- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Túlélőkre vadászik az RTL

Megkezdődött a Survivor 2018-as évadára jelentkezők meghallgatása. A tömegben ismerős arcok is feltűntek, a túlélő show előző évadának győztese és játékostársai látták el tanácsokkal...

Újított a Petőfi Rádió

Új, világszínvonalú stúdióból szólnak februártól a Petőfi Rádió műsorai. A minden igényt kielégítő helyiség nem csak a műsorvezetők munkáját könnyíti meg, hanem új dimenziót...

Jót tett a magyarok menetelése a Eurosport nézettségének

Míg a magyar teniszezőknek évtizedek óta nem látott sikereket, addig az Eurosportnak kiemelkedő nézettséget hozott az idei Australian Open – derül ki a Nielsen...

Különleges programmal készülnek az Oscarra

Közösen szurkolhatnak a filmrajongók a Testről és lélekről sikeréért március 4-én a fővárosi Anker't szórakozóhelyen, ahol a közönség idén is élőben követheti az Oscar-gálát. Emellett...

Újabb százmilliós döntést hozott a Médiatanács

Összesen 122,8 millió forintból 16 dokumentumfilmet támogat a Médiatanács a Magyar Média Mecenatúra Program keretében. Az Ember Judit pályázati eljárás 2017-es kiírásának harmadik fordulójában...

Kódolatlan hetek a LiChi TV-n

Két hétig kódolatlanul érhető el a LiChi TV műsora minden MinDig TV néző számára, február 5. és 18. között 750 ezer háztartásban láthatják ingyenesen...

Újrakezdték a népszerű sorozat forgatását

A Netflix szerdai bejelentése szerint újrakezdték a Kártyavár című sorozat utolsó, hatodik évadának forgatását, amelyet még tavaly októberben szakítottak meg, miután a sorozat sztárját,...

Hatalmas akcióban a Rádió 1

Őrületes nyereményjátékkal robbantja be az évet a Rádió 1: több millió forintnyi nyereményt oszt ki a hallgatóknak, a játékot pedig televíziós és újsághirdetésekkel, óriásplakátokkal...

Így változnak a foci közvetítések

A tavaszi szezontól kezdődően állandó idősávot kapnak az M4 Sporton a labdarúgó OTP Bank Liga közvetítései. A Magyar Labdarúgószövetség (MLSZ) honlapján megjelent tájékoztatás szerint a...

Kvíz-show és hírműsor a nézettségi lista élén

A Piramis és az RTL Híradó volt a múlt hét két legnézettebb műsora. A közmédia két éllovasa A Dal és a Gasztroangyal, az ATV...

Hétfőn rajtol a Sláger TV valóságshow-ja

Néhány nap és elstartol a honi reality műfaj legújabb darabja, a Drága családom, az Emilio Família. A nótás kedvű család január 29-én költözik be a...

Kosztümös magyar filmmel indul a tavasz

Március 8-án kerül a magyar mozikba Sándor Pál Vándorszínészek című legújabb, az 1800-as évek első felében játszódó kosztümös filmje, amely egy színtársulat utazásának humorral...

Több mint 80 millió jut ismeretterjesztő filmekre

Tíz ismeretterjesztő film elkészítését támogatja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, összesen 81,6 millió forinttal. A testület a Magyar Média Mecenatúra Programjában...

Premierek a Minimaxon

A Csizmás, a kandúr kalandjai 2. évada január 26-án indul a Minimaxon. A harcos macskát pedig egy sor újdonság, köztük számos olyan friss DreamWorks...

Különleges szombatra készül a csatorna

Vajon hogyan zajlottak az emberiség történetét meghatározó csaták? Milyen fegyverekkel, technikákkal és katonai stratégiákkal nyertek döntő ütközeteket a legnagyobb hadvezérek? Milyen anomáliák jellemzik az...

A Sport TV-n is jön a Nemzetek Ligája

A Sport TV 2018 őszén több mint 50 mérkőzést élőben tűz műsorára a Nemzetek Ligája első kiírásából. A programot olyan találkozók színesítik, mint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Fontos figyelmeztetés jött a nyugdíjpénzek kapcsán

Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...

Adni Öröm! – 25 ezer ajándékcsomag jut a rászorulónak

Lezárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! adománygyűjtő akciója, amelynek keretében több tízezer nehéz sorsú ember karácsonya válik teljesebbé. A vásárlók összesen 208 tonna tartósélelmiszert ajánlottak fel a kijelölt...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...