A Next Wave Europe januártól Dialogue Creative Company néven, új arculattal folytatja tevékenységét. A tíz éve social média ügynökségként induló cég ma már széles...
Az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség nyerte a magyar piacon több mint 30 éve jelenlévő Abonett új weboldalára kiírt tenderét.
Az ügynökség a www.abonett.hu weboldal UX/UI...
Mérföldkő volt a 2018-as év az Artvertising reklámügynökség életében. A nyár folyamán sikeresen lezajlott egy tulajdonosváltással együtt járó szerkezeti átalakulás, az ATL és design...
A Próbakőt választotta hazai kommunikációs ügynökségének a Palletways. A nemzetközi logisztikai cégcsoport idén októberben lépett a magyar piacra, és ehhez kapcsolódó kommunikációs feladatokra keresett...
Ötévnyi közös munka után ügynökséget vált a magyar sportszerkereskedő. A meghívásos tenderen 8 ügynökség vett részt, a győztes a Wavemaker lett, akikkel 2019. január...
Idén öt pályázat nyerte el a Sándor Imre PR-díjat, három kommunikációs kampány és két hírnévmenedzsment munka. A Magyar Public Relations Szövetség megmérettetésén nyolc pályázó...
Az OTP Egészségpénztárral szervezett kampányával European Excellence Awards díjat, az NNG-vel és az OTP Nyugdíjpénztárral együttműködésben vezetett kampányaival Envetiada Awards kategóriagyőzelmeket elért Café PR...
Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2018-as Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése szerint összesen 10 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment...
Új platformmal vágott neki őszi kampányának a Flip telekommunikációs márka. Középpontjában egy új kifejezés, a „flipesség” áll, ami tudatos hozzáállást jelent.
„A flipesség azt...
Megalakult a MPRSZ Public Affairs tagozata, ezzel ötre nőtt a szervezet tagozatainak száma. A szakmai fórumot is biztosító tagozat feladata, hogy megszólítsa, és horizontális...
A miskolctapolcai Avalon Park és Avalon Resort & SPA a teljes social média ökoszisztémájuk megújításával bízta meg az Intren digitális marketingügynökséget 2018 őszétől. Feladataik...
Új partnerrel dolgozik közösségi média felületein a Marionnaud magyarországi képviselete: a nemzetközi parfümérialánc a Be Social közösségi média ügynökséget kérte fel a Facebook és...
A Cafésok lettek a legjobbak az idei Young Drummers-en.
Idén a Café Communications volt egyetlen magyar ügynökség, amely díjat kapott – ráadásul kettőt is -...
A legsikeresebb ügynökségi hálózat a McCann Worldgroup, a legsikeresebb ügynökség pedig a McCann Bukarest lett a Golden Drum Fesztiválon. A Young Drummers versenyen magyar...
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) egy héttel meghosszabbítja a Sándor Imre PR-Díj pályázatának nevezési időszakát, így október 19-én éjfélig fogadja a pályázatokat. A...
PR megoldások segítségével sikerült megismertetni a fiatal célcsoporttal, hogy mit is csinál egy Bid manager egy SSC-ben. Ezzel a rendhagyó megoldással érdemelte ki a...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....