- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Non-spot trendek a legújabb BrandManiában

Tavaly 75 milliárd forintos volt a hazai televíziós reklámpiac az MRSZ összesítése alapján, komoly fejlődést tudott felmutatni ez a szegmens, és ez vonzza magával...

Népszerű sorozatokkal erősít a NatGeo

Az idő melegszik, a nappalok hosszabbak, a fák virágoznak: tavasszal éreznünk kellene, ahogyan az ébredő természet feltölt energiával. Mégis sokan bágyadtak, aluszékonyak, az emberek...

Kódolatlanul nézhető a Da Vinci TV zöld sorozata

Április 8-24. között tavaszi újdonságait kódolatlanul teszi elérhetővé a Da Vinci TV-csatorna. Az influenszer családot bemutató Zöld megoldások Grimwade módra premiersorozat és a Föld...

Amerikában díjazták az új magyar mozifilmet

Folytatja sikeres fesztiválszereplését a múlt hét óta hazánkban is látható SZELÍD, amelyet eddig 1668 néző tekintett meg a magyar mozikban. Április 9-én a női...

Listavezetőként kezdett a Pepe

A TV2 új sorozata bizonyult a hét legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében. A teljes lakosságnál pedig az Exatlon döntője végzett a műsoros toplista...

Batmannel erősít az HBO Max

Április 18-án Batman megérkezik az HBO Max kínálatába. A Matt Reeves rendezte film főszerepében ezúttal Robert Pattinson, Zoë Kravitz, Paul Dano, Jeffrey Wright, John...

Már lehet nevezni a Hégető-díjra

A Hégető Honorka Alapítvány 2022-ben elsősorban azokat az alkotásokat várja, amelyek mozgókép vagy fotó-sorozat formájában mutatják be a háború különböző arcait, az arra adott...

Iszak Eszti csatlakozik a Mokka csapatához

Új műsorvezető érkezik a TV2 piacvezető reggeli magazinműsorába, Iszak Eszter személyében. A rutinos tévésnek számító Eszter április 12-én kezdi meg a munkát, Istenes László...

Interaktív műsorral erősít a Spirit FM

Élőben válaszolnak a hallgatók kérdéseire az orosz-ukrán háború kapcsán a Spirit FM Ostrom című műsorában. A stúdióban Tarjányi Péter biztonságpolitikai szakértő elemzi a háború...

Főleg otthon rádióznak a magyarok

A rádiózás hagyományos formája messze a legnépszerűbb itthon, igaz 35-40 százalék között mozog azok aránya, akik online is hallgatnak rádiót. Otthon rádiózunk a legtöbbet,...

Három nap, öt premier: ezekkel találkozhatsz a TV2-n! (x)

Izgalom és újdonságok minden mennyiségben és formában! A TV2 április 9-10-11-én mindenből a legjobbat kínálja a nézőknek. Érkezik a Neked énekelek jótékonysági gálaestje, az...

Horrorfilmekkel rémisztget a filmcsatorna

Nincs megnyugtatóbb egy péntek esti pihentető filmnézésnél, mellyel az egész hét fáradalmait nyugodtan magunk mögött hagyhatjuk. Ganxsta Zolee is osztja ezt a véleményt, ám...

Zenéjével is tarol az HBO új sorozata

Április 1-e óta elérhető az HBO Max kínálatában Szentgyörgyi Bálint sorozata, A besúgó. A hetente érkező epizódok garantáltan a székbe szögezik a nézőket, és...

Újra itt a BrandMania, indul a 20. évad

Ma este visszatér az RTL Klubra a BrandMania, a műsor 20. évadában is Simon Krisztián lesz a műsorvezető. Az új szezon első adásában a...

Új magyar film debütál a mozikban

Április 7-től látható a hazai mozikban a témáját és hangulatát tekintve is egyedülálló magyar film, a Szelíd. A sokak számára idegen testépítés és még...

A cannes-i fesztiválon mutatják be az új Elvis-filmet

A cannes-i fesztivál kedden hivatalosan bejelentette, hogy Baz Luhrmann Elvis Presleyről forgatott életrajzi filmjét a május 17. és 28. között megrendezendő idei seregszemlén mutatják...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....