- Hirdetés -

Kategória: Mobil

- Hirdetés -

Hasznos fejlesztésekkel érkeznek a legújabb okosmobilok

A Samsung bemutatja a Galaxy A52, A52 5G és A72 okostelefonokat, amelyekkel a vállalat legújabb fejlesztései széles körben elérhetővé válnak. A Galaxy A széria...

Mobilappba gyűjtik a magyaros helyeket Amerikában

Egy hiánypótló közösségi applikáció segít összegyűjteni az Amerikában lévő magyar vonatkozású helyeket, helyszíneket, a függetlenségi háborútól napjainkig létrejött - történelmi, kulturális vagy akár gasztronómiai...

Gyorsan terjed az 5G

A Gartner globális elemzőcég először rangsorolta független szakértők segítségével az 5G hálózati eszközöket gyártó beszállítók kvalitásait. A stratégia végrehajtásának képessége és a technológiai vízió...

Szinte egész Budapestet lefedi a Vodafone 5G

Jelentős fejlesztésekről számolt be mai online sajtótájékoztatóján a Vodafone, a társaság Budapesten és környékén már több mint 200 bázisállomáson kapcsolta fel az 5G-t, ezzel...

Új mobilappal kommunikál a CHEQ

Hazai fejlesztésű mobil alkalmazást kapott a CHEQ, a magyar alapítású, nemzetközi chatbot szolgáltató Talk-A-Bot belső kommunikációs eszköze. A nagyvállalatok számára fejlesztett CHEQ mostantól Viber-en...

A bankok működését is segítheti a díjnyertes app

Hamarosan a bankok is bevezethetik az ff.next Ecomate alkalmazását, amely a piacon egyedülálló módon ötvözi a pénzügyi edukációt és környezeti tudatosságra nevelést. Az Ecomate...

Megérkezett a legújabb Nokia

A Nokia 5.4 pont négy tagból álló kamerát visel strapabíró, polikarbonát hátlapján, melynek főegysége 48 megapixeles, emellett ultraszéles látószögű-, makró- és mélységérzékelő szenzor is...

Különleges dizájnnal jön az új összehajtható mobil

Bemutatta legújabb generációs összehajtható telefonját a Huawei. A Mate X2 új generációs, zászlóshajó okostelefon vadonatúj, kompakt kialakítással, szándékosan eltolt tömegközépponttal, nagy szilárdságú acél és...

Hasznos újítás a Telenortól

Február közepétől a Telenor ügyfelei már a mobilszámlájuk terhére is vásárolhatnak jegyet és bérletet a nagyvárosok tömegközlekedési társaságainál – többek között Budapesten, Szegeden, Debrecenben,...

Új kütyüvel bővül a Samsung kínálata

Új, látványos árnyalatban jelenik meg a Samsung Galaxy Tab S7 és Tab S7+, tablet, így a Samsung prémium kreatív eszközökből álló portfóliója is tovább...

Saját 5G hálózatot kapnak a kritikus alkalmazások

Jelentősen megnőtt azoknak a felhasználási területeknek a száma, ahol nem folyamatosan van szükség a nagy sávszélességű mobilhálózatra, de amikor igen, akkor fontos, hogy folyamatosan...

Bejön a felhasználóknak az előfizetéses modell

Nagyot nőtt a múlt évben a mobilalkalmazásokon belüli előfizetésekre költött összeg a Sensor Tower adatai szerint. Az App Store a domináns ezen a területen,...

Ezt tudja a legújabb Samsung mobil

A Samsung bemutatja az új Galaxy A32 5G okostelefont, amely széles körben elérhetővé teszi az 5G technológiát és a vállalat legújabb fejlesztéseit. A kiemelkedő...

Rákaptak a mobilozók a Telegramra

Korábban is érkeztem már hírek arról, hogy a felhasználók a megváltozott adatvédelmi szabályok miatt egyre nagyobb számban fordulnak el a WhatsApptól, most pedig a...

Döntött a Kúria, jogos volt a DIGI kizárása

Megerősítette a tegnap kihirdetett ítéletével a Kúria, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogszerűen járt el, amikor kizárta a DIGI Távközlési és...

Tovább bővít a DIGIMobil

A január elsejei kereskedelmi bevezetést követően a DIGIMobil folyamatosan bővíti a szolgáltatási terület listáját. Ennek keretén belül, februártól kezdődően 17 új településen érhető el...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....