- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Száznál is több dokumentumfilm a Verzión

Negyvennégy országból több mint száz dokumentumfilm érkezik az idei Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztiválra, amelyet november 14. és 19. között Budapesten, november 23....

Nagy bevásárlást tervezhet a Disney

Tárgyalásokat folytatott a Walt Disney Co. a 21st Century Fox egyes részlegeinek megvásárlásáról. Az ügylet érintené a Fox filmstúdiót, ami többek között az X-Men...

A nézők véleményét várja a TV2

November 21-én indul a TV2 legújabb szórakoztató műsora. A Liptai Claudia által vezetett élő show-ba bárki beleszólhat: az Appra magyar! – A gondolatolvashow ugyanis...

Jön a Flúgos Futam a Boomerangon

November 20-án visszatér a klasszikus Hanna-Barbera sorozat vadonatúj verziója a Flúgos Futam a Boomerang csatornán: újra versenybe szállnak mindenki kedvenc versenyzői, hogy megküzdjenek a...

Nagyot ment a Sztárban sztár

Nézettség terén más a nyomába sem ért a TV2 vasárnap esti műsorának. Az RTL Klub két legjobban teljesítő műsora az X-Faktor és a Híradó...

Úgy láthatjuk az Olimpiát, ahogy eddig még soha

Az első teljesen digitálisan közvetített Olimpia Európában, világszínvonalú szakértői gárda – a Discovery Communications és az Eurosport felfedte terveit a Téli Olimpia közvetítési stratégiájára...

Vidám novemberre készül a Telekom TV

A digitális Telekom TV előfizetőnek bónusz csatornaként novemberben a Comedy Central-t teszi elérhetővé a szolgáltató. Az alapcsomag részeként pedig minden előfizető korlátlanul élvezheti a...

Örülhetnek az olasz filmek szerelmesei

Tizenkét friss olasz filmet mutat be november 6. és 16. között Budapesten és Szegeden a 15. MittelCinemaFest - Közép-Európai Olasz Filmfesztivál. A mustra a hagyományokhoz...

Változtat a SuperTV2

November 20-tól új esti műsorstruktúrára áll át a SuperTV2, dupla részekkel folytatódik a Jóban Rosszban, 26-án pedig Tóth Verával és Király Viktorral a zsűriben...

A tévében is lesz Honfoglaló

A népszerű táblás és online társasjáték, a Honfoglaló tévés változatával erősít a közmédia, naponta jelentkező szellemi-műveltségi vetélkedőt készítenek a játékból. A legnépszerűbb magyar internetes közösségi...

Ütősen kezdett Thor a mozikban

A Thor: Ragnarök című képregényfilm 121 millió dolláros (32,5 milliárd forint) jegyárbevételével tarolt a hétvégén az észak-amerikai mozikban. A Disney-Marvel képregénymozija, melyet 4080 filmszínházban vetítettek,...

Kétmillió fölött a UPC

Átlépte a kétmilliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál, a társaság árbevétele pedig 10 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben. A tavalyi év hasonló időszakához képest...

Meglepetéssel jön a Cartoon Network sorozata

Hosszú szünet után tért vissza tavaly a Cartoon Network egyik legemblematikusabb rajzfilmsorozata, a Pindúr pandúrok az új évadban új karakterrel egészülnek ki. Eredetileg 1998-2005 között...

A tévézés múltja és jövője a BrandManiában

Különleges műsorral köszöntötte a BrandMania az októberben 20 éves hazai kereskedelmi televíziózást, a stáb a kezdetektől ott lévő tévés arcokkal, meghatározó szakemberekkel elevenítette fel...

Százmilliók jutnak animációs alkotásokra

Elfogadta a Dargay Attila-pályázat aktuális kiírását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, és 200 millió forintot különített el animációs sorozatok és egész...

Tovább terjeszkedhet Vajna rádiója

A békéscsabai Csaba Rádióval is hálózatos megállapodást köthet az Andy Vajna érdekeltségébe tartozó, a Rádió1-et működtető Radio Plus Kft. a Médiatanács döntése értelmében. Ezen a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már most érdemes lecsapni a legjobb nyári táborokra

A nyári szünet tervezése idén korábban kezdődik, mint valaha! A Táborfigyelő friss kutatása szerint a szülők harmada már februárban kiválasztja a gyermeke számára a tökéletes nyári tábort. Itt a sorrend, mi alapján választunk tábort...

Bárki megtervezheti a Cup Revolution poharait

A tavalyi nagy siker után ismét grafikai pályázatot indít Magyarország elsőszámú újrahasználható pohárrendszere, a Cup Revolution. A terveknek Magyarország 11 turisztikai térségének valamelyikéhez kell kapcsolódniuk, a cél ugyanis az, hogy a fiatalok fesztiválozás, bulizás...

Itt a nagy pizzakörkép

Változatlanul az olaszkolbászos pizza a legnépszerűbb Magyarországon – derül ki a Pizza Hut legfrissebb adataiból, de szorosan mögötte a megosztó hawaii pizza áll. A legtöbb ananászos pizzát a cég egyik budapesti étterméből rendelték. Az...

Rekordszinten a fiatalok jövedelme

A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt a múlt év végére, szemben az egy évvel korábbi 200 ezres szinttel. 2019-hez viszonyítva meg is duplázták az összeget a K&H ifjúsági index szerint,...

Rajtol a Darts Premier League a Sport TV-n

Ma indul a 2025-ös Darts Premier League a Sport TV-n. A nyitónap negyeddöntőinek slágermérkőzésén a darts történetének legfiatalabb világbajnoka, Luke Littler a pár héttel ezelőtti vb-döntőt megismételve, a háromszoros világbajnokkal, Michael van Gerwennel méri...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...