- Hirdetés -

Kategória: Karrier

- Hirdetés -

Zács Kristóf lett a Diageo HR-vezetője

Októbertől Zács Kristóf tölti be a Diageo Kft. HR-vezetői posztját. A szakember a budapesti szolgáltató központ mellett HR Business Partnerként a globális pénzügyi ellenőrzés/pénzügyi...

Új vezető az SAP-nál

Halpert Zsuzsa veszi át az SAP integrált kommunikációs vezetői feladatait, mostantól ő felel a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és a dél-kelet-európai régió...

Új ügyvezetővel folytatja az IAB Hungary

Fináczy Dóra váltja Máth Andrást a kiadókat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, és további az online hirdetési piacon tevékenykedő cégeket összefogó IAB Hungary ügyvezetői pozíciójában. Fináczy...

Új vezetővel folytatja az Appeninn Holding

Bernáth Tamás tölti be október 14-étől az Appeninn Holding Nyrt. vezérigazgatói pozícióját, erről a társaság rendkívüli közgyűlése döntött hétfőn. A pénzügyi szakember korábban a Magyar...

Változás a filmalapnál

Megújult a Magyar Nemzeti Filmalap Filmszakmai Döntőbizottsága: a testületet hétfőtől Káel Csaba rendező, filmügyi kormánybiztos; Kálmán András, a filmalap vezérigazgató-helyettese, filmforgalmazási szakember; Pesti Ákos...

Új vezetővel erősít a Panasonic

David Preece a Panasonic új közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója. David Preece 1991-ben az Egyesült Királyságban csatlakozott a Panasonichoz. Azt megelőzően a digitális hangszeriparban dolgozott...

Bővültek az E.ON-vezér feladatai

Az E.ON összes hazai tevékenységének irányítását Kiss Attila, az E.ON Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója vette át a mai naptól. Kiss Attila 1999-ben végzett közgazdászként és csatlakozott...

Új vezetővel erősít a MediaCom

Kreatív transzformációért felelős vezetőt nevezett ki a MediaCom. A pozícióba Stef Calcraft, a Mother társalapítója érkezett, és a nem hagyományos médiaügynökségi tevékenységekért felel globális...

Új globális vezetővel erősít a Reprise

Dimitri Maexet nevezte ki globális CEO-jának az IPG Mediabrands performance marketing ügynöksége, a Reprise. Közvetlenül ezt megelőzően Maex a Reprise globális COO-ja volt. Érkezésétől...

Új vezetővel erősít az Uniomedia

Október elsejétől az Uniomedia digitális üzletágát erősíti Zalai Ágnes, a Centrál Médiacsoport korábbi innovációs igazgatója, mint digitális stratégiai igazgató. Az adat alapú kommunikáció egyre több...

Új vezető a McDonald’snál

A Progress Étteremhálózat Kft., a McDonald’s hazai Developmental Licensee Partnere új pénzügyi igazgatója 2019. őszétől Glattfelder Tamás. A szakember közel 20 éves pénzügyi vezetői...

Új szerepben Karas Monika

Karas Monikát, az NMHH elnökét az Európai Elektronikus Hírközlési Szabályozók Testülete (BEREC) egyik alelnökévé választották. A BEREC mai tisztújító ülésén Görögországban a tagországok szavaztak az...

Új vezetővel erősít a Scitec

Seres Attila, a korábbi pénzügyi igazgató vette át a Scitec Magyarország Kft. irányítását. A vállalat a Magyar Olimpiai Csapat hivatalos sport-táplálékkiegészítő beszállítója, mintegy 90...

Új értékesítési vezető a Target Média Sales-nél

Balla Pétert nevezték ki 2019. október 1-től a Target Média Sales értékesítési vezetőjének. A szakember több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik rádiós területen. Balla...

Új vezetőkkel frissít a BMW

Ilka Horstmeier a BMW Group emberi erőforrásokat koordináló divíziójáért, Milan Nedeljkovic pedig a vállalatcsoport gyártásáért felelős tagként foglalja el helyét az igazgatótanácsban. A BMW Group...

A Forbestól érkezett a BETONE Studio új vezetője

Pentelényi-Kovács Tímea produkciós vezetői pozícióban folytatja szakmai munkáját a BETONE Studio podcastgyártó cégnél. Az új pozícióban a BETONE Studio saját műsorainak és a bérgyártásban készülő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AI-t is beveti különleges kampányában a Vajda-Papír

Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....