- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

A Havas Budapest lett a befutó a JDE tenderén

A Havas Budapest nyerte a Jacobs, az Omnia és a Pickwick márkák digitális kommunikációs feladataira kiírt tendert, az együttműködés február 1-jén kezdődött az ügynökség...

A Szentkirályinak dolgozik a Neo

A Neo Interactive-ot választotta a Szentkirályi Ásványvíz, a cég a piacvezető ásványvíz márka online kommunikációján dolgozik az év elejétől. A reklámvállalatot tendermunkája alapján kérte...

Mindjárt itt a félmilliárd dolláros este

A múlt évben összesen 534 millió dollárt költöttek el a hirdetők reklámokra az profi amerikai futball bajnokság, az NFL döntője, a Super Bowl alatt....

Így kampányol a Duna House

Saját értékesítőivel forgatott reklámfilmet a Duna House. A reklámszpot a kollégák segítségével mutatja be, hogy egyre nagyobb presztízs profi ingatlanosnak lenni, a minőségi szolgáltatás, az...

Kampányol a Codecool

Többek közt jogász, zenész és grafikus mesél párperces Youtube videókban a karrierváltási döntéshez vezető körülményekről, és a Codecool segítségével végrehajtott sikeres pályamódosításról. Háromirányú kommunikációval van...

Meglepő eredményt hozott a reklámok vizsgálata

Több mint 1200 reklámot vizsgált meg november utolsó hetében az ÖRT abból a szempontból, hogy megjelent-e bennük a „nyaggatás”, vagyis felszólították- e a kiskorút,...

Megvan a lista: náluk hirdethetnek a pártok

Az Állami Számvevőszék péntek délután internetes oldalán nyilvánosságra, hogy mely sajtótermékek és kiadók regisztráltak és adták le árjegyzéküket a törvényi előírásnak megfelelően annak érdekében,...

Felpörög a reklámpiac

Régóta nem látott ütemű növekedés jöhet a globális reklámpiacon a Warc előrejelzése szerint, a tavalyi 3 százalék után idén 4,7 százalékos lehet a bővülés....

Vloggerekkel csábít a METU

Átfogó kampányt indított a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) a 2Republic reklámügynökséggel az idén felvételiző fiatalok megszólítására. A METU aktív hallgatói és az egyetemen végzett,...

Változás a Médiapiacnál

Február 1-től a LifeTime Media Sales House értékesíti a Médiapiac szaklap print és online felületeit. A több mint 14 éves múlttal, komoly hagyományokkal bíró B2B...

Már csak óráik maradtak a kiadóknak

Ma jár le a hirdetési szolgáltatások bejelentésének határideje, az a sajtóorgánum, amely nem küldi el árjegyzékét az Állami Számvevőszékhez (ÁSZ), nem közölhet politikai hirdetést...

Különleges reklámfilm készült

Egy szappanopera-forgatás vicces momentumára épül a Paloma kávémárka legújabb, Scherer Péter főszereplésével készült tv-szpotja. A kampányt a reklámfilmszerepeket csak kivételes esetben vállaló ismert színész...

Felével nőtt a Radio Sales House bevétele

Tavaly az előző évhez képest 50 százalékkal nőtt a legnagyobb hazai rádiós kereskedőház, a Radio Sales House Kft. (RSH) kereskedelmi reklámbevétele, és elérte a...

Erre figyeljen az online marketing során

Az elmúlt években olyan formabontó online hirdetési lehetőségek jöttek létre, amelyek nemcsak a reklámszakembereket, hanem a jogászokat is új kihívások elé állították. Hogyan lesz hirdetőből...

Közel 10 százalékos bővülés a digitális reklámpiacon

A múlt év harmadik negyedéve 9,4 százalékos növekedést hozott az egy évvel korábbihoz képest a hazai digitális reklámbevételben az IAB Hungary NORI indexe alapján....

Meglepő kampány a Randivonal.hu-tól

Szokatlanul őszinte reklámvideóval készült a Randivonal.hu a társkeresésben főszezonnak számító januárra. A reklámokban megszokhattuk, hogy a hirdetők leegyszerűsítik az eladni kívánt terméket és úgy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Bitget partnerségre lép a MotoGP-vel

A világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 cége, a Bitget, együttműködésre lép a MotoGP-vel, a motorversenyzés csúcskategóriájával. A vadonatúj, nagy sebességű partnerség összehozza a versenyzés lendületét a kriptokereskedés pontosságával.A Bitget ezentúl regionális partnerként jelenik...

Újabb TV2-s reklámfelületek értékesítése került az Atmediához

Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését. A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések...

Így készítenek házi fagyit a sztárséfek

Fagyizni az utcán sétálva vagy medencébe lógatott lábbal is klassz, de otthon a kanapén vagy a teraszon ülve is. Fagyigép nélkül viszonylag sok türelemmel, fagyigéppel viszont egy kis ügyességgel mi magunk is cukrászdaihoz közelítő...

Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?

A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és fordulatos kerekasztal-beszélgetés segítségével folytassák február végén megkezdett szakmai diskurzusukat arról,...

Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal

Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...

Digital Center

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

Új magyar app segít a munkavállalóknak

A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...