A brit háztartások közel felében fizetnek elő valamilyen streaming videószolgáltatásra – derül ki az Egyesült Királyság médiahatósága, az Ofcom Media Nations nevű jelentéséből. A...
Az eddigi legnagyobb negyedéves bevételt hozta a június 29-én zárult három hónapos periódus a The Walt Disney Company történetében, azonban a Bosszúállókkal sem tudták...
Mit tanulhat egy skót sztárséf a maoriktól, a berberektől, vagy épp az inkáktól? A National Geographic új sorozatában Gordon Ramsay bejárja a világot, és...
Júliusban a TV2 Csoport sikere továbbra is töretlen. Az egész napra vonatkozó közönségarány (SHR%) alapján mindhárom kiemelt célcsoportban (4+, 18-59, 18-49) a TV2 Csoport...
Az Isteni műszak című fekete komédiával igazi kultrendezővé vált Bodzsár Márk egy hetvenes években játszódó vígjátékkal tér vissza a hazai mozikba.
Vérvörös Mustang dübörög a...
Kezdődik a TV2 Fuss család, fuss! című produkciójának forgatása. A Palik László műsorvezetésével készülő sport-realityben négy fős családok küzdenek meg a legfittebb család címért...
Nyomd a gombot tesó! címmel hamarosan új gameshowt forgat a TV2 Majka ötlete alapján. A műsorban nyolc körön keresztül 50 milliós pénznyereményért játszanak majd...
Hamarosan itthon is képernyőre kerül a fényűző Versailles-i palota megépüléséről és annak uralkodójáról, a hatalomszerető, megalomániás és hedonista XIV. Lajosról szóló sorozat harmadik, utolsó...
Augusztus 3-án Minecraft-programokon vehetnek részt és kedvenc YouTubereikkel találkozhatnak a gyerekek a Cartoon Network Mineshow-n. Emellett a gyerektévé és társcsatornája, a Boomerang egész augusztusban...
Kevesebb mint három héttel forgalmazásának megkezdése után Az oroszlánkirály című amerikai családi kalandfilm elérte az egymilliárd dolláros jegybevételt globálisan.
Az 1994-es Disney-animáció újragyártott verziója ezzel...
A Rejtélyek maratonja augusztus vasárnapjain kedvez a bűnügyi drámák rajongóinak: 6:30 és 17 óra között a világszerte sokak által kedvelt detektívek egymás után költöznek...
Tízmilliárdok mentek sportközvetítési jogokra, de többmilliárd forint jutott néhány műsorgyártó cégnek is az elmúlt években a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) ötmillió forintot meghaladó...
Visszatér a képernyőre a Drága örökösök című sorozat, az RTL Klub szériájának második évadában tovább folyik a harc a hatalmas vagyonért, amelyet Kálmán bácsi...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...
2025-ben is jótékonysági különkiadással készül a Fókusz: december 23-án az RTL magazinműsora egész adását annak szenteli, hogy adományokat gyűjtsön a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára. A karácsony előtti nap különleges alkalom arra, hogy a nézők...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....