- Hirdetés -

Kategória: Média

- Hirdetés -

Jelentős változások a WMN-nél

Február elsejével átalakult a D. Tóth Kriszta által 2015-ben alapított WMN magazin szerkesztősége és a kiadó vezetése. A menedzsmentet egy új pozícióval, a digitálisüzlet-fejlesztési...

30 milliárd dolláros ajánlat érkezett a Paramountra

Ajánlatot tett a Paramount Global megvásárlására Byron Allen amerikai médiamogul és a The Weather Channel tulajdonosa, összesen közel 30 milliárd dollárt szán a társaság...

Átadták a filmkritikusok díjait

Krasznahorkai Ágnes a legjobb női, Hajduk Károly pedig a legjobb férfi főszereplőnek járó elismerést kapta meg a Magyar Filmkritikusok Díja díjátadóján. A B. Nagy...

Női reggeli műsorral erősít a Manna FM

Igazi női konkurenciát kap a reggeli rádiózás három karakán, vicces és saját jogán sikeres nő személyében. Pálfi Éva, Balázs Andrea és Argyelán Kriszta tabudöntögető,...

Vérfagyasztó sorozattal erősít a NatGeo

Grönland nemcsak az egyik utolsó fehér folt a hegymászók térképén, de egyúttal a globális felmelegedés következtében drámai sebességgel átalakuló, a tudósok által aggodalommal figyelt...

Online vetélkedőt indított a Yettel

2009 óta világszinten minden év februárjában tarják a Safer Internet Day-t, azaz a Biztonságosabb Internet Napját. Idén február 6-ra esik a világnap és ebben...

A digitális szórólapok piacán erősít a Central

A papírlapú szórólapok ideje menthetetlenül lejár, azonban az egyes üzletek leárazásairól és új termékeiről minden háztartásban érdemes megfelelően tájékozódni. Az Akciós-Újság.hu digitális formában, egyetlen...

Visszatér Axel Foley, folytatódik A Bridgerton család – ez jön idén a Netflixen

Több mint 90 teljesen új, illetve folytatódó sorozatot jelentett be a Netflix, emellett pedig rengeteg, idén érkező filmről is beszámolt a streaming szolgáltató. Folytatódik...

Összesen 13 milliós büntetést kapott az RTL

A „Sztárbox” erőszakos tartalmai miatt 10 millió forint, Fekete Pákó megalázásáért pedig 3 millió forint bírságot rótt ki a Médiatanács az RTL-re. A testület...

Újraválasztották az Artisjus elnökét

Újabb két évre Németh Alajos Lojzit választották a szerzői egyesület elnökének. A Bikiniből ismert dalszerző-előadó második alkalommal tölti be ezt a tisztséget, és sürgeti...

Megújult programkínálattal erősít a Sláger FM

A Lélekközösség című műsor kéthetente csütörtök esténként lesz hallható Peller Mariannal, míg a Sláger Napközben új műsorvezetővel bővül.Két újdonsággal kezdi a februárt a Sláger...

Mozisikerek és exkluzív premierek az HBO Maxon

Februárban két nagy mozisiker (Védelmező 3., Gran Tourismo) mellett érkezik a Tokyo Vice 2. évada, az Adult Swim felnőtteknek szóló animációs akció sorozata, a...

Dél-afrikai szakemberrel erősített a Publicis

Tovább erősíti produkciós ágazatát a Publicis Groupe Hungary, a folyamatosan bővülő csapat új vezetője a Dél-afrikai Köztársaságból származó Erich Muller, aki a johannesburgi Publicis...

Az Amazon Prime Video-ra is megérkeztek a reklámok

Megjelentek a hirdetések az Amazon Prime Video szolgáltatásban is az Egyesült Államokban, elemzők szerint jövőre már több mint 2,5 milliárd dollárra tehet szert a...

Különleges közvetítőkocsi az Antenna Hungária flottájában

Bemutatta az Antenna Hungária legújabb, UHD/4K felbontású és HDR képminőségű közvetítésre is alkalmas közvetítőkocsiját. A közvetítőautó megfelel a legmagasabb hazai és nemzetközi műsorgyártási piaci...

Új HR-vezető a Tescónál

Túróczi Norbertet nevezték ki a Tesco új, magyarországi HR-vezetőjének. A szakember január 1-jén vette át a pozíciót Szigeti Barbarától, aki a Tesco Business Solutions...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...