- Hirdetés -

Kategória: Média

- Hirdetés -

A Carlsberg az iProspectet választotta

A Carlsberg Csoport, a világ egyik vezető sörgyártója a dentsu médiaügynökségét, az iProspectet választotta új globális médiaügynökségi partnerének.A döntés értelmében 2024 januárjától az iProspect...

Ismét bírságolt a Médiatanács

Jogsértőnek ítélte a Hír FM betelefonálós műsorát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület két streamingszolgáltató műsorkínálatát is vizsgálta, az eredményekkel...

Csúcskamerával érkezett az új okosmobil

A HONOR nem csak stílusos, a holdfázisok ihlette dizájnjával tűnik ki a kategóriájában, hanem bámulatos, 200MP-es kamerájával is, hiszen a fogyasztók számára az egyik...

A briteknél enyhült a streaming-láz

Jelentősen csökkent azok aránya az Egyesült Királyságban, akik több időt töltenek streaming tartalmak fogyasztásával, mint egy évvel korábban és visszaesett az egy felhasználóra jutó...

Izgalmas meccsek a Spíler1-en

Nem kell megvárni a Premier League szezon kezdetét, a Spíler TV exkluzív sugárzási jogot szerzett a Liverpool három felkészülési mérkőzésére. A vörösökhöz igazolt Szoboszlai...

Közel hatmillió új előfizető a Netflixnél

Az idei második negyedévben 5,9 millióval bővült a Netflix előfizetőinek száma, a növekedésben meghatározó szerepet játszott a jelszómegosztás új szabályozása. A vállalat árbevétele 8,2...

Vállalkozásokat véd a Vodafone új szolgáltatása

A távmunka elterjedésével az okostelefonok elsődleges munkaeszközökké váltak, és ezt a támadók is tudják: csak a vishing (hangalapú adathalászat) visszaélések száma másfél év alatt...

Változások az ATV-nél

Tovább folytatódik az ATV szervezeti megújulása. A csatorna vezető rendezője és a Híradó új főszerkesztője is házon belülről érkezik.A televízió látványvilága folyamatosan modernizálódik, ezért...

Még várják a nevezéseket a 30. Országos Diákfilmszemlére

Három kategóriában várják a nevezéseket augusztus 1-ig a 30. Országos Diákfilmszemlére. A Polifilm Műhely Alapítvány és az Aranytíz Kultúrház harmincadik alkalommal rendezi meg filmmel...

Visszafogott optimizmus – PR-ügynökségek vezetői a piaci helyzetről

A PR-ügynökségeknek nem ment rosszul tavaly, sőt, úgy tűnik, mintha az egész szakma szárnyalt volna. Csakhogy vannak kedvezőtlen trendek, így visszafogott az optimizmus. Márpedig...

Prémium okosórák érkeztek a hazai üzletekbe

Már Magyarországon is kaphatók a Huawei legújabb prémium kategóriás okosóra modelljei, a HUAWEI WATCH 4 és a WATCH 4 Pro. Az új modellek futurisztikus...

Különleges alkotással hangolnak a Velencei filmfesztiválra

Gina Lollobrigida előtt tiszteleg a 80. Velencei Nemzetközi Filmfesztivál: a megnyitó előtti napon levetítik Orson Welles rövidfilmjét, amelyet az olasz díváról forgatott 1968-ban. A...

Török sorozattal erősít a TV2

Új török sorozat érkezik a TV2-re július 28-tól. Az aranyifjú című széria egy kényszerházasság története sok intrikával, hazugsággal és sötét családi titkokkal. Ma sem ritka...

Klasszikusokkal ünnepel a Disney

A Walt Disney Animation Studios 28, újonnan restaurált klasszikus rövidfilmekkel készül a Disney 100. évfordulójának alkalmából, amely októberben lesz. Mind addig folyamatosan kerülnek fel...

Már forog az új, romantikus magyar vígjáték

Elkezdték a forgatását egy új, romantikus magyar vígjátéknak, amelynek a nézők választhattak címet. A „Majdnem menyasszony Herczeg Ferenc regénye alapján készül, a történetet a...

Válságálló kommunikáció – így sikerült 2022 a PR-ügynökségeknek

A legnagyobb árbevételű public relations ügynökségek 2022-ben összesen 17,6 milliárd forint nettó árbevételt értek el. Amennyiben nem számolunk az egyik, döntően külföldre dolgozó céggel,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....