Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: SzuperZöld
- Hirdetés -
Környezetbaráttá tennék a kriptovaluta-piacot
Az LGC mögött álló tapasztalt európai csapat, amely blockchain szakértőket, fejlesztőket, üzleti specialistákat és tanácsadókat foglal magában bejelentette azt az új közép-európai kezdeményezést, amelynek...
A fenntarthatóságról szervez konferenciát a METU
Napjaink egyik legfontosabb témáját járja körül a Budapesti Metropolitan Egyetem november 10-i, saját szervezésű TEDx konferenciája. Az egyetem nem kisebb feladatra vállalkozott, mint hogy...
Rosszul állnak a fenntarthatósággal az IT-cégek
Jelentős szakadék van a fenntarthatóság kapcsán a szándékok és a tényleges cselekvés között az IT iparág szereplői és az adatközpont üzemeltetők körében – ez...
Így csökkentené a CO2-kibocsátást az Allianz
Az Allianz 10. alkalommal tartotta meg Allianz Motor Day nevű rendezvényét, amelynek keretében többek között azt a kérdést is körüljárták, hogy mennyire lehet fenntartható...
Így lehet zöldebb a közösségi közlekedés
A közlekedés az egyik legnagyobb károsanyag-kibocsátó globális szinten, ezért a klímacélok eléréséhez kulcsfontosságú, hogy fenntarthatóbbá tegyük ennek az ágazatnak a működését. A Schneider Electric...
Az e-hulladék csökkentéséért kampányol az LG
Egy jó minőségű, megfelelően kiválasztott háztartási készülék hosszú évekig teheti könnyebbé a mindennapjainkat, különösen, ha odafigyelünk néhány dologra, amivel nemcsak az eszközök élettartamát hosszabbíthatjuk...
Fenntarthatósági elismerést kapott a Baileys
A Baileys elnyerte a B Corp tanúsítványt, ezzel az eddigi legnagyobb szeszesital márkaként csatlakozott a B Corp mozgalomhoz. Ezzel a márka azon 5500 tanúsítvánnyal...
Újabb zöld megoldások a SPAR áruházaiban
Környezeti fenntarthatóságra törekszik a SPAR Magyarország az új áruházai építése és a korábban épült üzletek modernizálása során. A 2017. évi értékhez képest 2021-re 49...
Szokatlan kampányt indított a KÉSZ Csoport
Rendhagyó programot választott a KÉSZ Csoport a fenntarthatósági kampányához és kollégái edukálásához: a klímaváltozás egyre sürgetőbb kérdéseit egy stand-up comedy est keretében hozták közelebb...
Európa egyre jobban felkészül az e-autózásra
Kína után négy európai ország – Norvégia, Svédország, Németország és az Egyesült Királyság készült fel leginkább az elektromos autók elterjedésére – derül ki a...
Utántöltő állomásokból vásárolhatunk csomagolásmentesen a dm üzleteiben
Két éves tesztidőszak után októbertől a hazai drogériák között elsőként országosan 24 üzletében állított üzembe utántöltő állomást a dm. Budapesten 8, míg vidéken további...
Kemény kihívást jelent a cégeknek az unió zöld stratégiája
Nemcsak a nagyvállalatokra, de a kkv-szektor cégeire, azok vezetőire is jelentős feladatokat ró az unió zöld átállási stratégiája, ami lényegében a fennálló energetikai és...
Klímasemlegessé tennék a hírközlési ágazatot
A blokklánctechnológia, a metaverzum és a dolgok internete olyan mértékben növeli majd a hírközlés energiaigényét, ami már most indokolttá teszi, hogy fellépjünk az ágazat...
A zöld építésről indított podcastot a greenfo.hu
Már több mint tíz érdekes beszélgetés hallható a greenfo.hu és a Build-Communication közös, „Zöld építés” podcast csatornáján, ahol Sarkadi Péter, a greenfo.hu újságírója szakemberekkel...
Rákapcsolt az e-autók értékesítésére a BMW
2022 első kilenc hónapjában 114,8 százalékkal több zéró emissziójú BMW és MINI modell talált gazdára, mint egy évvel korábban, a BMW Group egész éves...
Felelős forrásból származó kakaóra vált a Mars
Fontos mérföldkőhöz érkezett a Mars Wrigley a felelős forrásból származó kakaó beszerzésében. A világ egyik legnagyobb édességgyártója bejelentette, hogy 2023-tól az Európában található gyárai...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Idén is lecserélhetik a lakásbiztosítások több mint 10 százalékát
A második alkalommal sorra kerülő márciusi kampány során a lakásbiztosítási ügyfelek 59 százaléka tervezi összehasonlítani a lakásbiztosítási kínálatot – derül ki az Insura.hu biztosításközvetítő közel 2500 fő megkérdezésével lefolytatott online kutatásából. Az előző év...
A szlovák TV Markízának gyártott sorozatot a Paprika Studios
Tizenhat epizódos krimit gyártott a budapesti központú Paprika Studios a vezető szlovák csatornának, a TV Markízának. A VINA című széria a brit sikersorozat, a Broadchurch szlovák adaptációja. A lebilincselő történetet feldolgozó széria három országban...
Kiderült, mikor tér vissza A Nagy Duett
Hét év kihagyás után, március 16-án, vasárnap este jön Liptai Claudia és Till Attila műsorvezetésével A Nagy Duett legújabb, hetedik évada a TV2-n. Ezúttal is tíz sztárpár száll versenybe, hogy produkciójával elvarázsolja a nézőket...
Rekordév az Accornál
A vendéglátóipar egész 2024-ben, beleértve a nagyon erős negyedik negyedévet is, ellenállónak bizonyult egy nehezebb fogyasztói környezet ellenére is. Az Accor földrajzi és szegmensek szerinti diverzifikációjának köszönhetően még sikeresebb tevékenységet tudott felmutatni. Ennek eredményeképpen...
Keveset tudnak a felhasználók a digitális biztonságról
Hamis biztonságérzet jellemzi a magyar társadalmat a kiberbűnözéssel kapcsolatban: miközben az áldozatok száma éves szinten tízezres, az okozott károké pedig immár tízmilliárdos nagyságrendű, még a legfelkészültebbnek gondolt 18-29 évesek digitális biztonsági tudása is alig...
Don't Miss
Díjazták a leginspirálóbb vezetőt
252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...
Shopfully néven alakul újjá az Offerista
Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...
Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....
Pályázatot hirdettek a HUSAT missziós jelvényének megtervezésére
Pályázatot hirdet a 4iG Űr és Védelmi Zrt. a HUSAT Program egyedi missziós jelvényének megtervezésére. A „HUSAT” a legnagyobb magánkezdeményezésben és finanszírozásban megvalósuló műholdprogram Magyarországon és a kelet-közép-európai régióban.
A pályázaton 2 kategóriában a...
Bedőlnek az álhíreknek a fiatalok
A fiatalok több mint felére veszélyt jelentenek az álhírek – derül ki az első Nagy Diák TudatosNet Teszt válaszaiból. Az országos edukatív játékot másodjára is elindította a DUE Médiahálózat és a Yettel többek közt...