- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Különleges kampánnyal erősít a Peroni

Az olasz szenvedély és stílus jegyében ünnepli a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Scuderia Ferrari HP, a két ikonikus olasz márka partnerségének második...

Erre készül idén az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja

Alaposan bekezdett az év elején az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja, teltházas eseményt rendeztek, fontos szakmai kiadványt jelentettek meg és komoly terveik vannak az...

Így növelhető MI-vel a digitális hirdetések hatékonysága

A digitális hirdetések világa folyamatosan fejlődik, és a mesterséges intelligencia (MI) egyre meghatározóbb szerepet tölt be a PPC (pay-per-click) kampányok eredményességében. Ma már a...

Hajhullás elleni szérum alkalmazása a mindennapokban (x)

A hajproblémák közül talán a hajhullás az egyik legelterjedtebb, ami jelentősen befolyásolja az emberek önbizalmát és komfortérzetét. A hatékony hajhullás elleni szérum alkalmazása segítséget...

Most értem meg erre a pozícióra – interjú Lunczner Ádámmal

Most kicsit hátrébb kell lépni, és újragondolni, hogy mi is az IAB Hungary legfontosabb stratégiai feladata – mutatott rá Lunczner Ádám. A szervezet új...

Tovább bővül az Atmedia portfóliója

Az újonnan a Network4 kereskedelmi kínálatába került Epic Drama televíziós csatorna reklámértékesítését 2025. április 1-jétől az Atmedia végzi. A megállapodással tovább bővül a több...

Jelentős bővülést hozott a tévés áremelés

Kimondottan jó évet produkált tavaly a hazai reklámpiac, amiben nagy szerepe lehetett a televíziók áremelésének. A Kantar Media becsült net-net költési adatai alapján még...

Kiderült, mivel küzd a reklámszakma

Az Ügynökségi Népszámlálás legújabb adatait tapasztalt reklámosokkal beszélték át a SKVOT első hazai offline eseményén.Az ügyfelekre vetül ki az a feszültség, amit sokszor a...

Nissan-fiaskó: A rossz reklám is reklám?

Az utóbbi napokban a marketing- és üzleti világ egyik legforróbb témájává vált a Nissan botrányos reklámkampánya. A hirdetések szexista tartalmuk miatt óriási felháborodást váltottak...

Lakópark értékesítését támogatja a MITTE

Átfogó kommunikációs- és értékesítés támogató kampánnyal indította el első lakóingatlan-fejlesztését a DVM group Újbudán. A most épülő Andor Liget lakópark egyszerre nyújtja a természet...

Az ÖRT is reagált a Nissan-ügyre

Üdvözli az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) a Nissan márka magyarországi forgalmazójának döntését, miszerint a társadalmi visszhangra reagálva gyorsan intézkedett a napokban megjelent Nissan modellek...

A pihentető alvásért kampányol az IKEA

Az IKEA minőségi alvásról szóló kampányának központi terméke ezúttal a DEKAD ébresztőóra, amely az alábbi fő üzenetet támogatja: „Az élet minden területe jobb, ha...

Lehet enélkül online marketinget csinálni, csak nem érdemes (x)

Az online marketing világában rengeteg eszköz áll rendelkezésünkre, de az alapok mindig meghatározóak. Az egyik legfontosabb pillér a keresőoptimalizálás (SEO). A SEO nem csupán...

Új kreatív ügynökséget választott a KOCH’S!

A Friendly-t bízta meg a termék portfóliójának piaci erősítését szolgáló kommunikációs megoldások létrehozásával a prémium szószokat és ételízesítőket gyártó vállalat. A KOCH'S három évre...

Díjazták a legjobb online videós hirdetéseket

Fanta, Philips és McDonald's reklámok bizonyultak a legjobbaknak a különböző kategóriákban az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja által meghirdetett, online videós reklámokat díjazó versenyen....

Ismét rekordot dönt a Super Bowl

Harminc másodperces reklámhelyért 8 millió dollár – amerikai sajtóhírek szerint ennyibe is kerülhet egy hirdetés az idei Super Bowlon, ami újabb rekordot jelent. A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Régi járatokat indít újra a Wizz Air

A Wizz Air, Magyarország hazai piacvezető légitársasága büszkén jelenti be, hogy három debreceni járatát is újraindítja a 2026-os nyári menetrendi időszakban. 2026. március 31-től újra elérhetővé válik Izrael gazdasági és kulturális központja, Tel Aviv, ahova...

A médiatudatos magatartás lesz a sikeresség egyik záloga a jövőben

A szülőknek nem csak azért kell a gyerekeikkel beszélgetniük a médiatudatosságról, hogy ne csapják be őket az interneten, hanem azért is, mert felnőttként okoseszközök között fognak élni és a virtuális teret fogják használni –...

Kiderült, hol adták el leggyorsabban a lakásokat 2025-ben

2025-ben jelentős különbségek rajzolódnak ki abban, hogy egy-egy városrészben mennyi idő alatt talál vevőre egy ingatlan – derül ki a Duna House adataiból. Budapesten a IX. és X. kerületben keltek el a leggyorsabban a...

Komoly modernizáció a SPAR-nál

Budapesten két helyszínen nyitotta újra kapuit több mint egymilliárd forintos beruházással két modernizált SPAR szupermarket. A fejlesztés célja, hogy a vásárlók egy korszerűbb, kényelmesebb és inspirálóbb bevásárlási környezetben élvezhessék a SPAR által kínált széles...

A történelmi Eger városa nem csupán történelmi: ma is dübörög a turizmus, élhető és...

Senkinek sem kell bemutatni Eger városát, ami a történelmet illeti. Dobó István és társai szó szerint örökké beírták magukat a történelemkönyvekbe. A település azonban ma már jóval több történelmi emlékhelynél. Itt a múlt és...

Digital Center

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...