- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Bokszot vert a Megasztár

Mindhárom fő célcsoportnál magasabb közönségarányt ért el a Megasztár, mint a Sztárbox. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor nyert szombaton és nagyon erős nézettséggel búcsúzott...

Közigazgatási eljárást indított a TV2 ellen a Médiatanács

Téves korhatári besorolás miatt indított közigazgatási eljárást a TV2 Zrt. ellen a Médiatanács. A testület egy vidéki rádió ellen is eljárást indított, illetve számukra...

Időutazásra vágynak a magyarok

Minden második magyar élne az időutazás lehetőségével, hogy jobban megismerje a régi korokat, többségük pedig legszívesebben az ókori Egyiptomot és Görögországot, valamint a magyar...

Megvan a Hypewriter idei nyertese

Győztest hirdettek a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat pitch-fórumán. A Zomborácz Virág, Kolosi Péter, Kristoffer Rus és Trunkó Bence alkotta zsűri döntése alapján egy szlovák alkotó,...

Amszterdami fesztiválon debütál az új magyar családi film

A világ egyik legrangosabb gyermek- és ifjúságifilm fesztiválján, az amszterdami Cinekid-en lesz a világpremierje, majd Európa legészakibb A-kategóriás filmes seregszemléjén, a Tallinn Black Nights...

Bánhegyi Zsófia és Beke Zsuzsa a Business Lounge-ban

Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával és Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon, csoportszintű PR-, CSR- és kormányzati kapcsolatok vezetőjével beszélgetnek a mai Business...

Két új beszélgetős műsor indul a VIASAT3-on

Október 24-én indul Osváth Zsolt első televíziós műsora, az Őszinte leszek a VIASAT3-on. Azt követően pedig Kovács András Péterrel jön a KAPóra, ahol hírességek...

Különleges magyar filmet díjaztak Párizsban

A Corvinus kutatóinak videográfiája elhozta a legjobb film díját a fogyasztói kutatásokról szóló, Párizsban rendezett nemzetközi konferencián szeptember végén. Horváth Dóra, Bollók Máté és Cosovan...

Elton John életéről szóló dokumentumfilm érkezik

A Disney+ bemutatta az Elton John: Never Too Late című, hamarosan megjelenő saját gyártású dokumentumfilm hivatalos előzetesét. A karrierjének ikonikus koncertfelvételeit tartalmazó előzetesben Elton...

Pár nap alatt rekordot döntött az Agymanók 2.

Minden idők legnagyobb bevételét hozó animációs alkotása lett a Disney és a Pixar Agymanók 2. (Inside Out 2.) című filmje, ami a rekordokat megdöntő...

Jeges élményeket ígér a nézőknek a Network4

Beindult az NHL szezon a Network4-nél, a 2024/25-ös évadban heti két mérkőzést élőben láthatnak a magyar rajongók a NET4+ streaming szolgáltatón keresztül, felvételről pedig...

Tehetségkutatók vezetik a nézettségi toplistát

Korosztálytól függően az X-Faktor és a Megasztár volt a múlt hét legnézettebb műsora. Jól teljesített az RTL-en az Árulók, a TV2-n az Ázsia Expressz...

Magyar dokumentumfilm is versenyez Varsóban

Meghívást kapott az A-kategóriás Varsói Nemzetközi Filmfesztiválra a Mélypont érzés című új magyar dokumentumfilm. A rangos szemlét október 11-20. között rendezik meg, Miklós Ádám...

Szabó Győzővel indul az Útközben elmeséled

Október 7-én 19 órakor debütál a VIASAT3 új szórakoztató műsora, ahol az utazás, a meghitt beszélgetések, az emlékek és a meglepetések kapják a főszerepet....

Új pszicho-thriller érkezik a hazai mozikba

Steven Soderbergh és David Koepp emberükre találtak egymásban ebben a hátborzongató pszicho-thrillerben. A Presence várhatóan 2025 elején kerül a magyar mozikba, az ADS forgalmazásában.David...

Sorozatpremierekkel és exkluzív filmbemutatókkal erősít a Max

Többek között érkezik A franchise, A bizalmas, Selena Gomez új főzős műsora, utolsó évadával jön a Superman és Lois. A rettegésre vágyók nézhetik a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Duplázott a hazai hitelpiac

Az előzetes várakozásoknál jóval aktívabban teljesített idén a hazai hitelpiac, ahol a CSOK Plusz kamattámogatott konstrukció népszerűsége a teljes volumen 25 százalékát fedte le, emellett a közel kétharmadára csökkent kamatszint pedig általánosságban javította a...

Bemutatta első karácsonyi imázskampányát a Pepco

Mindenkinek megvan az elképzelése a tökéletes karácsonyról. A Pepco ezen felbuzdulva indította el első karácsonyi imázskampányát: a Mindannyian különbözőek vagyunk szlogennel ellátott kampány két testvér történetét meséli el, akiknek rivalizálása megható és örömteli karácsonyi...

A magyar sörturizmus éve lehet 2025

18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 – Országos Főzdetúra térkép, amellyel ingyenesen látogathatók jövőre a benne szereplő üzemek. A sörfőzdelátogatások mellé pedig sörkóstolót is kapnak a vendégek.Mutatós, a sörkedvelők körében bizonyára...

Így változnak jövőre a Vodafone-számlák

A Vodafone Magyarország a korábbi évek gyakorlatának megfelelően, a jogszabály által biztosított, valamint az Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF) meghatározott módon, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) fogyasztói árindexe alapján meghatározott inflációkövető díjkorrekciót alkalmaz a kereskedelmi...

Új funkcióval erősített a gasztroportál

Ahogy ígérte a nemrégiben teljesen új dizájnba bújtatott gasztroportál, már jelentkezett is legújabb hasznos funkciójával. A Miből főznél? lehetőség kifejezetten ajánlott azokra az alkalmakra, amikor nem a boltba szaladnánk el, hanem az otthon éppen...

Don't Miss

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...