Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Tv/Rádió
- Hirdetés -
Nagy dobásra készül az HBO
Magyarországon az HBO csatornáin és az HBO GO-n debütál majd a legendás Twin Peaks sorozat folytatása. Az új széria május 22-től lesz látható, és...
Filmrajongóknak kedvez a UPC Direct
Két hétig kódolatlanul lesz elérhető a UPC Direct ügyfelei számára a FilmBox Pak négy csatornája, a nézők sikersorozatokba kapcsolódhatnak be, illetve hollywoodi kasszasikereket tekinthetnek...
Akcióban az artmozik
A Művész, Puskin, Toldi, Kino Cafe és a Tabán mozikban rendezik meg május 12-én az Artmozik Éjszakáját. Az öt fővárosi helyszín kora estétől hajnalig...
Édes álmok a TV Paprikán
Havas Dóra megsüti az álmait, és erre a nézőket is megtanítja. A népszerű gasztroblogger legújabb műsorában azoknak az édességeknek az elkészítését mutatja be, melyek...
Ókori csodák a DoQ-n
Tengereinket, óceánjainkat nap mint nap gigantikus teherszállító hajók, jachtok és más vízi járművek szelik át. De vajon hogyan jutott el az emberiség az evezős...
Startupperek nyomában a BrandMania
Évente 150-200 startup cég indul Magyarországon, azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy nemzetközi szinten is sikeres vállalkozás nagyjából csak tizedükből lesz. A BrandMania utánajárt,...
Gasztro-forradalom a BrandManiában
Hatalmas bizniszt jelent Magyarországon is a gasztropiac, a BrandMania pedig utánajárt, mit főztek ki a legjobb séfek és hogyan hódít a gasztro tematika a...
Erre készül a Cartoon Network
A nemzetközi szinten népszerű gyerekcsatorna, a Cartoon Network újdonságok sokaságát jelentette be a 2017–18-as televíziós évadra.
A Turner gyerekközpontú, magával ragadó márkája, a Cartoon Network...
Folytatódik a köztévé sorozata
Az MTVA és a Megafilm Service közös, ifjúsági témájú sorozata, az Egynyári kaland hat részből álló, könnyed szórakozást ígérő második szériája 2017. május 13-tól...
19 milliárdot fizet a magyar fociért az MTVA
Összesen közel 19 milliárd forintot fizet a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) a Magyar Labdarúgó Szövetségnek (MLSZ) a 2016/17-es szezontól a 2020/21-es idény végéig...
Premierekkel erősít az AXN
Hamisítatlan túszdráma, gátlástalan bűnözők, kegyetlen sorozatgyilkosok és valódi hősök az AXN műsorán. Április 4-én, Magyarországon eddig még soha nem látott részekkel tér vissza a...
Változás a UPC Directnél
A UPC Direct technikai változtatásokkal optimalizálja műholdkapacitását, melynek keretében 11 jelentős tévécsatorna kerül át a BSS18-as transzponderről a BSS13-ra.
A UPC Directnél megkezdődött az érintett...
Új szereplőkkel folytatódik a népszerű sorozat
A Fear the Walking Dead június 5-én folytatódik. Hajnali 3 órakor – egy időben az amerikai bemutatóval – eredeti nyelven, majd ugyanaznap este 22:00...
Így erősít a Zenebutik
Retró slágerek, a szórakoztató zene hazai kedvencei, vagy éppen a legfrissebb listavezetők – legyen szó bármilyen stílusról, a Zenebutik egyre színesebb kikapcsolódást kínál a...
Újabb kódolatlan csatorna
A Magyar Telekom 2017. március 31. 12:00 órától 2017. május 5-e 12:00 óráig kódolatlanul elérhetővé teszi a Nick Jr csatornát lakossági ügyfeleknek, digitális KTV...
Kódolatlan hónapok jönnek
Április 3. és 17. között két hétig kódolatlanul érhető el az AXN csatorna műsora minden MinDig TV néző számára a 16. programhelyen. A Bonum...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Egy TV2-s műsor végzett az élen, de örülhet az RTL is
A Kincsvadászok bizonyult a múlt hét legnézettebb tévéműsorának. Az RTL-re a vasárnapi Híradó miatt kapcsoltak egyszerre a legtöbben.
A mögöttünk álló 5. héten ismét az RTL érte el a legjobb közönségarányt. Igaz, ez nem sokon...
Tízezer euróval díjazták a leginnovatívabb zöld kezdeményezést
Idén negyedik alkalommal hirdette meg a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány a .wave akcelerációs programot, amely az MBH Bank támogatásával valósult meg. A programban a fenntarthatóságot középpontba állító startupok vesznek részt, akik közül a legkiemelkedőbb...
Hatalmas befektetést kapott egy magyar AI startup
Sikeresen zárta első, 2,3 millió eurós korai magvető befektetési körét a Kodesage. A cég mesterséges intelligenciával támogatott platformja forradalmasítja és egyszerűsíti a nagyvállalatok elavult szoftveres rendszereinek modernizációját - mindezt magas adatbiztonsági standarok mellett. A...
Zöld projektben a Kifli.hu
Több mint 100 földlabdás nordmann fenyőfát ajándékozott a 10 Millió Fa Alapítványnak a Kifli.hu. Az adomány értéke meghaladja az egymillió forintot. A fákat a március 1-jére meghirdetett Nemzeti Faültetés Napján helyezheti majd a földbe...
Ütős műsorok érkeznek a Sport TV-re
Februártól a világ egyik leggyorsabban növekvő küzdősport szervezete, a ONE Championship gáláival bővül a Sport TV kínálata. MMA, thai boksz, kick-box, földharc csatákat nézhetünk majd hétről-hétre.Integritás, alázatosság, becsület, tisztelet, bátorság, fegyelem, együttérzés – ezek...
Don't Miss
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...
Új kinevezések a Mediatornál
Nemcsak új taggal bővült a független, full-service reklámügynökség menedzsmentje, de a napi működést érintő átalakulások is zajlanak a Mediator háza táján. A cél az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása és a 2024-ben tapasztalt szakmai fejlődés töretlen...