- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Az Armadillo-t választotta a Várda-Drink

A magyar alkoholpiac egyik meghatározó szereplője, a Várda-Drink Zrt. az Armadillo-t választotta parnerként, hogy növelje Nicolaus Vodka márkájának magyarországi ismertségét. A full-service ügynökség 2024...

Tévés reklámfilmmel kampányol az IKEA

Minden rendetlenség mögött új lehetőség rejlik – amikor elveszel a káoszban, mi segítünk, hogy újra rátalálj önmagadra! Ez a fő üzenete az IKEA legújabb,...

Megható karácsonyi kisfilmmel kampányol az Árukereső.hu

Közelednek az ünnepek, és egyre többeket átjár a karácsonyi hangulat. Az Árukereső.hu megújult arculatának szellemiségét tükrözi az elkészült kisfilm üzenete, miszerint a platform nem...

Nagy ügyfelekkel bővül az Adevinta CMH sales house portfóliója

A Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu felületeit kiegészítve, 2024 elejétől a Vaterához és az ingatlan.com-hoz tartozó display felületeket is az Adevinta Classified Media...

Díjátadóval ünnepelt a reklámszakmai podcast

Csak úgy záporoztak a díjak a Mediator és a Trend FM közös reklámipari rádióműsora és podcastja első „Önkiszolgáló Díjátadóján”, a reBrief reWardson, ahol az...

Globálisan 4,6, itthon 9 százalékkal nőhet jövőre a reklámpiac

A globális reklámköltések összértéke 2024-ben várhatóan eléri a 752,8 milliárd dollárt, ami 4,6 százalékos bővülést jelent az idei 719,8 milliárd dollárhoz képest – derül...

Világhírű rendező filmjével ünnepel a McDonald’s

A hazai McDonald’s 35. születésnapi montázsfilmjét a mindenkori vendégek és dolgozók több száz videófelvételéből és fényképéből Pálfi György készítette el, a zenét pedig a...

A Republic-kal kampányolt az Újház

Október végétől december közepéig találkozhattunk “Az Újház tudja” elnevezésű kampány online, TV nonszpot és outdoor megjelenéseivel. A koncepció megalkotásáért és kivitelezéséért egyaránt a Republic...

Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett,...

Az E.ON a Cafét választotta

Régiós médiaügynökségi partnert választott magának az E.ON SE energiavállalat, a tendernyertes a Mediaplus, melynek magyarországi partnere a Café Reklám. 2024-től indul el a közös...

Érdemes óvatosnak lenni a személyre szabott hirdetésekkel

Az algoritmikus ajánlások mára egyet jelentenek a platformhasználattal: a személyre szabott tartalmak és hirdetések éppen annyira velejáró elemei online jelenlétünknek, mint a csevegés a...

Marad a keresleti piac a tévés hirdetéseknél

Komoly áremeléseket jelentettek be a tévés reklámidőket értékesítő cégek a jövő évre vonatkozóan, azonban a MAKSZ ügynökségek a jelenleg látott piaci információk alapján a...

Szilágyi Áronnal kampányol a Nutriversum

A 2024-es párizsi ötkarikás játékokra készülő háromszoros olimpiai bajnok kardvívó, Szilágyi Áron praktikáival hívja fel az egészséges, kiegyensúlyozott és fenntartható életmódra a figyelmet a...

Kalandos kampányban a Bookline

A Bookline az elmúlt években arra törekedett, hogy a XXI. század olvasási élményét mutassa be a közönség számára. Az idei év végi kampányában a...

Több száz Mikulással érkezett a Coca-Cola ünnepi reklámfilmje

A Coca-Cola idei, „A világnak több Mikulásra van szüksége” nevű karácsonyi kampányával a mindannyiunkban élő Mikulást ünnepli. Az ikonikus Mikulás a szeretet, a nagylelkűség...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak 2025 legvonzóbb munkáltatói

Tizenkettedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint a Deutsche Telekom IT Solutions a legvonzóbb hazai munkaadó munkadó, a második a LEGO, a harmadik pedig az Audi. A Randstad...

Óvatos évkezdet – vezetők a 2025-ös startról

A vezetői körképünk alapján a 2025-ös év indulása vegyes képet mutat a hirdetési piacon, hiszen míg egyes szektorokban növekedés tapasztalható, mások óvatosabban terveznek. A gazdasági bizonytalanság és a technológiai fejlődés, mint például az MI...

Új arculat és egységes márkastratégia a Blikknél

A tartalmi kínálat további erősítésével és új közönségek megszólításával folytatódik a Blikk stratégiai fejlesztése. Miközben frissült és egységes lett a digitális és a print termék vizuális megjelenése, technológiai fejlesztések is megjelentek a megújult hírportálon....

Stuttgartban is díjazták a Kék Pelikant

Elnyerte a legjobb mozifilm díját Németország elsőszámú animációs fesztiválján a Csáki László animációs dokumentumfilmje, a Kék Pelikan. A Nemzeti Filmintézet támogatásával készült, valós eseményeket feldolgozó humoros, nosztalgikus történet a szabadságról és három jóbarátról szól,...

Lilu lett az év beauty nagykövete

Rangos elismeréseket zsebelt be a Rossmann a 2025-ös Marie Claire Beauty Awards versenyen: több kategóriában is a legjobb terméknek járó címet kapták meg a drogérialánc kínálatában szereplő exkluzív márkák, valamint külön büszkeség, hogy a...

Digital Center

Ilyen előnyökkel jár a virtualizáció

Akár 35 százalékkal alacsonyabb IT-költségek és 27 százalékkal kevesebb szerver – az IDC adatai alapján ekkora megtakarítást érhetnek el a vállalatok a virtualizáció modernizálásával. A SUSE szakértői szerint a cégeknek érdemes olyan megoldásokat választaniuk,...

Egyre több az online fenyegetés, léptek a bankok

Erősítenék ügyfeleik kiberbiztonságát a magyarországi pénzintézetek, az OTP és a K&H Bank is ezt célzó intézkedésekről számolt be. Az OTP Bank 2025. május 5-től megszüntette az OTP InternetBankba történő belépést mobilkészülékről – írja az MTI...

Fontos változás jön a Samsung telefonoknál

A Samsung bejelentette, hogy hamarosan bizonyos Galaxy A szériás készülékekre is kiterjeszti az AI asszisztens aktiválását az oldalsó gombbal, ezáltal pedig még több felhasználó tapasztalhatja meg a Galaxy S széria egyik közkedvelt funkciójának előnyeit....

Már lehet nevezni a Ki Mit Tube-ra, megvan a zsűri is

Tíz év után visszatér Magyarország első online tehetségkutatója, a Ki Mit Tube, amelyre április 25-től már lehet jelentkezni. A verseny a hagyományos tehetségkutatókkal ellentétben szabad teret biztosít a fiatalok kreatív önkifejezésének, és nem lesznek...

Xbox játékélményt kínál az LG az okostévéin

Az LG Electronics (LG) e héttől elérhetővé tette a régóta várt Xbox alkalmazást okostévéin, ezáltal a felhasználók közvetlenül nagyképernyős televíziójukon streamelhetnek Xbox játékokat. A több mint 25 országban, köztük Magyarországon is elérhető funkció révén...