Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Tv/Rádió
- Hirdetés -
Tovább terjeszkedik a médiapiacon Mészáros Lőrinc
Az IKO Holdingban és az Atmediában is részesedést szerzett a Mészáros Lőrinc érdekeltségi körébe tartozó Opus-csoport egy tőkealapon keresztül.
Az ügyletek eredményeként a tőzsdei társaság...
Megvan a legújabb tévés vetélkedő műsorvezetője
A közmédia ősszel jelentette be, hogy képernyőre viszik a legendás internetes játékot, a Honfoglalót. Most már nyilvános, hogy Szente Vajkot köszönthetjük a műsorvezetői pulpitus...
Erős hajrát nyomott a Celeb vagyok
A Celeb vagyok, ments ki innen évadzáró adása és a Ninja Warrior volt az elmúlt hét két legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. Egész jó...
Ninja Warrior Hungary: erre számíthatunk ma este
Minden eddiginél nagyobb koncentrációra, erőre és emberfeletti küzdelemre lesz szüksége annak a húsz fiúnak, aki bejutott a Ninja Warrior Hungary döntőjébe. A TV2 szuperprodukciójának...
Új műsorral erősít a Sláger FM
Pordán Petra Abaházi Csaba oldalán Budapest közkedvelt reggeli műsorában, a Sláger Reggelben folytatja január 2-tól. Január 1-én mutatkozik be a csatorna legújabb műsora, a...
Ma este indul az időutazás az RTL Klubon
Az idén 20 éves RTL Klub rendhagyó időutazással is ünnepel, ma estétől öt napon át mutatják be az elmúlt két évtized legfontosabb eseményeit. Az...
Villámrajtot vett az új Star Wars film
Megfelelt az előzetes várakozásoknak a legújabb Star Wars film, az Utolsó Jedik című epizód az észak-amerikai mozikban 220 millió dolláros nyitóhétvégét produkált, ezzel az...
Újabb kódolatlan csatorna
Két hétig kódolatlanul érhető el a Mozi+ műsora minden MinDig TV néző számára, a 15. programhelyen. A december 18. és január 1. közötti időszak...
Segítő márkák a BrandManiában
Számos cég mindennapjaiba beépült már Magyarországon is a társadalmi felelősségvállalás (CSR), azonban az elmúlt években inkább elszigetelt programok voltak, a nagy, komplex kampányok eltűntek....
Folytatódik a népszerű sorozat a Coolon
Alig 48 órával a világpremiert követően már magyar szinkronnal tekinthető meg az X-Akták legújabb évada a Cool műsorán.
A 10 epizódból álló új X-Akták története...
Elindult a Viasat World új csatornája
Magyarországon a Digi, az Invitel, a PR-Telecom, a Tarr, az Antenna Hungária és számos regionális televíziós szolgáltató kínálatában jelenik meg az Epic Drama nevű...
Oscar-díj: a szűkített listán a Testről és lélekről
Enyedi Ildikó Testről és lélekről című alkotása is szerepel a legjobb idegen nyelvű film Oscar-díjára esélyes művek kilencesre szűkített listáján - jelentette be az...
Összejött a nagy üzlet a Disney-nek
Óriási üzletet kötött a Disney, a társaság megszerezte a 21st Century Fox jelentős részét. A vételár 52,4 milliárd dollár, amit részvényekben fizetnek ki, emellett...
Startupok nyomában a BrandMania
Elképesztő pörgés tapasztalható a startup piacon, sok tízmilliárd forintnyi tőke áll rendelkezésre, hogy még gyorsabban nőjenek az ígéretes vállalkozások. A BrandMania utánajárt, hogy mi...
Kiléptek a nagyok a kábelszövetségből
A meghatározó hazai kábelszolgáltatók közül hat úgy döntött, hogy kilép a Magyar Kábelkommunikációs Szövetségből és a HÉT keretein belül igyekeznek érvényesíteni érdekeiket. A szervezetet...
Új nevet kereshetnek a Chili TV-nek Vajnáék
A Fővárosi Ítélőtábla is úgy döntött, hogy jogsértő a Chili TV névhasználat. A TV2 Csoporthoz tartozó csatorna neve miatt több mint egy éve kezdődött...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Díjazták a legjobb online videós hirdetéseket
Fanta, Philips és McDonald's reklámok bizonyultak a legjobbaknak a különböző kategóriákban az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja által meghirdetett, online videós reklámokat díjazó versenyen. Az Év videós hirdetése 2024 megmérettetésre olyan kereskedelmi üzenetet tartalmazó...
Rengetegen kíváncsiak a Jókislányra
Január 30-án mutatták be a Nicole Kidman főszereplésével készült Jókislány című erotikus drámát, melyet az első hétvégén közel 15 ezren néztek meg a hazai mozikban.A Játsszunk gyilkosost! (Bodies Bodies Bodies) fekete komédia rendezője, Halina...
Újításokkal erősít a Viber
A Rakuten Viber reflektál a 2024-es eredményeire, kiemelve azokat a legfontosabb funkciókat, amelyek elősegítették a szuperapplikációvá válását Magyarországon. Szuperappként a Viber arra törekszik, hogy a felhasználóknak olyan szolgáltatásokat kínáljon, amelyek kielégítik mindennapi igényeiket és...
Várva várt film debütál a Nickelodeonon
Közönségkedvenc sorozat vadonatúj tévéfilmes folytatásával és számos népszerű mese új részeivel várja a fiatalokat februárban a Nickelodeon. Veszélyes Henry egész estés tévéfilmjében újabb fergeteges kalandba keveredik az ismert hős, előtte pedig emlékeztető gyanánt egy...
Akkumulátoros elektromos-autógyárat épít a Lexus
A tavalyi évben világszinten, Európában és Magyarországon is rekordértékesítéseket elérő Lexus a világ mára elsőszámú újautópiacán Kínában is sosem látott mennyiségű, 181.906 darab új autót értékesített. A környezettudatos japán luxusautómárka, amely már 2021-ben bejelentette,...
Don't Miss
Tanácsadókkal bővített a LoungeComm
Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...