- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Napi félóra reklámot nézünk meg a tévében

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2018 második negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 20 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely 5 perccel...

Nézettség: azért nem csak foci volt a tévében

Az RTL Klub nézettségét kevésbé viselte meg a labdarúgó-világbajnokság. Múlt héten a Fókusz volt a legnézettebb műsoruk, miközben a TV2-nek a Tények hozta a...

Ennyi nézője volt a tegnapi meccsnek

A labdarúgó-világbajnokság vasárnapi döntője érte el múlt héten a legmagasabb nézőszámot. Tegnap az éppen tévézőknek a harmada kapcsolt oda a mérkőzésre. A vasárnapi Franciaország-Horvátország mérkőzés...

Huszonnégy filmet vetítenek a Vertigo Filmhéten

Huszonnégy filmet tűz műsorra az V. Vertigo Filmhét vetítéssorozata július 25. és augusztus 1. között a fővárosi Puskin moziban, valamint az idén először három...

Előkerült Kubrick elveszettnek hitt forgatókönyve

Hatvan év után került elő Stanley Kubrick egy elveszett forgatókönyve: a Burning Secret címet viselő szkript, amelynek a rendező társ-forgatókönyvírója volt, szinte forgatásra kész...

Mégiscsak bedarálják az egyik helyi rádiót

Megszűnik a Fehérvár Rádió márkanév, miután az új tulajdonos már kezdeményezte is a Rádió 1 hálózatába való kapcsolódást. Az előző tulajdonosnak mondjuk nem éppen...

Jelölésekben már jobb a Netflix, mint az HBO

Nyilvánosságra hozták a jelöléseket az Emmy-díjra, és már most van egy jelentős meglepetés: hosszú idő után nem az HBO, hanem a Netflix produkciói kapták...

Mozi+: jön a nyári szabadság

Két hétig korlátlanul lesz elérhető a TV2 Csoport filmcsatornája, a Mozi+ a MinDig TV nézők számára. A TV2 Média Csoport Zrt. és az Antenna...

Elutasították az Advenio kérelmét

Nem sikerült elérni az országos kereskedelmi rádiós hatósági szerződés megszüntetését, a Médiatanács visszautasította az Advenio Zrt. erre vonatkozó kérelmét. Az Advenio szerette volna elérni, hogy...

Gyorsan jött a válasz a licitháborúban

Mindössze 16 órával azután, hogy a 21st Century Fox megemelte a Sky-ra adatot ajánlatát a Comcast is tovább emelte a tétet, így a licit...

Jöhet az újabb licitháború, a Sky a tét

Forrósodik a helyzet a brit fizetőstévé-piac meghatározó szereplője, a Sky körül, a cég 61 százalékos részesedésére ugyanis 32,5 milliárd dolláros ajánlatot tett a 21st...

Új sorozattal erősít a Cartoon Network

A Cartoon Network bejelentette legújabb, saját gyártású sorozatát, Elliottt From Earth címmel, amelyet a világszerte közönségkedvenc Gumball csodálatos világa európai készítői jegyeznek. Az Elliott from...

Jól rajtolt az újabb szuperhős-film

A Paul Rudd és Evangeline Lilly főszereplésével készült A Hangya és a Darázs című angol-amerikai akciófilm 76 millió dollár jegybevételt hozott az észak-amerikai mozikban...

Kódolatlan gyerekcsatornák

A Telekom júliusban kimaxolja a vakációt és a szünidejüket töltő gyermekeknek kedvez, rögtön két csatornanyitással: 2018. július 2-án déltől, 2018. augusztus 1-je déli tizenkét...

Rádiókat büntetett a Médiatanács

Eltértek a vállalt műsorrendtől, ezért három rádiót is megbüntetett a Médiatanács. A testület a budapesti Centrum TV-nél is szabálytalanságot tárt fel. A budapesti Centrum...

Matricákkal készülnek a fesztiválszezonra a Rádió 1-nél

A Rádió 1 a Balaton Sound alkalmából jelenteti meg első Viber-matricacsomagját, amelynek főszereplője egy kedves husky páros, akik egész nyáron fesztiválozni fognak. A rádió ebben...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...