- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Az HBO Max nyerte az év elejét

Az HBO Max vonzotta a legtöbb új előfizetőt a streaming szolgáltatások közül az Egyesült Államokban a Kantar felmérése szerint az év elején. Mint arról...

Fizetős focis oldalt indított a 24.hu

Sport24 néven fizetőkapus rendszerű aloldalt indított a 24.hu. A felületen elsősorban a futballé lesz a főszerep, és olyan focirajongóknak szól, akiket nemcsak a meccseredmények...

Beszélgetős sorozatban fedi fel a sztárok titkait Lakatos Márk

A GLACÈAU smartwater nem csak egy víz, hanem egy életérzés, egy életstílus, amely hisz abban, hogy minden ember különleges és sokkal többet rejt, mint...

Már chatelni is tud a Telekom virtuális asszisztense

Vanda, a Telekom virtuális üzleti asszisztense már nemcsak a 1414-es telefonszámon, de a szolgáltató honlapjáról elérhető chat csatornán is várja az ügyfelek kérdéseit, ügyeit....

Egyre többet fizetünk a sztárokért az interneten

Az elmúlt egy évben Magyarországon is látványosan emelkedett azoknak az ismert embereknek a száma, akik erősítették, vagy éppen megteremtették az internetes jelenlétüket. Az előbbiek...

Fordulat az egészségszájtok látogatottságában: az EgészségKalauz.hu átvette a vezetést (x)

Több mint 2,5 millió egyedi látogatójával az EgészségKalauz.hu áprilisban nem csupán beérte, de meg is előzte versenytársai látogatottságát1. A pandémiás hónapokban olyan mértékben ugrott...

Online is egyre többet fizetünk a sztárokért

Az elmúlt egy évben Magyarországon is látványosan emelkedett azoknak az ismert embereknek a száma, akik erősítették vagy éppen megteremtették az internetes jelenlétüket. Az előbbiek...

Megújult a SorozatWiki

Új dizájnnal és megújult oldalfelépítéssel a SorozatWiki tévés – szakmai portál, az oldal új honlapmotorra is váltott. Az oldal megújult struktúrája könnyebb áttekinthetőséget ígér asztali...

Rákapcsoltak a kiberbűnözők

Fejlett technológiák alkalmazása, a szoftverek folyamatos frissítése, az adatok titkosítása, illetve a felhasználók edukációja – többek között ezekkel az intézkedésekkel védekezhetnek eredményesen a kibertámadások...

Online, élő koncertsorozat indult

A JOY #hallgasshazait eseménysorozatában minden csütörtökön hazai előadók adnak koncertet, menő helyszínekről streamelve, az előadók és az élményre szomjazó közönség szívét is megmelengetve ezzel...

Jön D. Tóth Kriszta és Orvos-Tóth Noémi podcastjának második évada

Elindult a WMN tabudöntő pszichológiai podcastsorozatának második évada D. Tóth Kriszta író-újságíróval és Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal. A Beszélnünk kell! a megszokottakhoz híven csütörtökönként...

Új online életmódmagazin indult

Új online lifestyle magazinnal gazdagodik a hazai médiapaletta: elstartolt a 4bro.hu. A honlap azokhoz szól, akik nyitottak a világra és a többi emberre, keresik...

Megújult a Joy.hu szépségrovata

Újdonságokkal köszöntötte az áprilist a JOY online kiadása. Ráncfelvarráson esett át az oldal szépségrovata, mostantól megújult külsővel, kibővített tartalommal, JOY Beauty Club néven szólítja...

Megújult a Tesco állásportálja

Utazásra invitálja a látogatókat a Tesco megújult karrierportálja, amely az állásajánlatok mellett a csapatmunkára és a munkahelyi kultúrára fókuszál, közvetlen hangon szólítva meg az...

Online interjúsorozatot indít Friderikusz

Április végén online interjúsorozatot indít Friderikusz Sándor – árulta el a Blikknek adott interjúban a szórakoztató és beszélgetős tévéműsoraival ismertté vált tévés személyiség. Visszavonulóban van...

Filmes vloggal erősít a Hamu és Gyémánt

A Rumbarumbamm karantén-blogjáról ismert Benedek Ágota április 23-tól heti rendszerességgel jelenik meg rendhagyó videós filmajánlóival a HG Média hamuesgyemant.hu oldalán. A történet sorozattá adaptálásról...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....