- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Hiánypótló tankönyv PR-eseknek

Az Akadémiai Kiadó gondozásában a közelmúltban jelent meg a Marketing sorozat legújabb tagjaként a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság a felsőoktatásban....

Magyar szakember lett a CIPR International alelnöke

A február végi közgyűlésén a CIPR International ismét megválasztotta alelnöknek Sztaniszláv Andrást, a PersonaR alapítóját, vezető tanácsadóját. A szakember 3 éve tagja a szövetségnek,...

Új ügynökségekkel dolgozik a Discovery

A Goodwill Communications végzi az integrált portfólió, benne a zászlóshajó tévécsatornák – Discovery Channel, TLC, IDx és Eurosport – műsorkommunikációját, a vállalati kommunikációért a...

A Danone az Isobart választotta

A Danone Activia digitális jelenlétére kiírt nyílt pályázat megnyerését követően 2017. márciustól az Isobar Budapest felel a márka közösségi média kommunikációjáért.  Az ügynökség fő feladata...

Változás a neonál

Idén ünnepli 15. születésnapját az interaktív ügynökség, amely új szervezettel és vezetőkkel indult neki 2017-nek.  2017-től új szervezeti struktúrában folytatja működését a neo. Az ügynökség...

Új ügyfél a Republic Groupnál

A hazai tulajdonosokból álló startup, a Souldrops a Republic Groupot választotta új és környezetbarát design mosó-és tisztítószer családjának piaci bevezetésére.  A magyar startuppal való együttműködés...

A Sörszövetség a Red Lemont választotta

Több körös, meghívásos tenderen a Red Lemon Mediát választotta a Magyar Sörgyártók Szövetsége a Sör mi több eseménysorozat kommunikációs partnerének.  2017. március 1-től a Red...

Elkészült az első hazai krízistérkép

Elkészült Magyarország első kríziskommunikációs térképe, a Magyar Public Relations Szövetség elemzése a múlt évben 460 olyan esetet azonosított, amikor ilyen jellegű kommunikációra volt szükség....

Nagyszabású PR-es esemény közeleg

Az MPRSZ közreműködésével kedvezményes áron juthatnak el az ECC’2017 (European Communications Convention) konferenciára a magyar PR szakemberek. A harmadik alkalommal megrendezésre kerülő eseményen, Amerikától...

Ez 2017 legfontosabb kommunikációs trendje

A márkakommunikáció az élmény-alapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál. Az így létrejövő digitális tartalmak aztán több csatornán, ezek közül is hangsúlyosan a saját és a...

A BMW a Crome Communicationt választotta

Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás keretében az ügynökség látja el a...

A B&D-t választotta a Diego

A B&D ComMedia kommunikációs irodát választotta pr-ügynökségének a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.. A három országban közel 150 franchise partnerrel működő hálózat teljes körű,...

Új ügyfél a Morpho-nál

Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Suzuki Zrt. 2017-es vállalati kommunikációs és sajtókapcsolati feladatait a Morpho. A stratégiai tervezés és tanácsadás, a márka...

Az Affidea a Well Csoportot választotta

A Well Csoportot kérte fel kommunikációs munkájának teljes körű támogatására az Affidea Diagnosztika. A két cég reklám, PR és online területen is együttműködik 2017-től.  A...

Ügynökséget választott a Fundamenta

PR tanácsadással, médiaszervezéssel és employer branding tanácsadással, valamint közösségi média menedzsmenttel segíti a Front Page Communications a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. munkáját. Az ügynökséget a piacvezető...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hackathont szervez a Kiwi.com

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és...

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....