- Hirdetés -

Kategória: news

- Hirdetés -

VR marketing 'more hype than substance'

The recent use of virtual reality (VR) in marketing has been largely underwhelming and brands involved need ask themselves if they really need to...

Twitter's Latest Migraine Is Revenue Growth

At this point last year, Twitter was a company that had a hard time attracting new people to surf and tweet, but it was...

It’s not just Google — Snap has a $1 billion cloud services deal with Amazon, too

Snap disclosed the deal in a revised version of its S-1 made public Thursday.Snap disclosed the deal in a revised version of its S-1...

Reckitt Benckiser reaches deal to buy Mead Johnson for $16.6 billion

Reckitt Benckiser (RB.L) has agreed to buy U.S. infant formula maker Mead Johnson Nutrition (MJN.N) for $16.6 billion, its biggest deal ever and opening...

Nokia Buys Comptel for $370 Million to Add Network Software

Nokia Oyj plans to buy Comptel Oyj for 347 million euros ($370 million) to add technology that helps phone carriers manage their networks, part of...

Digital moves from info to intell

Digital is not only capturing a greater portion of new marketing dollars and overtaking TV in many markets, it is also poised to bring...

Facebook is closing hundreds of its Oculus VR pop-ups in Best Buys

Facebook is closing around 200 of its 500 Oculus virtual reality demo stations at Best Buy locations across the US, Business Insider has learned.Facebook...

Intel to invest $7 billion in factory in Arizona, employ 3,000

Intel chief executive Brian Krzanich met with President Donald Trump on Wednesday, where the company announced it will invest $7 billion in a factory...

Cannes Lions parent buys MediaLink

Ascential, the global B2B business which operates the Cannes Lions International Festival of Creativity, is acquiring MediaLink, the US-based advisory and business services firm.Ascential,...

Twitter Promises to Silence Trolls, Making the Platform Less Toxic for Brands Too

Twitter is taking new steps to clean up the conversation, a move that could provide relief to marketers who are often under siege on...

Disney CEO Bob Iger says he's 'open' to staying on after his contract expires in 2018

Walt Disney Co. Chief Executive Robert Iger opened the door Tuesday to the possibility of remaining head of the Burbank entertainment giant longer than previously planned.Walt...

GM posts $9.43B in net profits for '16

General Motors Co. said Tuesday its net income last year fell less than 3 percent to $9.43 billion due to a one-time gain it...

Super Bowl ads tap humour, inclusiveness

Social inclusiveness, humour and celebrities have emerged as trends in the welter of instant analysis of this year's Super Bowl ads.Social inclusiveness, humour and...

Fighting fake news isn’t just up to Facebook and Google

The fight against fake news is not just being waged by Google, Facebook and big media companies.The fight against fake news is not just...

Twenty-First Century Fox Profit Tops Estimates, Revenue Misses

Twenty-First Century Fox reported a quarterly profit that beat analysts' expectations, as its television and cable units benefited from hosting the World Series and...

Honda, Hitachi Automotive say to form EV motor joint venture

Honda Motor Co Ltd and Hitachi Ltd's automotive unit said on Tuesday they would form a joint venture to develop, produce and sell motors...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA