- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Ők lépnek fel a Comet gálán

Idén december 8-án rendezik meg a Comet gálán, ahol a díjátadó mellett kilenc fellépő gondoskodik a hangulatról. A 2017-es Comet gála sztárfellépői a Quimby, a...

A DreamWorks nemzetközi igazgatója is jön az Anilogue-ra

A jövő héten kezdődő 15. Anilogue Nemzetközi Filmfesztivál vendége lesz a DreamWorks Animation nemzetközi igazgatója, Shelley Page is, aki részt vesz az egészestés animációk...

A digitális piac nagyágyúi a BrandManiában

Már most sok százmilliárd forintos a hazai digitális piac, és rendkívül dinamikus a fejlődés ezen a területen. A BrandMania stábja bemutatja a szektor legmeghatározóbb...

A Fal nélkül is nyerte volna a hetet az RTL Klub

Megérezte a Sztárban sztár kifutását a TV2, amit kihasznált az RTL Klub és minden estét megnyertek. A Barátok köztöt azért látványosan megviseli a késő...

Izgalmas számok a tévézésről

A legrégebben futó tévésorozat 1947-ben indult, és van olyan széria is, amelyből már csaknem 16 ezer epizód került képernyőre. A legnézettebb sorozat az USA-hoz...

A Fal-ügy – megszólalt Kolosi Péter

Nagyot szólt A Fal előre hozott premierje, az RTL Klub új vetélkedője vasárnap este 27,6 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében. A...

Orosz film kapta a Verzió filmfesztivál közönségdíját

A nézők szavazatai alapján Askold Kurov A per című filmje kapta a Verzió közönségdíját, a diákzsűri a legnagyobb hatású film díjával az amerikai Maisie...

Új részekkel jön Hadas Kriszta műsora

Visszatér a képernyőre Hadas Kriszta doku-realityje, a Jön a baba, a műsor november 18-ától, szombaton délutánonként az RTL II műsorán lesz látható. A Jön a...

Férfias programok a DoQ-n

November 19-én tartják a nemzetközi férfinapot, melynek tiszteletére tematikus műsorkínálattal készül a DoQ vasárnap. A tematikus nap középpontjában történelmi hőstettek, példaértékű férfiak állnak. 19.00 órától...

Mi kell a munkavállalóknak? – A BrandMania megmutatja

Milyen praktikákkal szerzik meg a legjobb munkatársakat és tartják meg őket a legvonzóbb hazai munkahelyek – többek között ennek járt utána a BrandMania stábja....

Továbbra is az Eurosporton a US Open

Az Eurosporton újabb ötéves megállapodást kötött a US Open európai közvetítéséről. Ennek értelmében 2022-ig a csatornán láthatjuk a legnagyobbakat. A megállapodás révén a rajongók az...

Munkahelyi titkok nyomában a BrandMania

Egyre nehezebb megtalálni itthon is a megfelelő munkavállalókat, így nem csoda, a ha cégek mindent bevetnek annak érdekében, hogy meg is tartsák őket. A...

Cousteau-val kalandozhatunk a legújabb sorozatban

Gleccserek, gejzírek, hawaii bálnák vagy mikroszkopikus lények – a Da Vinci Learning új sorozatában a híres tengerkutató és filmkészítő unokája, Philippe Cousteau kalauzolja a...

Akciózik a UPC Direct

A Black Friday már nem csak egy napra szóló akciót jelent: a UPC Directnél akár 4 hónapig tartó kedvezményre is szert lehet tenni két...

Új sorozattal erősít a TV2

December 2-án indul a TV2 Csoport új, heti fikciós sorozata, a Korhatáros szerelem. A 13 részes romantikus vígjátéksorozatot szombat esténként kerül képernyőre. Hogy mi történik...

Erre készül a Nickelodeon

Ismét elérkezett a KidExpo játékhétvégéje. A gyerekcsatorna standja idén még nagyobb és még színesebb lesz, mint eddig bármikor. November 17-19. között a Budapest Sportaréna...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így segített a Henkel

A Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágánál a tavalyi évben különösen nagy hangsúlyt kapott a jótékony, önzetlen cselekedet. Nemcsak termék- és pénzadománnyal, hanem önkéntes csapattevékenységekkel is hozzájárultak több szervezet munkájához. A Henkel vállalati kultúrájában mélyen...

Már most érdemes lecsapni a legjobb nyári táborokra

A nyári szünet tervezése idén korábban kezdődik, mint valaha! A Táborfigyelő friss kutatása szerint a szülők harmada már februárban kiválasztja a gyermeke számára a tökéletes nyári tábort. Itt a sorrend, mi alapján választunk tábort...

Bárki megtervezheti a Cup Revolution poharait

A tavalyi nagy siker után ismét grafikai pályázatot indít Magyarország elsőszámú újrahasználható pohárrendszere, a Cup Revolution. A terveknek Magyarország 11 turisztikai térségének valamelyikéhez kell kapcsolódniuk, a cél ugyanis az, hogy a fiatalok fesztiválozás, bulizás...

Itt a nagy pizzakörkép

Változatlanul az olaszkolbászos pizza a legnépszerűbb Magyarországon – derül ki a Pizza Hut legfrissebb adataiból, de szorosan mögötte a megosztó hawaii pizza áll. A legtöbb ananászos pizzát a cég egyik budapesti étterméből rendelték. Az...

Rekordszinten a fiatalok jövedelme

A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt a múlt év végére, szemben az egy évvel korábbi 200 ezres szinttel. 2019-hez viszonyítva meg is duplázták az összeget a K&H ifjúsági index szerint,...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...