Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: news
- Hirdetés -
Gen Z has distinct expectations of brands
Digital experiences are important for both Gen Z and Gen Y, but the younger generation has particular expectations of brands with regard to customer...
Amazon made landline phones trendy again
When is the last time you used your landline phone? Chances are that your smartphone is the one and only device you need. Old-fashioned...
Augmenting Snap's Financial Reality
On Cinco de Mayo, millions of Snapchat users willingly turned their selfies into an ad for Taco Bell. The app’s augmented-reality camera filter, known on the...
Lyft and Waymo are working together on self-driving car tech
Waymo, Alphabet’s self-driving car company, will work with ride-sharing service Lyft to develop new autonomous vehicle technologies. The two companies confirmed the partnership today,...
Ryanair avoids 'the Google machine'
Ryanair, the low-cost airline, focuses its marketing efforts on SEO and content marketing in order to drive traffic to its website rather than higher...
Microsoft's next mobile strategy is to make iOS and Android better
Microsoft hasn’t had a great time with mobile. While we can debate whether or not Windows Phone is finally dead, Microsoft is certainly ready...
Airlines Fret About Laptop Ban From Europe During Peak Season
Airline and travel-industry groups are quietly expressing concern about a plan under consideration by U.S. security authorities to prohibit passengers from carrying their laptop...
Chatbots to save businesses $8bn annually by 2022
Call centres are under threat, a new study suggests, as chatbots redefine the customer service industry, with healthcare and banking sectors set to reap...
Google just acquired one of the most successful VR game studios
Google announced today that it’s acquiring Owlchemy Labs, the VR-focused studio that created Job Simulator and Rick and Morty: Virtual Rick-ality. Owlchemy will keep...
Apple announces $1b Reno datacentre expansion
Five years after building out its datacentre in Reno, Nevada, Apple has said it will construct a $1 billion expansion that will provide 100...
Snapchat’s growth stalls in Facebook’s shadow in 1Q report
Facebook has been bent on copying Snapchat ever since the social media giant tried unsuccessfully in 2013 to buy what was then an ephemeral...
Marketers anticipate convergence with PR
A majority of marketers intend to increase spending on public relations both internally and externally over the next five years, as the discipline takes...
ESPN concerns drag on Disney, shares dip
A decline in subscribers and higher programming costs at cash-cow ESPN weighed on shares of Walt Disney Co (DIS.N) on Tuesday, overshadowing a quarterly...
Apple buys Beddit, maker of sleep-tracking device
The $150 device fits between your sheet and mattress to measure such things as total sleep time, resting heart rate and respiration rate.The $150...
Snapchat users stay loyal, but Instagram could block its growth
U.S. millennials and Gen Zs aren’t entirely replacing their Snapchat addiction with Instagram Stories, according to a dozen studies and surveys commissioned or collected by...
Personalization to push $800bn revenue shift
Brands that integrate advanced technologies and proprietary data to create personalized experiences are enjoying revenue increases of 6-10%, or two to three times faster...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
A Bitget partnerségre lép a MotoGP-vel
A világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 cége, a Bitget, együttműködésre lép a MotoGP-vel, a motorversenyzés csúcskategóriájával. A vadonatúj, nagy sebességű partnerség összehozza a versenyzés lendületét a kriptokereskedés pontosságával.A Bitget ezentúl regionális partnerként jelenik...
Újabb TV2-s reklámfelületek értékesítése került az Atmediához
Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését.
A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések...
Így készítenek házi fagyit a sztárséfek
Fagyizni az utcán sétálva vagy medencébe lógatott lábbal is klassz, de otthon a kanapén vagy a teraszon ülve is. Fagyigép nélkül viszonylag sok türelemmel, fagyigéppel viszont egy kis ügyességgel mi magunk is cukrászdaihoz közelítő...
Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?
A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és fordulatos kerekasztal-beszélgetés segítségével folytassák február végén megkezdett szakmai diskurzusukat arról,...
Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal
Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...