Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Tv/Rádió
- Hirdetés -
Száznál is több dokumentumfilm a Verzión
Negyvennégy országból több mint száz dokumentumfilm érkezik az idei Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztiválra, amelyet november 14. és 19. között Budapesten, november 23....
Nagy bevásárlást tervezhet a Disney
Tárgyalásokat folytatott a Walt Disney Co. a 21st Century Fox egyes részlegeinek megvásárlásáról. Az ügylet érintené a Fox filmstúdiót, ami többek között az X-Men...
A nézők véleményét várja a TV2
November 21-én indul a TV2 legújabb szórakoztató műsora. A Liptai Claudia által vezetett élő show-ba bárki beleszólhat: az Appra magyar! – A gondolatolvashow ugyanis...
Jön a Flúgos Futam a Boomerangon
November 20-án visszatér a klasszikus Hanna-Barbera sorozat vadonatúj verziója a Flúgos Futam a Boomerang csatornán: újra versenybe szállnak mindenki kedvenc versenyzői, hogy megküzdjenek a...
Nagyot ment a Sztárban sztár
Nézettség terén más a nyomába sem ért a TV2 vasárnap esti műsorának. Az RTL Klub két legjobban teljesítő műsora az X-Faktor és a Híradó...
Úgy láthatjuk az Olimpiát, ahogy eddig még soha
Az első teljesen digitálisan közvetített Olimpia Európában, világszínvonalú szakértői gárda – a Discovery Communications és az Eurosport felfedte terveit a Téli Olimpia közvetítési stratégiájára...
Vidám novemberre készül a Telekom TV
A digitális Telekom TV előfizetőnek bónusz csatornaként novemberben a Comedy Central-t teszi elérhetővé a szolgáltató. Az alapcsomag részeként pedig minden előfizető korlátlanul élvezheti a...
Örülhetnek az olasz filmek szerelmesei
Tizenkét friss olasz filmet mutat be november 6. és 16. között Budapesten és Szegeden a 15. MittelCinemaFest - Közép-Európai Olasz Filmfesztivál.
A mustra a hagyományokhoz...
Változtat a SuperTV2
November 20-tól új esti műsorstruktúrára áll át a SuperTV2, dupla részekkel folytatódik a Jóban Rosszban, 26-án pedig Tóth Verával és Király Viktorral a zsűriben...
A tévében is lesz Honfoglaló
A népszerű táblás és online társasjáték, a Honfoglaló tévés változatával erősít a közmédia, naponta jelentkező szellemi-műveltségi vetélkedőt készítenek a játékból.
A legnépszerűbb magyar internetes közösségi...
Ütősen kezdett Thor a mozikban
A Thor: Ragnarök című képregényfilm 121 millió dolláros (32,5 milliárd forint) jegyárbevételével tarolt a hétvégén az észak-amerikai mozikban.
A Disney-Marvel képregénymozija, melyet 4080 filmszínházban vetítettek,...
Kétmillió fölött a UPC
Átlépte a kétmilliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál, a társaság árbevétele pedig 10 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben.
A tavalyi év hasonló időszakához képest...
Meglepetéssel jön a Cartoon Network sorozata
Hosszú szünet után tért vissza tavaly a Cartoon Network egyik legemblematikusabb rajzfilmsorozata, a Pindúr pandúrok az új évadban új karakterrel egészülnek ki.
Eredetileg 1998-2005 között...
A tévézés múltja és jövője a BrandManiában
Különleges műsorral köszöntötte a BrandMania az októberben 20 éves hazai kereskedelmi televíziózást, a stáb a kezdetektől ott lévő tévés arcokkal, meghatározó szakemberekkel elevenítette fel...
Százmilliók jutnak animációs alkotásokra
Elfogadta a Dargay Attila-pályázat aktuális kiírását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, és 200 millió forintot különített el animációs sorozatok és egész...
Tovább terjeszkedhet Vajna rádiója
A békéscsabai Csaba Rádióval is hálózatos megállapodást köthet az Andy Vajna érdekeltségébe tartozó, a Rádió1-et működtető Radio Plus Kft. a Médiatanács döntése értelmében.
Ezen a...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Már most érdemes lecsapni a legjobb nyári táborokra
A nyári szünet tervezése idén korábban kezdődik, mint valaha! A Táborfigyelő friss kutatása szerint a szülők harmada már februárban kiválasztja a gyermeke számára a tökéletes nyári tábort. Itt a sorrend, mi alapján választunk tábort...
Bárki megtervezheti a Cup Revolution poharait
A tavalyi nagy siker után ismét grafikai pályázatot indít Magyarország elsőszámú újrahasználható pohárrendszere, a Cup Revolution. A terveknek Magyarország 11 turisztikai térségének valamelyikéhez kell kapcsolódniuk, a cél ugyanis az, hogy a fiatalok fesztiválozás, bulizás...
Itt a nagy pizzakörkép
Változatlanul az olaszkolbászos pizza a legnépszerűbb Magyarországon – derül ki a Pizza Hut legfrissebb adataiból, de szorosan mögötte a megosztó hawaii pizza áll. A legtöbb ananászos pizzát a cég egyik budapesti étterméből rendelték. Az...
Rekordszinten a fiatalok jövedelme
A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt a múlt év végére, szemben az egy évvel korábbi 200 ezres szinttel. 2019-hez viszonyítva meg is duplázták az összeget a K&H ifjúsági index szerint,...
Rajtol a Darts Premier League a Sport TV-n
Ma indul a 2025-ös Darts Premier League a Sport TV-n. A nyitónap negyeddöntőinek slágermérkőzésén a darts történetének legfiatalabb világbajnoka, Luke Littler a pár héttel ezelőtti vb-döntőt megismételve, a háromszoros világbajnokkal, Michael van Gerwennel méri...
Don't Miss
Tanácsadókkal bővített a LoungeComm
Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...