Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Média
- Hirdetés -
Több mint 150 ezer zeneszám a hazai rádiókban
Tavaly összesen 94 évnyi adást sugárzott a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által megvizsgált 127 hazai rádióadó, ebből 45 évnyi volt zenei tartalom....
Mattheisen távozik a Microsofttól, Szabó Péter váltja
Szabó Pétert nevezték ki a Microsoft Magyarország új vezetőjének, aki 2022. július 1-től tölti be a pozíciót és irányítja a Microsoft Magyarország tevékenységét. Chris...
Másodfokon is pert nyert az RTL Magyarország
Tavaly minősítette jogsértőnek az RTL Klubon társadalmi célú kampányként sugárzott, szivárványcsaládokról szóló kisfilmet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Az RTL Magyarország...
Búcsúzik a nyomtatott Világgazdaság és Figyelő
Ma jelenik meg utoljára nyomtatott formában a Világgazdaság és a Figyelő, miután a Mediaworks úgy döntött, felfüggeszti a két lap print kiadását. A médiacég...
Ezek a változások jönnek a DIGI-nél
A Network4 csoporthoz tartozó ARENA4 és a MATCH4 sportcsatornák váltják a DIGI SPORT augusztus 5-től megszűnő saját gyártású adóit. A MATCH4-re költözik át a...
Barcelonában marad az MWC legalább 2030-ig
Legalább 2030-ig marad Barcelonában a Mobile World Congress (MWC), a világ legnagyobb mobiltechnológiai rendezvénye – jelentette be a GSMA mobilipari szövetség, az esemény szervezője....
Csoportos leépítés a Life TV-nél, Vaszily tanácsadója lesz Hajdú Péter
Csoportos leépítést hajtanak végre a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt.-nél a Blikk információi szerint, a lap beszámolójára reagálva a...
Új, fiataloknak szóló márkát hoz a magyar piacra a Central
Megszerezte a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencét a Central Médacsoport, amely jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető...
Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon
Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb...
6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)
Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy...
Érkezik a ValóVilág új évada
Visszatér a legsikeresebb hazai valóságshow, megkezdték a toborzást a ValóVilág 11. évadára. A gyártó a Paprika Studios, a győztes 36 millió forintot vihet majd...
Szerbiában indítana tévécsatornát a TV2
A TV2 is a pályázók között van a Szerbiában meghirdetett televíziós pályázaton, a médiavállalat a Telex beszámolója szerint helyi céget is létrehozott, hogy indulhasson...
Megválik a Citromailtől a Central
A norvég Fjordmail International lesz a Startlap termékcsoporthoz tartozó ingyenes levelezőrendszer, a Citromail üzemeltetője – derül ki a Media1 beszámolójából.
A Citromail 2004-ben kezdte meg...
Jön a nyári műsorrend, így alakulnak az esték az RTL Klubon
Jövő hétfőn indul az új, nyári műsorstruktúra az RTL Klubon, érkezik a Mestercukrász második évada és még júniusban debütál a Magnum 4. szezonja is...
Balatoni kalandok a BrandManiában
Vitorlásra pattant a BrandMania stábja, hogy utánajárjon, mit várhatnak idén a Balatonhoz látogató turisták és milyen most a magyar tenger brandértéke. A műsor második...
A HVG-ben bíznak leginkább a magyarok
Rendkívül alacsony a magyarok körében a bizalom a hírek iránt, alig több mint negyedük gondolja úgy, hogy megbízhat azokban a beszámolókban, amelyeket online vagy...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek
November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...
Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR
Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









