- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Az Allee a Republic Groupot választotta

A nyár folyamán többen is harcba szálltak az Allee bevásárlóközpont kreatív ügynökségéért folyó tenderén, illetve a januárban indult kampány kivitelezéséért. Mintegy két hónapon át...

A Progressive lett a befutó a Rossmann tenderén

A Progressive feladata lesz 2019-ben a Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését támogató egész éves kommunikációs kampány tervezése és lebonyolítása. A Rossmann még tavaly év végén írt...

Új pr-ügynökségek segítik a Drehert

A korábbinál intenzívebb kommunikációra készül az Asahi csoporthoz tartozó Dreher Sörgyárak Zrt., a társaság ehhez tenderen választotta ki új pr-partnereit. A komplex, vállalati, márka-...

A Café Communicationst választotta a MOM Park

Januártól a Café Communications támogatja a MOM Park külső- és belső kommunikációs feladatait. Ennek megfelelően az ügynökség működik közre a budai bevásárlóközpont éves marketing...

Ügynökséget választott a Marriott Hotel

Januártól az Ogilvy PR, digitális és közösségi média üzletága felel a Budapest Marriott Hotel PR és közösségi média kommunikációjáért. Az ügynökség elsődleges feladata az...

Élen a MediaCom

A Recma kutatócég szerint 2018-ban globálisan a MediaCom 2,76 milliárd dollár értékben szerzett új megbízásokat. A RECMA New Biz Balance elnevezésű összesítése szerint a MediaCom...

Új néven folytatja az ügynökség

A Next Wave Europe januártól Dialogue Creative Company néven, új arculattal folytatja tevékenységét. A tíz éve social média ügynökségként induló cég ma már széles...

Ügynökséget választott az Abonett

Az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség nyerte a magyar piacon több mint 30 éve jelenlévő Abonett új weboldalára kiírt tenderét. Az ügynökség a www.abonett.hu weboldal UX/UI...

Jó évet zárt az Artvertising

Mérföldkő volt a 2018-as év az Artvertising reklámügynökség életében. A nyár folyamán sikeresen lezajlott egy tulajdonosváltással együtt járó szerkezeti átalakulás, az ATL és design...

Új ügyfél a Próbakőnél

A Próbakőt választotta hazai kommunikációs ügynökségének a Palletways. A nemzetközi logisztikai cégcsoport idén októberben lépett a magyar piacra, és ehhez kapcsolódó kommunikációs feladatokra keresett...

Ügynökséget vált a Decathlon

Ötévnyi közös munka után ügynökséget vált a magyar sportszerkereskedő. A meghívásos tenderen 8 ügynökség vett részt, a győztes a Wavemaker lett, akikkel 2019. január...

Kiosztották a PR-díjakat

Idén öt pályázat nyerte el a Sándor Imre PR-díjat, három kommunikációs kampány és két hírnévmenedzsment munka. A Magyar Public Relations Szövetség megmérettetésén nyolc pályázó...

Díjeső a Café PR-nál

Az OTP Egészségpénztárral szervezett kampányával European Excellence Awards díjat, az NNG-vel és az OTP Nyugdíjpénztárral együttműködésben vezetett kampányaival Envetiada Awards kategóriagyőzelmeket elért Café PR...

Shortlisten a legjobb PR-es pályázatok

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2018-as Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése szerint összesen 10 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment...

Kampányol a Flip

Új platformmal vágott neki őszi kampányának a Flip telekommunikációs márka. Középpontjában egy új kifejezés, a „flipesség” áll, ami tudatos hozzáállást jelent. „A flipesség azt...

Új tagozat az MPRSZ-ben

Megalakult a MPRSZ Public Affairs tagozata, ezzel ötre nőtt a szervezet tagozatainak száma. A szakmai fórumot is biztosító tagozat feladata, hogy megszólítsa, és horizontális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Beérett az Otthon Start hatása

A Duna House adatai szerint szeptemberben országos szinten rekordmagas, közel 40 százalékos arányt értek el az első lakásvásárlók. A mutató Budapesten 39%, vidéken pedig 40% volt, ami nemcsak az év korábbi hónapjaihoz képest jelentős...

Különleges helyszínen játszódó krimisorozat érkezik a TV4-re

Október 20-án, hétfőn este láthatják először a magyar nézők a Majdnem paradicsom (Almost Paradise) című sorozat első évadának első epizódját a TV4-en. A Majdnem paradicsom az első amerikai nagyköltségvetésű krimisorozat, amelyet teljes egészében a...

Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered...

Palackvisszaváltás – futár is jöhet érte

A Kifli.hu vásárlói összesen több, mint 5,5 millió üveg-, palackot és dobozt váltottak vissza házhoz menő visszaváltással a szolgáltatás indulása óta. Ez a mennyiség mintegy 277 millió forint visszaváltási díjnak felel meg, amit levásárolható...

Digital Center

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...

Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok

Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...

Ez kell a sikeres AI-projektekhez

Az EU AI Act előírásainak való megfelelés előkészítése szervezetenként eltérő ütemben halad, miközben a kötelezettségek teljesítésére vonatkozó határidők közelednek – derül ki a Deloitte legfrissebb Magyar AI Körképéből. Komoly probléma, hogy miközben a technológia...

A vállalatok 75 százaléka kudarcot vallhat AI-projektjeivel

A kezdeti AI-próbálkozások sok vállalatnál nem hozták meg a várt eredményeket. A Forrester szerint ezért most olyan stratégiákra van szükség, amelyek képesek hosszú távon is biztosítani a megtérülést. Ehhez az üzleti célokra épülő, átgondolt...