli informatikai fejlesztésekkel kutatja fel a jogdíjak – téves adatok, vagy adathiány miatt – korábban nem azonosítható tulajdonosait. A napokban lezárt jogosultkutatással hosszú évekre...

Új felsővezetők a Drehernél

Berkes Áron HR igazgatóként, Bartek Grzęda pénzügyi igazgatóként, Rácz András pedig integrált ellátási lánc igazgatóként csatlakozott a Dreher Sörgyárak vezetőségéhez, hogy folytassák a 2017-ben elindított, prémium termékekre épülő vállalati stratégia megvalósítását. Elődjeik mind az...

Új ügyféllel erősít a Carat Hungary

A dentsu csoporthoz tartozó Carat Hungary nyerte meg a Pandora hazai médiaügynökségi tenderét. A kiválasztott ügynökség feladata a Pandora médiakampányainak tervezése és menedzselése lesz a magyar piacon.A világ legnagyobb ékszermárkájaként ismert Pandora az elmúlt...

Ezek voltak az ingatlanpiac legjei 2025-ben

A Duna House éves tranzakciós adatai szerint a 2025-ös ingatlanpiacot a főváros és a vidék közötti különbségek növekedése, valamint az Otthon Start Program hatására erősen átalakuló vevői és eladói motivációk jellemezték. Országosan az átlagos...

Már várják a jelentkezéseket az NFI 11. Inkubátor Programjára

Már lehet jelentkezni a Nemzeti Filmintézet (NFI) 11. Inkubátor Programjára. A fiatal tehetségek támogatását célzó programban olyan nagy alkotások születtek a közelmúltban, mint az Apám lánya, a Lefkovicsék gyászolnak, a Cicaverzum, a Zanox vagy...

Digital Center

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...