Tovább erősíti produkciós ágazatát a Publicis Groupe Hungary, a folyamatosan bővülő csapat új vezetője a Dél-afrikai Köztársaságból származó Erich Muller, aki a johannesburgi Publicis...
Megjelentek a hirdetések az Amazon Prime Video szolgáltatásban is az Egyesült Államokban, elemzők szerint jövőre már több mint 2,5 milliárd dollárra tehet szert a...
Bemutatta az Antenna Hungária legújabb, UHD/4K felbontású és HDR képminőségű közvetítésre is alkalmas közvetítőkocsiját. A közvetítőautó megfelel a legmagasabb hazai és nemzetközi műsorgyártási piaci...
Túróczi Norbertet nevezték ki a Tesco új, magyarországi HR-vezetőjének. A szakember január 1-jén vette át a pozíciót Szigeti Barbarától, aki a Tesco Business Solutions...
A dunaszerdahelyi sportklub, a DAC történetéről, társadalmi szerepéről és jelentőségéről, illetve az előadóművész Ákosról is dokumentumfilm készül a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával. Az NFI...
Februárban az AMC két várva várt sorozatot is műsorra tűz. A The Walking Dead univerzum rajongói hosszú kihagyás után újra Rick Grimes szerepében láthatják...
Márton Szabolcs, az Indamedia ügyfélélmény-igazgatója lesz a Business Lounge egyik mai vendége, akivel a brand és az olvasottság kapcsolatáról, illetve egy átmárkázás kihívásairól beszélgetnek,...
Február 12-én debütál az RTL új vetélkedője, Az ugrás. A Hollandiában forgatott, hétköznap esténként jelentkező, vadonatúj kvízműsort Gundel Takács Gábor vezeti.
A holland RTL...
Februárban korlátlan sorozat és filmélménnyel ajándékozza meg nézőit a Jocky TV, a Magyar Telekom előfizetői számára a TV2 Csoport kábelcsatornájának műsora a szolgáltató Bónusz...
Január 31-től Magyarországon is kapható a Galaxy S24 széria. Az okostelefonokat a jövőformáló Galaxy AI funkcióiknak köszönhetően világszerte a várakozásokat felülmúló számban rendeltek elő...
Úgy záporoznak a pankrációs tartalmak a Network4 Media Group nézőire, mint a pofonok a ringben. A World Wrestling Entertainment (WWE) szervezettel kötött megállapodásnak köszönhetően...
A három testőr: Milady című történelmi kalandfilm vetítésével veszi kezdetét február 28-án a 14. Frankofón Filmnapok.
A március 10-ig tartó mustrán 24 kortárs alkotást láthat...
Moldovai Katalin első mozifilm rendezése, az Elfogy a levegő a trieszti fesztiválról négy trófeát is elhozott, míg Az unoka című film főszerepéért Blahó Gergelyt...
Az elmúlt év minden nézettségi adatának ismeretében hivatalos, hogy minden korosztályban a Sport TV portfóliója (Sport1 és Sport2) volt a legnézettebb a kereskedelmi sportcsatornák...
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legutóbb kiadott helyhez kötött piaci jelentése a 2019. III. negyedév és 2023. II. negyedév közötti időszakban vizsgálta...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....