- Hirdetés -

Kategória: Szabályozás

- Hirdetés -

Dokumentumfilmeket támogat a Médiatanács

Öt új dokumentumfilm készül a Médiatanács 102,4 millió forintos támogatásával. A Rózsafa-akciót és az Árpád-vonalat, de a száz éve született Szabó Magda író portréját,...

Eltűnhet a médiaszektor nyeresége

A reklámadó tervezett emelése teljesen eltüntetheti a médiaszektor nyereségét a Magyar Lapkiadók Egyesülete és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete közös állásfoglalása szerint. A két szervezet...

Így változna a reklámadó

Az eredetileg tervezett 9 százaléknál kisebb mértékben, de nőne jövőre a reklámadó mértéke. A 7,5 százalékos adókulcsot addig akarják fenntartani, amíg a magyar állam...

Rádiós döntések a Médiatanácstól

Két rádió nem tartotta be a hatósági szerződésükben rögzített vállalásokat – nekik is pénzbüntetést kell fizetniük. A tanács elfogadta a Dunaújváros 93,1 MHz helyi...

Fizethet a TV2

Megsértette a termékmegjelenítésre vonatkozó előírásokat a TV2, amikor Szépítők című műsorában indokolatlan hangsúllyal szerepeltetett egy terméket. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa...

Bírságolt az NMHH

Az NMHH hivatala 300 ezer Ft-os bírsággal sújtotta a Kapulan Távközlési Kft.-t, mert az internetes áfa-csökkentés kapcsán a számlák végösszegét nem változtatta meg, valamint...

Ez jól megy a hazai médiának

Az országos televíziók 99,9 százalékban eleget tettek az akadálymentesített műsorszámokra vonatkozó törvényi előírásoknak.  Elkészült az NMHH összefoglalója arról, hogy hogyan valósulnak meg a hallássérült nézők...

Büntetett a Médiatanács

Öt médiaszolgáltatóval szemben felhívással élt, míg harminchatra pénzbírságot szabott ki heti ülésén a Médiatanács. A döntéseket a műsorkvóta teljesítésének ellenőrzéséhez szükséges, a törvényben előírt...

Marad a Chili TV

A Fővárosi Ítélőtábla az elsőfokon eljárt Fővárosi Törvényszéknek a TV2 Média Csoport Zrt-t a „Chili TV” név használatától eltiltó végzését megváltoztatva, az AMC ideiglenes...

Rádiókról döntött a Médiatanács

A Médiatanács tízezer forint bírság megfizetésére kötelezte a székesfehérvári vételkörzetű, kisközösségi Alpha Rádió üzemeltetőjét. A Mária Rádió Frekvencia Kft. sugározhat a Szombathely 88,4 MHz...

Támogatás a Médiatanácstól

A testület döntött négy új internetes médiatartalom gyártásának és az első Rendszerváltó Filmszemle díjazásának támogatásáról.  Egy videoriport és három online sorozat támogatásáról döntött a Médiatanács...

Kiegyensúlyozatlan riportok a hírműsorokban

Megsértette a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményét az M1 és a TV2, amikor február 18-ai híradós összeállításaikban nem törekedtek a budaörsi önkormányzat álláspontjának megjelenítésére a város...

Nem lesz 9 százalékos a reklámadó jövőre

Jövőre nem 9 százalék lesz a reklámadó – ezt Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője jelentette be keddi budapesti sajtótájékoztatóján. Eredetileg a héten tárgyaltak volna...

Fordulat a reklámadó ügyében

Egyelőre nem tárgyalja az Országgyűlés a reklámadó módosítására vonatkozó javaslatot, az MTI közlése szerint levették az eheti napirendről a témát. A tervezet szerint 23...

Százmilliók a Médiatanácstól

Helyi és körzeti televízió-műsorok támogatására 420 millió forintot irányoz elő erre az esztendőre a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.  A Médiatanács elfogadta az...

Adóemelés: kiakadt a piac

Hatalmas terhet jelent és egyértelműen káros a hazai médiapiacra az mmonline.hu által megkérdezett szakértők szerint a kormány által tervezett reklámadó-emelés. Somlói Zsolt, a Mindshare...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Közösségi médiás minisorozatot indít az ibis

Az ibis The Go Getters címmel közösségi médiás minisorozatot indít, amelyben öt barát – mindannyian igazi filmesek és alkotók – próbál újra találkozni egy hétvégére Budapesten. A vezető globális economy hotelmárka merész innovációval lép...

Stratégiai partnerséget kötött a GLS és a DPD

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a hazai logisztikai szektor: a GLS Hungary megnyitotta automatahálózatát más szolgáltatók előtt, és a DPD Hungary az első partner, amely belép ebbe a rendszerbe. Ennek köszönhetően a jövőben a DPD csomagok...

Megérkezett a Honor ünnepi kampánya

Az ünnepi időszakban a személyes kapcsolatok még nagyobb jelentőséget kapnak. A Honor új kampánya a valódi emberi kapcsolatok erejére és a támogató technológia fontosságára hívja fel a figyelmet. A kampány középpontjában a márka 2025...

Filmes fesztivállal dolgozik együtt az Astoria Agency

Az Astoria Agency látja el a 12. Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) pr-tevékenységét. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynökségét klasszikus sajtókommunikációs feladatokkal bízta meg a rangos filmes esemény, amelyet 2026. január 24. és február...

Digital Center

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...