- Hirdetés -

Kategória: Média

- Hirdetés -

Meghekkelték a magyar kormánybarát sajtó egy részét

Kormánykritikus tartalmak jelentek meg több kormánybarát weboldalon is hétfő reggel, a felületek meghekkelése mögött valószínűleg az Anonymus nemzetközi hekkercsoport áll. Az érintett felületek -...

Közel 1400 alkotást neveztek a filmszemlére

Százhat országból 1374 filmet neveztek a VIII. Nemzetközi Természet- és Környezetvédelmi Fesztivál két - nemzetközi és Kárpát-medencei - filmszemléjére. Az ingyenesen látogatható fesztiválon a...

Újabb török sorozat érkezik, ezúttal a Super TV2-re

Új török sorozat indul mától a Super TV2-n, az Ártatlanok című széria egy nehéz sorsú család életét mutatja be. Az új török dráma főszereplője Han,...

Ismét van magyar Oscar-díjas, a CODA lett a legjobb film

Egy siket családban felnövő halló gyermek történetéről szóló alkotás, a CODA nyerte el a legjobb filmnek járó elismerést a 94. Oscar-díjátadón Los Angelesben. Jane...

Újabb változás a Central női portfóliójánál

Április 1-jétől a Meglepetés magazin is csatlakozik a Story és Best magazinok tartalom-előállító szerkesztőségéhez. A Central Médiacsoport ezzel egy olyan komplex tartalmi központot kíván...

Új Huawei eszközök érkeznek Magyarországra

Új okoseszközöket mutatott be március 24-én a Huawei - a 108 megapixeles kamerával felvértezett nova 9 SE okostelefont, az okosbillentyűzetet kínáló legújabb MatePad tabletet,...

Távozik Pataky Piroska a Mastercardtól

A LinkedInen jelentette be távozását a Mastercardtól Pataky Piroska, a cég digitális fizetési megoldásokért felelős marketingigazgatója. Bejegyzése szerint karrierjét a MerlotWorks-nél folytatja. 12 év...

Őket díjazták a Women of the Year gálán

Tenki Réka lett az év színésznője, Sápi Vivien az év közösségimédia-sztárjának járó elismerést kapta, az év vállalkozónője pedig Rácz Judit lett a GLAMOUR Women...

Főszerkesztői ajánló – itt az új Marketing&Media

A sors olyan, mint egy részeges szabász   Ha magyarázatot akarunk találni, hogy miért harcolnak az emberek, első körben a neurológiához, a pszichológiához, az etológiához, az...

A Keresztanyut és a Sztárban sztárt is díjazták a televíziós újságírók

Idén a megszokott időben, március 23-án este adták át a Televíziós Újságírók Díját. A legjobb hazai tévés teljesítmények elismerésére alapított díjat 13 kategóriában osztották...

Büntették a Rádió 1-et, eljárás a TV2 ellen

A Balázsék című műsorban elhangzott, a kínai közösséggel szembeni kirekesztő megnyilvánulások miatt 200 ezer forint bírság megfizetésére és közlemény közzétételére kötelezte a Rádió 1...

Kiderült, mikor rajtol a TV2 új sorozata

Április 10-én indul a TV2 új sorozata, a Pepe, a Mucsi Zoltán és Simon Kornél főszereplésével készült széria első két részét vetítik majd le...

A dentsu Hungary-t választotta az RTL

A dentsu Hungary lett a befutó az RTL Magyarország által kiírt meghívásos médiaügynökségi tenderen. A többkörös kiválasztási folyamat során olyan ügynökségi partner megtalálása volt...

Mobilos újítás az rtl.hu-nál

Elindult az rtl.hu új mobilapplikációja, a Google Playstore-ból és az Apple Appstore-ból is letölthető alkalmazás segítségével a friss hírek mellett a Fókusz videóriportjai, és...

Elhunyt Vámos Éva

Hosszan tartó betegség után, március 12-én, 55 éves korában elhunyt Vámos Éva újságíró, aki 2005 elejéig a Marketing&Media magazin elődje, a Sanoma által kiadott...

Élőben közvetíti a Televíziós Újságírók Díja gálaestet az RTL és a TV2 Csoport

Március 23-án adják át a Televíziós Újságírók Díját, a gálaestet a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein, a 20:00-kor...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online játékkal nyert díjat a Néprajzi Múzeum

A Keep calm! Türelemüvegek elnevezésű online játék a 20. Országos Múzeumpedagógiai Évnyitón különdíjban részesült. Az ICOM Magyarország Múzeumpedagógiai Különdíj a múzeumi szakma rangos kitüntetése. Az online játékban a felhasználó megismerkedhet a Néprajzi Múzeum gyűjteményében...

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...
- Hirdetés -

Don't Miss

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....