- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Totális háborúval folytatódik a The Walking Dead

Folytatódik a harc - új részekkel jön a The Walking Dead nyolcadik évada. Az utolsó rohamra készülnek Rick és Negan csapatai, ám a jó...

Így változhat a rádiós piac

A Médiatanács ma hivatalosan is bejelentette, hogy egyedül a Hold Reklám Kft. maradt versenyben az országos kereskedelmi rádiós pályázaton, a másik jelentkezőt, a Class...

Reklámban átléptük a tízmilliós határt

Több mint tízmillió hirdetés ment le a múlt évben a magyar nyelvű csatornákon a Nielsen Közönségmérés elemzése szerint, számuk 2016-hoz képest több mint negyedével...

Nézettség: magyar sorozat és kvíz-show az élen

A mi kis falunkat ismét egymillióan nézték és továbbra is jó nézettséget hoz a Piramis. Nyerte a hetet az RTL Klub, de a TV2...

Közel 200 milliót kapnak közösségi tévék és rádiók

A Médiatanács a Magyar Média Mecenatúra Programban futó, a közösségi médiaszolgáltatók működési és üzemeltetési költségeinek támogatására meghirdetett 2018-as pályázat első fordulójában 30 televízió és...

Királyság – kendőzetlen titkok a Sony Max új sorozatában

Igazi sikersorozatokkal zárja a telet a Sony Max: országos premierként bemutatják a Rólunk szól második évadát, valamint képernyőre tűzik a Királyság! című sorozat is,...

Magyar Filmdíj: már a közönség is szavazhat

Mától a közönség is szavazhat az elmúlt év legjobb magyar filmjére, amelyet a Magyar Filmhéten bemutatott alkotások közül lehet kiválasztani. Március 8-ig várják a voksokat,...

Premierekkel indítja a tavaszt az AXN

A 80-as évek legendás sorozatának modern változata, a MacGyver remake-je, illetve a SWAT - Különleges egység című széria is érkezik tavasszal az AXN-re. Léteznek...

A briteknél tarolt a Három óriásplakát

A Három óriásplakát Ebbing határában (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri) című alkotás kapta a fődíjak zömét a Brit Film- és Televíziós Művészeti Akadémia (BAFTA)...

Felforgatja az estéket az RTL Klub

Átalakítja az esti műsorstruktúráját az RTL Klub, később kezdődik A Fal és a Barátok közt is. Mától új időpontban, 19:05-kor kezdődik az ország legnézettebb infotainment...

Újabb kódolatlan csatornák

Két hétig kódolatlanul nézhetők a Paramount és Prime csatornák minden MinDig TV néző számára. 2018. február 19. és március 4. között 750 ezer háztartásban...

Terjeszkedett a Tematic Media Group

Tovább növelte csatornáinak magyarországi lefedettségét a Tematic Media Group, a Sláger TV és a The Fishing & Hunting Channel már a PR-Telecom rendszerein is...

A sztárok többnyire a tévében születnek – interjú Schiwert-Takács Lászlóval

Jó volna nem romlandó és hitvány áruként tekinteni azokra a fiatalokra, akik tehetségkutatókkal próbálkoznak – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Schiwert-Takács László. Az RTL Magyarország...

Kemény döntést hozott a brit filmipar

A brit film-, televízió- és videojátékipar zéró toleranciát hirdet a munkahelyi terrorizálás és szexuális zaklatások ellen a The Guardian című brit napilap beszámolója szerint. A...

Új szereplő a Nickelodeon sorozatában

A Nickelodeon egyik legnépszerűbb sorozata, a Tini Nindzsa Teknőcök újabb, 26 részes tévésorozattal folytatódik. A várhatóan októbertől képernyőkre kerülő folytatásban a négy vakmerő teknősbéka...

Erre készül a zenecsatorna

A szerelmeseket köszöntik a szórakoztató zene sztárjai Bálint napon, február 14-én. Ebből az alkalomból egész nap a legszebb romantikus, szerelmes dalok szólnak a Zenebutikon. A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...