- Hirdetés -

Kategória: Szabályozás

- Hirdetés -

Kétmilliós büntetést osztottak ki a TV2-nek

Helytelen korhatári besorolás miatt rótt ki valamivel több mint kétmillió forintos bírságot a Médiatanács a TV2-re. A testület vizsgálta az ifj. Lomnici Zoltánnal az...

A GDPR csak a kezdet volt – jönnek az újabb változások

Az Európai Bizottság (EB) a 2015-ben közzétett digitális egységes piaci stratégia értelmében 2020-ig számos területen jogi és szakpolitikai intézkedések bevezetését javasolja a digitális piac...

Nagy bajban lehet 8 bank

Az Európai Bizottság nyolc bank számára küldött értesítést arról, hogy álláspontja szerint 2007-2012 között az európai államkötvények felvásárlása és kereskedelme során kartelltevékenységet folytatva megsértették...

Újabb rádiós döntések

A Budapest 99,5 MHz körzeti rádiós frekvencia pályázatán a Médiatanács a Média Depo Kft.-t nyilvánította nyertesnek, és többek között véglegesítette a Gyöngyös 102,2 MHz...

Hatalmas összeg vár a médiaszolgáltatókra

Idén összesen 1,3 milliárd forintos támogatást kapnak a közösségi médiaszolgáltatók működésükhöz és a helyi és körzeti médiaszolgáltatók műsorgyártáshoz a Médiatanács döntése szerint. A Médiatanács elfogadta...

Erre költ több mint százmilliót a Médiatanács

Tizennégy dokumentumfilm és kilenc ismeretterjesztő film támogatásáról döntött a Médiatanács a Magyar Média Mecenatúra Programban működő pályázati eljárások keretében. Tizennégy dokumentumfilm – köztük egy határon...

Versenghetnek az operatőrök

Összesen 1 millió forintot ajánlott fel a Médiatanács a hazai operatőrök versenyére. Összesen 1 millió forintot ajánlott fel a Médiatanács a tavaly alapított, 2019. január...

Rádiós pályázatokról döntött a Médiatanács

Elfogadta egy szigetszentmiklósi helyi rádiós frekvencia pályázati felhívását, egy tihanyi helyi rádiós és négy kisközösségi rádiós médiaszolgáltatási lehetőség elvi hasznosítására vonatkozó pályázati felhívás tervezetét...

Fizethet a TV2

Műsorelőzetesek sorozatosan szabálytalan időzítése miatt bírságot szabott ki a testület a TV2, túlzott reklámhangerő miatt a Film4, a Galaxy4, a Story4 és a TV4,...

GVH vizsgálat – reagált az eMAG

A múlt héten az mmonline.hu is beszámolt arról, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az eMAG tavaly novemberi Black Friday akciója kapcsán. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...